AndroidHealthClinic

Bulken of cutten? 19 jarige vrouw

Bezoekers in dit topic

wendy95

Novice
Lid geworden
1 mrt 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
55kg
Ik lees al een tijdje op dit forum, maar ik heb een aantal vragen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

De laatste weken ben ik al 4 kilo afgevallen. Nu twijfel ik of ik verder moet cutten of moet beginnen met bulken. Ik heb een paar foto's gemaakt zodat jullie het beter kunnen zien. Kan iemand mij ook vertellen wat mijn vetpercentage ongeveer is? Mijn benen vind ik nu al mooi, maar mijn buik is nog wat te dik.

5z41eh.jpg

fyet6p.jpg

2r2vcsg.jpg
 
Foto's 2 en 3 zijn erg onduidelijk en op foto 1 houd je je arm omhoog waardoor het een vertekend beeld geeft. Niet echt duidelijk te beoordelen dus. Ik zou gewoon doen waar jij je het fijnst bij voelt. Denk je dat er wat vet af moet, dan ga je cutten. Is dat niet meer nodig volgens jou, dan probeer je wat massa te winnen.
 
Ik zou gaan clean bulken. Wat meer massa bouwen en niet te veel in vet aankomen. Je hebt sowieso al een mooi uitgangspunt!
 
bolle buik kan ook komen door verkeerd postuur.

maar het is simpel, vind je jezelf te dik, ga cutten. Wil je groter worden, ga bulken
 
Vetpercentage kun je gewoon opmeten. Liever handmatig dan met zo'n apparaat. En het ligt inderdaad aan je doelen. Wil je groter/gespierder worden? Dat blijkt niet heel duidelijk uit je beginpost. Als je vooral slank(er) wil worden zou ik doorcutten, je kunt altijd later nog gaan bouwen.
 
Je mag idd al wel gaan bulken, vooral omdat je je vet ook zo snel weer verliest.
 
Back
Naar boven