Fitness Seller

Bulken of cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MW91

Novice
Lid geworden
27 aug 2012
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
63kg
Hallo allemaal

Ik heb een hele lange tijd 5-6 dagen perweek getraint (krachttraining)
Ben ooit van 82kg naar 67 kilo gegaan en ik ben 1,70 had een vetpercentage van 13,9%
Alleen nu ben ik er een aantal maandjes uitgeweest en weeg ik nu 73kg met een vetpercentage van 18%
Aangezien ik ook vet rondom me borsten heb weet ik nou niet wat het beste is om te doen
Om te bulken of juist te cutten?
Wat denken jullie, ik denk eerder persoonlijk bulken aangezien ik ook de spiertjes weer moet gaan kweken xD
Nou heb ik nog wel spieren alleen zitten ze onder een laag vet, het is niet zo dat al me spieren verdwenen is die ik opgebouwd heb het is wel minder geworden dat wel

Ik hoor graag jullie reactie
 
Laatst bewerkt:
Hangt ook af van je stofwisseling.
Als je weer spiermassa aan wilt zetten zul je ongetwijfeld de bulk in moeten maar je hoeft die bulk niet te overdrijven. Blijf gewoon gezond eten, eet er veel van en hoog in de eiwitten uiteraard.
Aangezien je al ervaring hebt (wat je beschrijft) denk ik dat je zelf al een heel eind komt!
Als je net weer begint met trainen heeft cutten absoluut geen zin.

Van de training zelf zul je genoeg calorien verbranden om het een en ander aan vet kwijt te raken!
 
Hangt ook af van je stofwisseling.
Als je weer spiermassa aan wilt zetten zul je ongetwijfeld de bulk in moeten maar je hoeft die bulk niet te overdrijven. Blijf gewoon gezond eten, eet er veel van en hoog in de eiwitten uiteraard.
Aangezien je al ervaring hebt (wat je beschrijft) denk ik dat je zelf al een heel eind komt!
Als je net weer begint met trainen heeft cutten absoluut geen zin.

Van de training zelf zul je genoeg calorien verbranden om het een en ander aan vet kwijt te raken!

Ah oke super ja ik heb wel enig ervaring maar dan zal ik de bulk in gaan en voldoende in me eiwitten gaan zitten en er weer hard tegen aan gaan :D
Ik las over n trainingsschema strongslift 5x5
Weet niet of dat een goed optie is om te doen
Anders hou ik t gewoon bij me spiergroepen verdelen over dagen en trainen 4x 12,10,8,max
 
Heel goed!

Jaa trainingsplit en 5x5 stronglifts zijn allebei goede schema's.
Kan ze ieder even uitproberen kijken wat je leuker vind en je daar dan aan binden!
 
Hoezo wordt er in strongslift geen buik getraind? Of zie ik t nou verkeerd?
 
Back
Naar boven