Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Bulken met buikje

Discussie in 'Voeding' gestart door Roughstyle, 13 mrt 2018.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Roughstyle

Roughstyle Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    76kg
    Hallo,

In september ben ik serieus begonnen met sporten, ik was toen net lekker bezig met trainen/voeding toen ik nieuw werk kreeg waardoor ik helemaal geen tijd meer had voor sporten (hele week bezig met school/werk). Ik ben toen tot afgelopen week gestopt (weer ander werk). In die tijd, door veel tijdgebrek e.d., veel fastfood gegeten omdat dat gewoon makkelijk was. Daardoor heb ik best wel een buikje gekregen (verder ben ik best wel skinny).

Nu ben ik dus sinds vorige week weer begonnen met trainen en ik ben ook weer met een voedingsschema begonnen. Mijn vraag is echter, hoe kan ik het beste bulken? Want ik heb dus al een buikje, en ik wil niet moddervet worden.

Mijn voedingsschema is als volgt:

08:00 uur
    Kom Brinta met melk
    Whey shake

11:00 uur
    4 boterhammen met kipfilet

13:00 uur
    4 boterhammen met pindakaas

16:00 uur
    Bak rijst met kipfilet en wokgroenten

18:00 uur
    Wat de pot schaft

22:00 uur
    Pot kwark met schep whey en cruesli
    Banaan

Ik eet gemiddeld zo'n 3000kcal per dag bij een lengte van 1.84m en een gewicht van 82kg (weegschaal in sportschool geeft 85kg aan maar thuis en bij mijn vriendin 82 dus denk dat dat klopt).

2. Biomek

Biomek Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.674
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    13%
    Hoeveel gram brinta?
    Hoeveel ml melk?
    Hoeveel gram whey?
    Hoeveel gram kipfilet?
    Hoeveel gram pindakaas?
    Hoeveel gram rijst, en kipfilet?
    Wat schaft de pot?

Zonder deze info kunnen we niets.

3. Roughstyle

Roughstyle Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    76kg
    Voedingsschema beginner bulk

Hier staat mijn voedingsschema met kcal's e.d. erbij vermeld. Maar de vraag die ik nu eigenlijk meer had was of het wel verstandig is om nu door te bulken terwijl ik een buikje heb. Maar cutten heeft natuurlijk ook geen zin want ik heb nog niks opgebouwd.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie