MuscleMeat

Bulken maar.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Snielz
ik heb dus echt altijd honger, kan altijd wel iets bij. is erg lastig, want ik kom best snel vet aan, volgens mij. Of zou dat gewoon tussen me oren zitten?

Er zal vast vet tussen je oren zitten;)

Of je vet aankomt of niet dat zul je zelf moeten bepalen, d.m.v. vetpercentage metingen en de spiegel.
 
Je komt altijd vet aan als je bulkt, maar je hebt zelf voor een groot deel in de hand hoeveel
 
Originally posted by soulreaver
Okeej, per maandag ga ik weer beginnen met een tijd bulken, maand of 2 denk ik in eerste instantie. Aangezien ik niet te vet wil worden gaan we het dit keer anders aanpakken.

Een vraag waar iedereen later nog wat aan heeft.

Welke producten mogen zeker niet ontbreken in een bulk??
Welke producten zijn mager, maar eiwitrijk?

Voor mezelf sowieso:

EIWIT:

- Kwark (ik krijg hier geen genoeg van, eet makkelijk weg en ik kan zonder problemen 3 bakken per dag naar binnen schuiven)

- Kip (met een beetje kipkruiden erop ook lekker weg te eten)

- Kalkoenfilet (van de aldi, makkelijk kant en klaar weg te happen)

- kabeljouw

VETTEN:

- lijnzaadolie (vindt de smaak meevallen, eigenlijk wel lekker)

- pindakaas

KOOLHYDRATEN:

- bruin brood
- rijst
- noodles (maar dan niet van die uno, maar van de chinese groothandel, iets van 1 gr. vet, 10 gr. eiwit en lading kh, en slechts 0.,80 cent per zakje)


Dit zijn voor mij basisvoedingsmiddelen, als iemand nog ideeen heeft?? tonijn vind ik zelf niet te vreten..




Soulraever, ik begrijp echt niet hoe het komt dat jij moderator bent.
 
Mag een mod geen vragen stellen dan? verder moderators moeten een discussie in goede banen leiden, het hoeven geen bodybuilding experts te zijn.
 
Laat ik het zo zeggen, ik kan prima mijn eigen dieet opstellen, in me vorige bulk 20 kg. aangekomen. Alleen het nut van een forum is dat je de zaken kan delen, mensen kunnen op en aanmerkingen geven en zo kan ieder, ook ik, bijleren. Geen mens weet alles. Voorlopig heeft deze thread aardig wat reply's en views gehad en mensen zijn dus geinteresseerd. En als er 1 iemand iets kan leren voor zichzelf is mijn doel al bereikt.

En mocht het jouw niet bevallen dat ik moderator ben dan moet je je beklag doen bij admin. Hij heeft gevraagd of ik er interesse voor heb. En ja, dat heb ik, want het is mijn levensstijl. Ik sta op met BB en ga naar bed met BB, ik denk BB en ik praat BB. AMEN!!
 
Originally posted by soulreaver
Laat ik het zo zeggen, ik kan prima mijn eigen dieet opstellen, in me vorige bulk 20 kg. aangekomen. Alleen het nut van een forum is dat je de zaken kan delen, mensen kunnen op en aanmerkingen geven en zo kan ieder, ook ik, bijleren. Geen mens weet alles. Voorlopig heeft deze thread aardig wat reply's en views gehad en mensen zijn dus geinteresseerd. En als er 1 iemand iets kan leren voor zichzelf is mijn doel al bereikt.

En mocht het jouw niet bevallen dat ik moderator ben dan moet je je beklag doen bij admin. Hij heeft gevraagd of ik er interesse voor heb. En ja, dat heb ik, want het is mijn levensstijl. Ik sta op met BB en ga naar bed met BB, ik denk BB en ik praat BB. AMEN!!

Ok, ok... i rest my case
 
Originally posted by Geoffke


Ok, ok... i rest my case

Snap niet eens waarom je de opmerking plaatst?? Maar goed, dat zal aan mij liggen..
 
Originally posted by soulreaver


Snap niet eens waarom je de opmerking plaatst?? Maar goed, dat zal aan mij liggen..

Sorry hoor bro, ik had die opmerking niet moeten maken.
Ik heb een paar uurtjes geleden mijn test gezet, en ze zal wel naar mijn hoofd gestegen zijn.
Ik voel me trouwens erg opgefokt en aggressief. De gym heb ik na een kwartier moeten verlaten, omdat ik mij niet kon concentreren door dat opgefokte gevoel. Gelukkig heb ik thuis een kleine home gym.
Het is nu mijn 4de sustanon injectie in 5 dagen tijd... Hopelijk is dit gevoel morgen over zodat ik weer goed kan trainen in de gym.
Heeft iemand daar ook al last van gehad?
 
Originally posted by Geoffke


Sorry hoor bro, ik had die opmerking niet moeten maken.
Ik heb een paar uurtjes geleden mijn test gezet, en ze zal wel naar mijn hoofd gestegen zijn.
Ik voel me trouwens erg opgefokt en aggressief. De gym heb ik na een kwartier moeten verlaten, omdat ik mij niet kon concentreren door dat opgefokte gevoel. Gelukkig heb ik thuis een kleine home gym.
Het is nu mijn 4de sustanon injectie in 5 dagen tijd... Hopelijk is dit gevoel morgen over zodat ik weer goed kan trainen in de gym.
Heeft iemand daar ook al last van gehad?

Misschien moet je wat minder gaan gebruiken????!!!!!
4 injecties in 5 dagen is niet echt normaal hoor. Ken jongens die wedstrijden draaien die er meestal 1 in de 4 dagen zetten, en die zien er erg woest uit.
Vind sowieso jouw kuurschema overdreven.
Iedereen is wel eens opgefokt, maar als dit door de anabolen komt, moet je misschien toch eens na gaan denken.
Las in je thread ook al dat je in een dip zat..... Denk eens na man, waarom je begonnen bent met trainen. Toch voor een goed gevoel?
Zeg niet dat je niet moet gebruiken, is ieders eigen keus, maar probeer je koppie er bij te houden!
Sterkte!
 
Als je in het dagelijks leven vrij snel opvliegerig en aggresief bent, dan zal het tijdens je kuur ook erger worden. Met test. heb ik dat van verscheidene mensen vernomen. Vriend van mij doet tijdens zijn kuren, trainen, eten, slapen. Weinig sociaal contact en effe in de kroeg wat drinken doet die helemaal al niet.

Belangrijkste is dat je het inziet dat je door de test. agressiever bent en probeer er rekening mee te houden door bepaalde situaties te vermijden. Die maat van mij lukte dat erg goed door gewoon niet in een drukke kroeg te gaan staan, drukke bussen en treinen vermijden.

En voor de rest no hard feelings.. :)
 
Back
Naar boven