AndroidHealthClinic

bulken of cutten en welke voeding

Bezoekers in dit topic

nosferatus

Novice
Lid geworden
25 mrt 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
20%
Ik ben momenteel 4 maanden bezig met trainen, ik begin veel resultaat te zien in mijn benen, borst, armen en rug maar ik heb de indruk dat ik ook enorm aangekomen ben aan mijn buik
4maand terug woog ik 83 kg, nu weeg ik 91kg met een vetpercentage van 20 en een lengte van 189cm 27J
De laatste 2 weken neem ik 2 shakes per dag cw protein (s’ochtends en na de training) erbij heb ik mij enorm beginnen volproppen met(gezonde voeding)
Is het mogelijk om nog te blijven groeien en wat slanker te worden? Ik train 5 a 6 keer per week 60 min, sinds twee weken geen cardio meer.

Voeding is niet altijd makkelijk want ik werk op een boot
 
Als jezelf dik vind zal ik gaan cutten.
 
oke, ik zal proberen twee maal cardio bij mijn weekschema toevoegen. Hoe zit dit in elkaar met de voeding. Ik ben namelijk kok, dus moet heel de dag door proeven. iemand tips
 
Niet meer proeven
 
Ik ben ook kok, eet ook de hele dag. Gewoon rekening houden.
1 lepel van iets proeven neem ik echt niet mee in mijn berekening.
De voedingswaarde is ook niet altijd hetzelfde als je vers kook, een beetje schatten en vergelijken kom je een heel eind.
 
Lekker gaan cutten tot je tevreden bent over je buik en dan je kcal tracken en kijken waar je op uitkomt, aan de hand daarvan kan je je kcal inname aanpassen zodat je kan proberen massa te bouwen met zo weinig mogelijk vet.
 
Back
Naar boven