MuscleMeat

Bulken maar.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar stel dat je flink bulkt zoals de grote jongens, 6000+ kcal, en dan 30% of 35% eiwit. Bij 30% procent eiwit zit je al een laten we het voor het gemak eens beetje afronden, 6000/3 is 2000 kcal aan eiwit, 4kcal per gram maakt dan 500 gram eiwit per dag!
Is dat wel normaal dan?
Of zit ik hier nu heel stom te zijn?

Correct me if i'm wrong
 
niemand die van pannekoeken/poffertjes houdt? beleggen hoe je wil natuurlijk.
verder eet ik andere dingen die jij niet zou willen omdat je het georganiseerd wilt houden, maar ik denk dat die pannekoeken er nog wel bij jou in konden passen
 
Originally posted by WoUz
Maar stel dat je flink bulkt zoals de grote jongens, 6000+ kcal, en dan 30% of 35% eiwit. Bij 30% procent eiwit zit je al een laten we het voor het gemak eens beetje afronden, 6000/3 is 2000 kcal aan eiwit, 4kcal per gram maakt dan 500 gram eiwit per dag!
Is dat wel normaal dan?
Of zit ik hier nu heel stom te zijn?

Correct me if i'm wrong
Ja als je die percentages aanhoudt bij die hoeveelheid kcal klopt het ja.
En die hoeveelheden zijn niet normaal nee. Zonder AS is dat sowieso niet nodig.
 
Ik heb me in het verleden er ook niet aan gehouden, ik groeide als de pest, maar werd ook echt baggervet. Ik wil dit keer een keer proberen volgens een schema en percentages te werken en dan kijken of ik de wetenschap toe kan passen in de praktijd en of ik betere resultaten haal en toch niet te vet wordt.. Ga gewoon kijken hoe het uit gaat pakken.. Nieuwe ervaring voor mezelf ook..
 
Dat vet worden als de pest kwam dat niet omdat je gewoon teveel kcal nam ipv je niet aan die verhoudingen hield?

En burn, T vreet 7000 kcal en hij weegt 90 kilo ofzo, dan is 500+ gram eiwitten toch een beetje overkill? (En T is d8 ik ook niet eens aan de AS? of wel?)
 
Ik kom op 303 gr. eiwit, dat is dan 30% zeg maar.. Maar ik weet dat ik erg goed op eiwit reageer, dus daarom wil ik ook 30% pakken..

In mijn vorige bulk kwam het omdat ik gewoon veel te hoog met vet zat en nog suiker nam en gewoon maar wat aanvrat..

Nu wil ik net iets boven me cal. inname gaan zitten, tuurlijk word ik vetter, maar ik wil het enigzins binnen de perken houden zeg maar.. eens kijken of dat gaat lukken en dan ben ik ook weer een ervaring rijker :)
 
Zal vast wel lukken toch, verstand gnoeg :D
 
Originally posted by WoUz
Dat vet worden als de pest kwam dat niet omdat je gewoon teveel kcal nam ipv je niet aan die verhoudingen hield?

En burn, T vreet 7000 kcal en hij weegt 90 kilo ofzo, dan is 500+ gram eiwitten toch een beetje overkill? (En T is d8 ik ook niet eens aan de AS? of wel?)
Wohow, meestal 6000 tot 6500 kcal, en die komen heus niet allemaal uit verzadigde vetten en suiker.
Verhoudingen zijn tot op bepaalde hoogte wel belangrijk maar je moet je er ook niet blind op staren, zoalng je in de buurt zit van wat ideaal is , is er niets aan de hand.
Ik ondervind zelf trouwens geen problemen met hoe ik eet, ben er volledig op afgestemd en ben sinds de verhoogde inname duidelijk sneller gaan groeien.
 
Eet je dat allemaal uit normaal voedsel? of 4000 normaal voedsel en 2000 Wg ofzo? 6000 tot 6500 kcal.... Ik eet er nou 5000 (misschien iets meer of minder) en ik zit al uren te eten per dag.... :)
 
Ik maak me weightgainer zelf...zal aan post workout en weightgainers alleen al aan 2500 kcal zitten, verder 1junk maaltijd per dag, 1 gezode maaltijd en nog wat gezonde tussendoortjes.
 
Mmmm... ik zal wel zien hoe het zijn vruchten gaat afwerpen, straks na het werk eerst maaris veeeeel eten inslaan en van tevoren klaar maken, anders is het niet te doen, dan ben ik net een kok..
 
Originally posted by admin
Ik maak me weightgainer zelf...zal aan post workout en weightgainers alleen al aan 2500 kcal zitten, verder 1junk maaltijd per dag, 1 gezode maaltijd en nog wat gezonde tussendoortjes.

Wat gooi je in je wg dan wat zo super khrijk (of kcalrijk) is? kzou niks kunnen bedenken wat je in een shakie kan doen dat dan 600 kcal ofzo oplevert...

Kga voor de gein volgende keer ook eens mijn totale kcal inname berekenen want ik heb geen enkel idee :) (ben zelf toch ook wel benieuwd)
 
2500 kcal is niets, daar zit je zo aan..ik ga niet nog eens heel het geval posten want dat staat al wel een 10 keer ergens in deze sectie.
 
Er is een excel sheet waar je alles makkelijk kan invullen dan rekent die alles uit voor je.. Daar ben ik ook mee bezig..
 
Originally posted by soulreaver
Er is een excel sheet waar je alles makkelijk kan invullen dan rekent die alles uit voor je.. Daar ben ik ook mee bezig..

Mooi, ik hoor het wel als je'm klaar hebt. :D
 
[Link niet meer beschikbaar]
et voila... zorg er wel voor dat je excell hebt geinstalleerd!
 
Originally posted by robrecht10
Die kwark...kan je ff concreet zeggen welk merk en waar je die koopt? In belgië kennen we dat niet denk ik.
En wat dacht je van tonijn voor eiwitten?

Verse platte kaas uit den Aldi = kwark...witte potten van 500gram
Merk MILSA !!:barf:
 
gebruik zelf die kwark van de albert heijn...
11gr eiwit per 100gr

lekker met een half blikje ananas....
binnen 5 minuten in me buikje incl. klaarmaken... :D
 
voor de koolhydraten zou ik, ik weet het het klinkt gek, babyvoeding eten en dan Nutrix (rijstebloem) kan je bij de etos kopen het is een blauw pak met zo'n llijke babykop erop en het kost volgens mij maar 1 of 2 euro, ik doe er altijd wat melk bij en eet het gewoon koud, er zit een heel flauw smaakje aan maar het is goed te eten. Volgens mij gooide ronnie coleman het altijd door zijn shake dat hij zei..

-100 gram 376 kcal (zonder de melk)
-6,9 gr eiwit
-86,6 gram koolhydraten (!) waarvan geen suikers
-0,4 gram vet, waarvan 0,2 verzadigd
-1,0 gram voedingsvezel
-0,002 gram natrium
- 0,8 mg vit B1

en het is het eerste stapje naar vaste voeding :)
 
Back
Naar boven