XXL Nutrition

Bulken maar.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Jefro
Brinta schijnt wel IN te zijn, gebruik het zelf niet.
Houd me meer aan de door jou al genoemde producten.

Kben zelf nu sinds eind augustus voor het eerst aan het bulken ( 4200cal )
en ben van 82kg/13% naar 91kg/??% gegaan.
Moet zeggen dat de spijkerbroeken al aardig strak zitten. Bovenste knoopje los. :D
Begin al een aardige winterbuik te kweken.
Ben zelf van plan om ergens in Januarie te gaan cutten.

Succes SR. Op naar de 100.

Brinta is op zich wel okee, maar dan moet je wel erg veel van eten voordat je daadwerkelijk wat op hebt. 50 gr brinta heb ik al gauw 400 ml melk nodig om het een beetje te kunnen mixen.

100 gram rijst is in verhouding minder vullend, maar brinta is ook goed!
 
dan doe je toch echt iets verkeerd Richard... :D

100gr Brinta + 200ml melk ofzo, ff roeren en dan snel naar binnen gieten, want dan is 't nog niet hard geworden, meer een soort dik papje, en je hebt t binnen 2 minuten op...
 
Pizza is ok wel ok.

Verer hele dag tros bananen mee nemen :D
 
Originally posted by NewbieNeo
dan doe je toch echt iets verkeerd Richard... :D

100gr Brinta + 200ml melk ofzo, ff roeren en dan snel naar binnen gieten, want dan is 't nog niet hard geworden, meer een soort dik papje, en je hebt t binnen 2 minuten op...

Weet niet welk merk jij hebt Newbie, maar ik heb dat gele pak van de edah! 500 gram in.
50gram is toch al een boel hoor, en met minder als 400 ml krijg je echt zo;n kauwbare troep, mot het wel weg krijgen hoor.:D
 
Richard, tis inderdaad zo, dat wanneer je een paar minuten wacht, 't een vaste substantie wordt ja, maar daarom dus, meteen nadat je melk erbij hebt gegooid, naar binnen klokken.. :)

dan is 't zo weg, voordat 't vast wordt...
 
Wat is er mis met die melk dan?? Allemaal vloeibaar eiwit :)

je moet datgene nemen wat je zelf het makkelijkste wegkrijgt..

Mijn nieuwe recept:

Macaroni met kip en satesaus... heerlijk :)

Ik moet toch zeggen dat dat bulken best tegen valt, je hebt snel de neiging na een week om af en toe eens een maaltijdje over te slaan..
 
Originally posted by soulreaver
Wat is er mis met die melk dan?? Allemaal vloeibaar eiwit :)

je moet datgene nemen wat je zelf het makkelijkste wegkrijgt..

Mijn nieuwe recept:

Macaroni met kip en satesaus... heerlijk :)

Ik moet toch zeggen dat dat bulken best tegen valt, je hebt snel de neiging na een week om af en toe eens een maaltijdje over te slaan..

Je bouwt wel rustig op toch?
Bulken is ook vrij zwaar omdat je gwoon MOET trainen en goed MOET slapen en elke 2,5 uur ofzo moet eten, anders gaje alleen maar de verkeerde kant op, maar de vooruitgang, dat is een hele goeie reden om te bulken. Dat is dus ook de reden dat ik het doe en goed volhoudt ook.
Discipline :)

Btw, na 2 of 3 weken zal je merken dat ALS je een maaltijd over wil slaan of moet slaan om 1 of andere reden dat gelijk je maag begint te knorren, althans, bij mij :D
 
Originally posted by WoUz


Je bouwt wel rustig op toch?
Bulken is ook vrij zwaar omdat je gwoon MOET trainen en goed MOET slapen en elke 2,5 uur ofzo moet eten, anders gaje alleen maar de verkeerde kant op, maar de vooruitgang, dat is een hele goeie reden om te bulken. Dat is dus ook de reden dat ik het doe en goed volhoudt ook.
Discipline :)

Btw, na 2 of 3 weken zal je merken dat ALS je een maaltijd over wil slaan of moet slaan om 1 of andere reden dat gelijk je maag begint te knorren, althans, bij mij :D

Heb ik ook gehad, eerste paar weken is best lastig, maar na een paar weken wordt het makkelijker en krijg je gewoon honger na 3 uurtjes. Misschien moet je maag zich aanpassen aan die nieuwe eetgewoonte.
 
