XXL Nutrition

bulken of cutten en vet% [FOTO]

Bezoekers in dit topic

Marick

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
229
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Hallo dbbers

ik ben al een tijdje lid van de sportschool en sindskort serieus gaan trainen. ik ga nu 4x per week trainen en ben op dit moment bezig met een voedingsschema, maar ik weet niet wat ik moet. bulken of cutten. ik denk zelf dat ik beter kan gaan bulken, maar ik ik dacht ik vraag het is ff. wat kan ik het beste doen? ik ben sinds een paar maanden dat ik heb getraint al wel 3kg aangekomen en voel dat ik sterker word en beter in me vel zit. :)

mijn doel is natuurlijk om zoveel mogelijk te gainen. maar geen buikje er van krijg

stats
17 jaar
68 kg
1.80 hoog ongeveer

wat schatten jullie mijn vet%?
wat zal ik gaan doen? en hoe pak ik dat aan?

alvast bedankt voor het lezen van mijn laaange topic





2013-06-02191938_zps6d8d3523.gif


2013-06-02192004_zpsad163630.gif
 
ik zou cutten!

not srs, je hebt niet eens spiermassa, ga eerst maar eens eten en trainen! hebbie al een abonnement bij de gym afgesloten?
 
Hmmm zou maar niet gaan cutten. Neem een flinke dirty bulk!!
 
Een flinke bulk tegenaan gooien. Ik schat 12%
 
ik zou cutten!

je hebt niet eens spiermassa, ?

dat vat ik op als een beledeging XD.. zo skinny ben ik nou ook weer niet :eek:

natuurlijk heb ik een gym abbo .

bulken it iss
 
Bulken en sluit je aan bij een gym.
 
dat je deze vraag nog stelt..
 
Bulken, gewoon eens naar die 90kg gaan klimmen en daarna eens kijken wat meer nodig is.
In een goede bulk zal je altijd iets van vet krijgen maar dat is van latere zorg. Bulken met de intentie om je vet percentage hetzelfde te houden is gewoon tijdverspilling..
 
dat vat ik op als een beledeging XD.. zo skinny ben ik nou ook weer niet :eek:

natuurlijk heb ik een gym abbo .

bulken it iss

Niet skinny? Lol..
 
dat necklace..
 
dat vat ik op als een beledeging XD.. zo skinny ben ik nou ook weer niet :eek:

natuurlijk heb ik een gym abbo .

bulken it iss

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
BULKEN EN HEEEL GAUW een voedingsschema maken en hier laten checken.
 
Niet skinny? Lol..

voor mijn leeftijd niet nee. op deze foto's ben ik ook niet keihard aant flexen he1
er lopen heel wat slenderfiguren rond vergeleken met hun ben ik toch al wat verder :')
 
Bulk my friendddddd
 
voor mijn leeftijd niet nee. op deze foto's ben ik ook niet keihard aant flexen he1
er lopen heel wat slenderfiguren rond vergeleken met hun ben ik toch al wat verder :')

Nooit maar dan ook nooit jezelf niet skinny vinden door jezelf te vergelijken met de average persoon.
 
ik sluit me aan bij de rest mbt te beginnen bulken, eet veel en gezond train hard en binnen 6 maand plaats je opnieuw een foto waarvan iedereen versteld van gaat staan.....
 
Back
Naar boven