AndroidHealthClinic

Bulken op Trenbolone

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProteinZone

Cool Novice
Lid geworden
5 feb 2018
Berichten
62
Waardering
14
Lengte
1m59
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Hellooo BB'erss

Ik vroeg me dus af of er hier menig personen zijn die ervaring hebben met bulken op tren?
Of is het handiger om hierbij nandrolone te nemen.
Ik vraag alleen om een mening, verder niksss :cool::D
 
Bulken op tren kan zeker maar is afhankelijk van hoe je reageert op tren. Sommigen kunnen namelijk moeilijk eten tijdens een tren cycle. Zelf had ik daar geen last van :)
 
Bulken op tren kan zeker maar is afhankelijk van hoe je reageert op tren. Sommigen kunnen namelijk moeilijk eten tijdens een tren cycle. Zelf had ik daar geen last van :)

Thxx pik, ik ga namelijk een lean bulk op tren proberen. Na de zomer zit atm nog in cycle
 
Yep! Werd op den duur lekker vochtig en vettig, goed mijn best gedaan!
 
Wat moet ik uitleggen? Nog nooit zo bloated en dik geweest! Bulken op een te hoog bf met een te groot overschot..

En doel je nu op mij want ik ben huidig aan het bulken op oxy en test en ik heb maar 17 procent vet
 
Ja dat ging goed bij mij
 
Waarom zou je bf torenhoog moeten zijn op een oxy cycle? Snap jij het wel?
 
Dat vind ik behoorlijk laag tijdens n oxy cycle ma da zal wel aan mij ligge dan ???
Dat ligt inderdaad aan jou. Oxy is over het algemeen niet aangeraden om te gebruiken boven de 10% vet.

In de bodybuilding wereld is 17% namelijk gewoon "dik". Te hoog om te bulken, te hoog om te kuren en al helemaal te hoog voor oxy.

Ik hoop dat je vetpercentage verkeerd gemeten is en dat je lager dan 17% staat.
 
Dat ligt inderdaad aan jou. Oxy is over het algemeen niet aangeraden om te gebruiken boven de 10% vet.

In de bodybuilding wereld is 17% namelijk gewoon "dik". Te hoog om te bulken, te hoog om te kuren en al helemaal te hoog voor oxy.

Ik hoop dat je vetpercentage verkeerd gemeten is en dat je lager dan 17% staat.
Nou dan ben ik dus gewoon dik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven