XXL Nutrition

Bulken of Cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ak Dat is zeker waar maar ik vind het niet nodig als ik iedere dag hetzelfde eet, dit in te vullen op my fitnesspal.
 
ak Dat is zeker waar maar ik vind het niet nodig als ik iedere dag hetzelfde eet, dit in te vullen op my fitnesspal.
Logisch, maar jij valt niet meer af op “1700 kcal” met 83kg bw en 5/6x pw sporten, dan gaat er ergens toch iets mis 🫡
 
Sinds ik dit doe voel ik mij veel energieker in de morgen. Echter als ik meer moet eten is ontbijten wel beter.
Zou persoonlijk iig de eiwitten dan wel nemen, eet je 150gr kip/koolvis etc.

Zou zelf overigens nooit ontbijt skippen tenzij je echt een doel hebt fotoshoot/wedstrijd etc
 
Logisch, maar jij valt niet meer af op “1700 kcal” met 83kg bw en 5/6x pw sporten, dan gaat er ergens toch iets mis 🫡
Nee dat klopt dat vind ik dus ook opmerkelijk. Ik ga komende week alles bijhouden wat naar binnen gaat. Misschien dat ik dan toch ergens in de mist mee ga.
 
Hallo,

Sinds ik dit topic heb geopend ben ik weer fanatiek begonnen met het cutten.
echter ben ik in deze periode 1/2 kg afgevallen maar blijf ik op de 83kg schommelen.

Voor mijn gevoel eet ik al vrij weinig (ongv. 1700 kcal):

Ochtend:
Sla ik over

Middag:
4 snee bronsheimer brood belegd met kipfilet (ongv. 10 plakjes totaal)

Tussendoor:
Rauwkost (tomaat, komkommer etc.) met 2 snack a jack's

Tussendoor 2:
250 gram skyr met scoop whey

Avondeten:
Wat de pot schaft

1 keer per week neem ik een cheatmeal.
Daarbij train ik 5/6 keer de week waarvan 1 keer kickboksen.

Heeft iemand enige tips?
Ja, serieus gaan bijhouden wat je nu eet. Want ik denk dat je te weinig eiwitten binnen krijgt.
Probeer anders appje van fatsecret. Ook als je elke dag hetzelfde eet, kun je bv maaltijden opslaan en elke dag herhalen, doe ik bv bij ontbijt en lunch en laatste maaltijd.
Slechts het avondeten, moet ik dan even wegen en invullen, en de pepernoten etc.... maar daardoor wel duidelijk overzicht hoeveel pepernoten ik heb gegeten. Ja worden ook gewogen.
 
Back
Naar boven