AndroidHealthClinic

Bulken of Cutten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Safandjaro

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
26
Waardering
0
Na 2 jaar huis tuin en keuken fitness één keer in de week (wat geen enkel effect had) probeer ik nu ruim een jaar intensief te bodybuilden. Helaas heb ik nog steeds een flinke lading vet aan mijn buik hangen.
Op zich gaat het de laatste tijd erg goed en zie ook goede resultaten bij mijzelf. Helaas komt er bij elke paar kilo spieren ook een kilo vet bij. Is het nu slimmer om eerst te proberen af te vallen of eerst verder gaan met spieropbouw (bulken) dus. Als je meer spieren hebt verbrandt je meer en val je dus sneller af of niet?
Eerlijk gezegd durf ik niet zo goed te gaan cutten, die buik heb ik al jaren en ben daaraan gewend, en die spieren sinds kort....
Ik ben bang dat ik weer veel kwijt raak van de spieren die ik afgelopen jaar heb opgebouwd als ik ga diëeten, of valt dat mee?

Ik doe nu twee keer in de week een uur cardio, maar val daar niet van af.

Wat zouden jullie doen ???
 
afvallen!!!
en je instelling:
Eerlijk gezegd durf ik niet zo goed te gaan cutten, die buik heb ik al jaren en ben daaraan gewend, en die spieren sinds kort

veranderen die instelling.
wat is dat nou?? :mad:
 
Wat B.O.S. al zegt veranderen die instelling !!

En afvallen door je voeding aan te passen dat is prio 1.

Suc6 en ga er voor :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Ben het met de andere heren eens. Je bent toch begonnen met trainen om wat aan je lichaam te veranderen, en dat kan nu gaan gebeuren en dan wil je dat niet?

I.P.V. 2 x een uur te cardio kun je beter 4 x per week 30-45 minuten doen. Je moet je verbranding omhoog gooien.
Doe cardio of op je lege maag in de ochtend of na je gewichttraining.


Eet ook vaker(niet meer).
Drink meer water.
Sterkte:thumb:
 
Laten we eerst een vragen wat deze vriend precies wilt bereiken!? Wíl je wel afvallen, of heb je de intentie juist groter te worden!?
 
Ik wil inderdaad wel groter worden, maar dan wel 'mooi' groot, zit alleen voor het dilemma, eerst afvallen of eerst groot worden, samen gaat dit uiteraard niet.

Ik vraag me alleen af; hoeveel spieropbouw raak je kwijt als ik nu bijvoorbeeld 2 maanden ga diëeten. (Ik ben trots op de resultaten die ik heb bereikt)

Ik eet 6x per dag en drink 3 liter water per dag.
 
Originally posted by richard

I.P.V. 2 x een uur te cardio kun je beter 4 x per week 30-45 minuten doen. Je moet je verbranding omhoog gooien.
Doe cardio of op je lege maag in de ochtend of na je gewichttraining.

Heeft het voor je gewichttraining wel zin als je daarna cardio gaat doen? Ik doe het nu altijd op aparte dagen.
 
Originally posted by Safandjaro
Ik vraag me alleen af; hoeveel spieropbouw raak je kwijt als ik nu bijvoorbeeld 2 maanden ga diëeten. (Ik ben trots op de resultaten die ik heb bereikt)

Hier komt dus je dieet planning en trainingstrategie bij kijken.


Heeft het voor je gewichttraining wel zin als je daarna cardio gaat doen?

heeft meer zin als op niet trainingsdagen als je strategie en dieet juist is .
 
Ben het vlokomen met Bestoldschool eens.
 
streng dieet met veel eiwitten en wel wat koolhydraten. 2x per week 2 uur cardio en 3-4x fitness (alles langzaam opbouwen)

zo zou ik t doen in jouw situatie
 
Back
Naar boven