AndroidHealthClinic

Bulken of iets verder cutten.

Bezoekers in dit topic

jan307

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2021
Berichten
33
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen.

ik ben weer van plan om lekker te gaan bulken.
Alleen de vraag is dit al aan te raden.
12 maanden geleden ben ik begonnen met fitnes en voeding op orde te krijgen.
ik ben toen gaan bulken op een relatief hoog vet percentage ( denk ik) was echt skinny fat😂😂.
Door de lockdown en de gyms closed waren ben ik calistenics gaan doen, en buiten een beetje met een dumbell wezen zwaaien.

Ging met weighted pushups en pull ups echt tot het gaatje en die pike pushups waarbij ik wel een echo kan gaan doen voor mijn schouder

de foto’s zijn het resultaat van eerst 7 maanden bulken en daarna cutten.
Zouden jullie aanraden om een stukje verder te gaan cutten of nu lekker te bulken?
ik had namelijk gelezen dat als je echt goed droog bent je meer spier opbouwt dan dat je dat niet bent.
of is dat broodje aap?
Ik zie graag jullie mening tegemoet
 

Bijlagen

  • 277C5658-53A2-4DDE-9C0C-4703E82C9A8F.jpeg
    277C5658-53A2-4DDE-9C0C-4703E82C9A8F.jpeg
    91,4 KB · Weergaven: 332
  • ABD54F69-5756-4213-833C-0D1165A9CAA5.png
    ABD54F69-5756-4213-833C-0D1165A9CAA5.png
    819,3 KB · Weergaven: 330
De gewichten die op mijn profiel staan kloppen niet weeg 76 kg bodyfat geen idee lengte 1.79
 
Is links je huidige shape en rechts voor je begon met trainen?
 
Zou zelf bulken, je staat in mijn optiek droog genoeg.
 
Bulken, je staat lean genoeg en bw icm mag wel wat bij.
Focus op de compounds 6/12 herhaling.
Knappe transformatie overigens 🤝
 
Indien je toch al aan het cutten bent zou ik het nog wat dieper gaan. Je zit nog ruim boven de 10%.
 
Bulken, je staat lean genoeg en bw icm mag wel wat bij.
Focus op de compounds 6/12 herhaling.
Knappe transformatie overigens 🤝
Dankjewel! Beginners gains voordeel
 
Is het trouwens goed mogelijk om na vier maanden te bulken weer te gaan cutten.
want ik vind dat ik na een bulkperiode van 8 maanden erg lang.
en omdat ik ook pushups weighted wil gaan doen. Wil ik niet al te veel kilo vet aankomen en dat droogopbouwen is echt lastig omdat ik heel onregelmatig werk , dus de ene keer veel achter de pc en de andere keer kilometers afleg aan lopen op een dag en tillen.
 
DCB7349D-23BD-402A-8D80-79AD91F21AE8.jpeg
Maand geleden zag het er zo uit alleen omdat ik 12 maanden aan het cutten was ben ik meer gaan eten.
toen schoten de kilos er weer aan
 
Je kunt zo lang cutten en bulken als je wilt, maar na 4 maanden bulken een (mini)cut is een prima plan. Train je nu wel in de gym? Met alleen wat push-ups en pull-ups heeft het denk ik niet superveel zin, maar je fysiek is wel prima voor een jaartje trainen.
 
Bekijk bijlage 536320Maand geleden zag het er zo uit alleen omdat ik 12 maanden aan het cutten was ben ik meer gaan eten.
toen schoten de kilos er weer aan
Rustig opbouwen dan, je hoeft echt geen kilo's per maand aan te komen (zeker natty niet).
 
Cutten tot 10% en daarna rustig kcals opbouwen. Anders ga je straks weer maandenlang moeten cutten
 
Je kunt zo lang cutten en bulken als je wilt, maar na 4 maanden bulken een (mini)cut is een prima plan. Train je nu wel in de gym? Met alleen wat push-ups en pull-ups heeft het denk ik niet superveel zin, maar je fysiek is wel prima voor een jaartje trainen.
Jaa zeker ik doe in de gym push pull legs
Heb de pushups verplaatst voor dumbell presses. Deed eerst toen de gyms open waren bankdrukken. Probeerde dat weer op te pakken alleen omdat ik vaak alleen train.
verplaatst voor dummbels iets veiliger.
 
Back
Naar boven