Voorlopig blijft het zwaar, met name als ik na me training whey met dextrose op heb dan krijg ik pas na 2 uur honger, ik eet altijd na 30 minuten weer wat, maar om dan macaroni met kip weg te zetten.. Tis effe wennen, met name in de ochtend een eitje, ik heb dan altijd zwaar honger.. maar naarmate de dag vordert wordt het lastiger...

Ach ja, we shall see, voorlopig merk ik wel dat ik sterker wordt :)
 
SR: weet niet wat voor macaroni je nu pakt, maar adviseer om volkoren macaroni te nemen. Is ook lekkerder.
 
Enne, die satesaus..

hoe slecht is die eigenlijk?

Ik vind satesaus echt geweldig :-)
 
Originally posted by RichardV
SR: weet niet wat voor macaroni je nu pakt, maar adviseer om volkoren macaroni te nemen. Is ook lekkerder.

Ik heb volkoren macaroni, ik eet alleen volkoren producten.. gezond he :D

satesaus?? tsja... ik zweer erbij, ik vind het heerlijk en als jij satesaus zelf zou maken van pindakaas met melk, hoe kan dat slecht zijn.. maar ik heb meestal kant en klare verpakkingen en hoe goed die zijn?? Maar in de bulk kan dat op zich wel
 
Originally posted by soulreaver
Voorlopig blijft het zwaar, met name als ik na me training whey met dextrose op heb dan krijg ik pas na 2 uur honger, ik eet altijd na 30 minuten weer wat, maar om dan macaroni met kip weg te zetten.. Tis effe wennen, met name in de ochtend een eitje, ik heb dan altijd zwaar honger.. maar naarmate de dag vordert wordt het lastiger...

Ach ja, we shall see, voorlopig merk ik wel dat ik sterker wordt :)

Maf, ik heb 'smorgens vroeg moeite met eten, heb totaal geen zin in eten, en krijg naarmate de dag vordert steeds meer honger. Na die whey/dextrose is het helemaal geen probleem om te eten.

Even over dat sterker worden, dat was bij mij alleen de eerste 3 weken, daarna stagneerde het. Maak er geen probleem van ofzo, maar hebben meer mensen dat?
 
Had ik in het verleden wel ja, ben nu pas in week 2 dus kan er nog niks over zeggen..
 
Je moet eens proberen in je callorieen te schommelen heel vaak zie dat mensen bijna dag en dag uit hetzelfde eten waadoor je stofwisseling went aan een bepaalde callorieen inname.
 
in het weekend eet ik afwijkend. minder kh en meer eiwit, vaak weg enzow, dus dan schieten de maaltijden er snel bij in. Zorg dan wel dat ik voldoende eiwitten pak en vetten red ik ook wel. Dus het wisselt wel, alleen het is best lastig om te eten wanneer je geen honger hebt en dat hongergevoel kweek je langzaam aan. Nu heb ik al sneller honger als vorige week..
 
Volkoren is niet te vreten man. Doe mij maar de gewone macaroni.
 
ik heb dus echt altijd honger, kan altijd wel iets bij. is erg lastig, want ik kom best snel vet aan, volgens mij. Of zou dat gewoon tussen me oren zitten?
 
heeft er trouwens al iemand die satesaus van remia uit de magnetron geprobeerd?

enne, hoe zijn daar de voedingswaarden van?

lijkt me wel idiaal. En satesaus.. heerlijk.. damn.. heb er nu al zin in :)
 
Back
Naar boven