AndroidHealthClinic

Bulken op keto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

assie

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2019
Berichten
53
Waardering
12
Lengte
1m70
Massa
68kg
Vetpercentage
13%
iemand ervaring met bulken op keto?

ik heb keto gedaan om te cutten en ben 14kg afgevallen, en nu wil ik bulken op keto. ik voel me veel beter op vetten dan koolhydraten. geen onnodige hongergevoel of energie dip enzv. insuline blijft veel stabieler. dat is de reden.

mijn vraag is dus eigenlijk als je ervaring hebt met keto bulken: heb je goed vooruitgang geboekt met bulken met beperkte koolhydraten? ben je groter en sterker geworden?
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben groter en sterker geworden omdat ik in een calorieoverschot zat. Keto is slechts een tool, je valt niet sneller af/gaat meer of minder gainen dan anders.
 
Kan. Wil alleen niet na jou gebruik maken van t toilet.
 
Ja ik ben groter en sterker geworden omdat ik in een calorieoverschot zat. Keto is slechts een tool, je valt niet sneller af/gaat meer of minder gainen dan anders.

wat heb je extra gegeten in de bulk ten opzichte van de cut om aan de calorieen te komen in keto? ik ben bang voor hoge cholestrol als ik veel vetten neem in de bulk.
 
Je lichaam reguleert de cholesterolwaarden in je bloed eigenlijk helemaal zelf. Daarnaast verhoogt de inname je bloedwaarden vrijwel niet. Ook veroorzaakt het geen hartproblemen.

Ik weet niet of je stats in je bio kloppen, maar mocht dat zo zijn dan zit je op een aantal kcal waar je je niet druk hoeft te maken over het aantal vetten wat je hierdoor binnen krijgt. Lekker gaan bulken en je niet te druk maken. Wil je toch zekerheid dan even laten testen en na de bulk weer.
 
Hoe gaat het bulken of hoe is het gegaan? Nog steeds in ketose aan het trainen?
 
Back
Naar boven