Fitness Seller

bulken of cutten?

Bezoekers in dit topic

jimkroes

Cool Novice
Lid geworden
27 apr 2014
Berichten
50
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
bulken of cutten?

IMG-20140613-WA0000.jpg


IMG-20140613-WA0001.jpg


IMG-20140613-WA0003.jpg


IMG-20140613-WA0002.jpg


IMG-20140613-WA0004.jpg
 
Misschien cleanbulk tot na de zomer ofzo en daarna bulken.
 
cleanbulk, Je bent nog lang niet dik of vadsig maar het vetpercentage moet natuurlijk niet meer stijgen om er goed uit te blijven zien...
 
Misschien cleanbulk tot na de zomer ofzo en daarna bulken.
bedoel je daarna cutten?
Persoonlijk zou ik cutten
ga ik waarschijnijk een maand doen
cleanbulk, Je bent nog lang niet dik of vadsig maar het vetpercentage moet natuurlijk niet meer stijgen om er goed uit te blijven zien...
is het slim om een maand te cutten voordat ik weer bulk? ik ben 15% vet in deze foto's
ik wou eigenlijk tussen de 10-15% blijven
 
Ik zei cleanbulk tot na de zomer en daarna bulken.
Dus niet daarna cutten, daarna bulken. We gaan dan weer richting winter dus kan best met jouw lichaam.
 
Ik zou ook eerst gaan cutten (voor de zomer) en daarna max bulken
 
Ik zou ook eerst gaan cutten (voor de zomer) en daarna max bulken

cutten voor de zomer? Over één maand is het zomer, ga je niet veel in bereiken.. Ik zou gelijk voor een cleanbulk gaan en zo intensief mogelijk trainen.
 
bulken man je bent al te laat want zomer is er bijna. gewoon door bulken en 1 zomer doorbikkelen zodat je de volgende zomer goed eruit kan zien!
 
clean bulken en je vetpercentage niet laten op lopen.
 
bulken man je bent al te laat want zomer is er bijna. gewoon door bulken en 1 zomer doorbikkelen zodat je de volgende zomer goed eruit kan zien!

Hij heeft nog tot eind september de tijd :o
 
dan ben je ripped en kan je een paar weken zonder shirt lopen.. tijd verspilling!

Was ook niet heel serieus he :( Ik had zelf al gezegd dat hij moet cleanbulken deze zomer (dus tot september/oktober) en daarna moet bulken.
Ik zou, als ik hem was, niet nu al beginnen met bulken omdat je dan automatisch meer vocht vasthoud en een grotere buik krijgt (maag/darm inhoud ed) en dit staat ook niet erg leuk op het strand. Dus cleanbulk om toch nog een beetje te kunnen profiteren van zijn lichaam nu en dan na de zomer lekker bulken ;)
 
Cleanbulk en daarna cutten.
 
Was ook niet heel serieus he :( Ik had zelf al gezegd dat hij moet cleanbulken deze zomer (dus tot september/oktober) en daarna moet bulken.
Ik zou, als ik hem was, niet nu al beginnen met bulken omdat je dan automatisch meer vocht vasthoud en een grotere buik krijgt (maag/darm inhoud ed) en dit staat ook niet erg leuk op het strand. Dus cleanbulk om toch nog een beetje te kunnen profiteren van zijn lichaam nu en dan na de zomer lekker bulken ;)

Die opmerking snap ik niet helemaal?
Denk dat je bedoelt eerst cleanbulken en daarna cutten?

Maar als je gaat cleanbulken zou ik het toch wel minstens een jaar doen..
 
Die opmerking snap ik niet helemaal?
Denk dat je bedoelt eerst cleanbulken en daarna cutten?

Maar als je gaat cleanbulken zou ik het toch wel minstens een jaar doen..

Nee dat bedoelt hij niet, cleanbulken in de zomer zodat je niet teveel vet aankomt en zodra de zomer voorbij is boeit je vet% niet dus dan bulken.
 
Nee dat bedoelt hij niet, cleanbulken in de zomer zodat je niet teveel vet aankomt en zodra de zomer voorbij is boeit je vet% niet dus dan bulken.

Zij :o
Maar dit bedoel ik inderdaad ;)

Die opmerking snap ik niet helemaal?
Denk dat je bedoelt eerst cleanbulken en daarna cutten?

Maar als je gaat cleanbulken zou ik het toch wel minstens een jaar doen..

Hmm..TS dacht ook al dat ik bedoelde cutten, maar er staat toch echt bulken..
Waarom zou je minstens een jaar cleanbulken?
Functie van cleanbulken is spiermassa aankomen, lichtjes en geen vet aankomen. Ideaal voor TS nu. In de winter is cutten onnodig, zoals Barbell al aangeeft, en TS kan best wat spiermassa gebruiken ;)
 
dan ben je ripped en kan je een paar weken zonder shirt lopen.. tijd verspilling!

Vanwaar de gedachten dat het per se moet zijn om ripped erbij te lopen?

Cutten kan best om een juiste basis te leggen voor het bulken; als er nu 2/3% af gaat kan die juist langer doorbulken om zijn beginnergains optimaal uit te melken.
Anders krijg je dadelijk dat gekloot dat die na 3 maanden bulken, wil cutten omdat die te dik is.
En bulken omdat die deze zomer kan laten schieten is natuurlijk onzin, dan staat die volgend jaar in februari/maart tegen de 25% vet.
 
Back
Naar boven