MuscleMeat

bulken met buikje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rol

Cool Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2005
Berichten
35
Waardering
0
Hallo allemaal

Weet dat het al eerder aan de orde is geweest maar wilde het toch nog een keer over hebben. Ben nu vanaf oktober 2005 bezig met trainen en bulken. Ben van ongeveer 69 kg naar 78 gebulkt. Maar ja je raad het al met een buikje dus nu. 's Morgens valt het nog al mee. Maar hoe meer de dag vordert hoe erger het wordt. Ik krijg dan echt zo'n hele teut erop. Ben gewoon vet op m'n buik aan het creeeren. Baal hier stevig van. Ben erg fanatiek en serieus bezig, zeker als je weet hoe veel moeite het me al gekost heeft om dit gewicht al te bereiken.

Graag serieus advies gevraagd
Bedankt alvast
 
Je bent aan het bulken en je krijgt een buikje. Laat je vet% niet te ver oplopen lijkt mij het verstandigst. Wanneer is je vet% te hoog. Dat is bepalend voor body type en waar het vet precies zit op gehele lichaam.
 
Veel truien dragen, geen t-shirts en mischien is gaan cutten. Je lichaamsvet hoeft niet zo ver op te lopen tijdens een bulk:)
 
ben je clean bezig?
 
Sterke mannen hebben een buikje!
 
M@rsel zei:
Sterke mannen hebben een buikje!

Weet je misschien ook wat ik er aan moet doen dan !!!!!
 
Post je voedingschema, als je dat hebt. Dan kunnen wij misschien zien waar het aan ligt.
 
Santino88 zei:
:roflol:

Clean bulken...

Niet helemaal denk ik zo dan.

Ben sinds deze week overgestapt op halfvolle melk, gebruikte volle melk eerst.
Besmeerde m'n brood tot deze week nog met boter.
Gebruikte tot deze week nog suiker in m'n koffie en brinta.
Drink ook nog wel gesuikerde frisdrank.
Maar ja ik was altijd vel over been en dan begin je niet met magere melk enzo..
Maar het begint nu toch wel wat aan te zetten. Ga nu wat meer op m'n vetten letten. Misschien toch maar magere melk gaan gebruiken.
Maar dat houdt dus in dat ik nog meer moet geen eten om m'n calorien te compenseren.
 
Jezelf zeker niet te vet laten worden, je ziet er gewoon ni uit en vanaf een bepaald vetpercentage kom je ook gewoon minder snel spiermassa bij, dit heeft iedereen zeker al wel gemerkt denk ik
 
M@rsel zei:
Post je voedingschema, als je dat hebt. Dan kunnen wij misschien zien waar het aan ligt.


6.30 50 gr brinta 250 ml volle melk
100 gr gainer 250 ml volle melk

9.00 3 boterhammen met kip/pindakaas/slanki kaas

11.00 3 boterhammen met kip/pindakaas/slanki kaas
banaan

13.30 50 gr brinta 250 ml volle melk
500 gr kwark

16.30 aard/vlees/groente
vaak ook pasta of rijst gerecht
100 gr gainer 250 ml volle melk

18.30 trainen

20.00 wei shake sportschool met magere melk

20.45 3 boterhammenmet pindakaas/snijwaaren 250 ml volle melk of 50 gr brinta 250 ml volle melk

22.00 250 gr kwark
vaak nog een gainer met volle melk
 
Back
Naar boven