XXL Nutrition

bulken verstandig ja/nee ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spirosz

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2004
Berichten
700
Waardering
0
Jongens ik ben bezig flink te bulken.
Het resultaat is gewoon goed want de weegschaal geeft aan dat ik drie kg gepakt heb in drie weken.

Dit komt ook omdat ik in de zomerrust zit van de voetbal. Ik verbruik veel minder Kcal en tegelijker tijd vreet ik een hoop weg
Ik ben van 7 % vet naar 10 % gegaan.

Nu is het probleem dat mijn sixpack hier de meeste moeite mee heeft :mad:
Ik krijg zichtbaar wat buikvet en dat vin ik eigenlijk helemaal niet zo leuk.
De spiegel geeft eigenlijk helemaal niet zoveel verschil aan. Toen ik droger was oogde ik misschien zelfs iets groter ??? .

Nu weet ik niet of ik door moet bulken. Ik heb het nooit zo gedaan omdat ik vreesde voor wat nu gebeurd.
Probleem daar is dat ik naar de 90 kg wil maar dat lukt gewoon niet met een normaal voedingsschema.

Ik kan doorbulken en de pens maar even voor lief nemen :(
gevolg weg beachboybody :cool:
Het strakke figuur komt wel weer terug wanneer ik weer drie keer in de week op het voetbalveld sta te rennen.
Of moet ik stoppen?

Graag jullie advies (ik was trots op mijn 7% :D)
 
Wat is je doel? Wil je een huge mofo worden? Zo ja, dan zul je wat consessies moeten doen. Het doel heiligt de middelen om het zo maar te zeggen. Flink doorknallen, en op tijd voor volgende zomer beginnen met de cut. Moet je kijken hoe jij er volgende zomer bij loopt als je naar 8% bent gecut met die kilos extra VVM!

Succes dude.
 
Tja dat moet je echt zelf wikken en wegen, ik zou gewoon verdergaan nu je toch een eind op weg bent.
Groeien zonder vetopslag kan gewoon niet en je moet echt de keuze maken, óf groeien óf proberen te behouden.
 
3 kilo in 3 weken ... en dan klagen dat je wasbordje verdwijnt... :rolleyes:

(doe het maar iets rustiger aan als je wasbordje je lief is, als je iets rustiger groeit zal het ook naar verhouding veel minder vet zijn)
 
boooeeiieend.. gewoon vreten.... dat beachboy( zoals jij het noemt ), of iig droog, dat komt allemaal wel als je rond de 90 kg zit ..
 
pens voor lief nemen. Als je nog een lange weg te gaan hebt (90kg droog klinkt lang) dan sla je deze zomer toch even over. Ram je lekker door totdat je vet naar de 18 neigt en dan cut je weer even naar 10 a 12 om daarna weer te bulken ... die 6% enz komt wel als je jouw doel bereikt hebt :) .. hoe strakker je tot die tijd er uit wil zie hoe langer het zal duren voordat je bij je doel bent
 
kerel kerel, gewoon lekker gaan bulken na de strand dagen
en zorgen dat je weer lekker droog staat volgende zomer :thumbs:

succes !
 
Jay Impol zei:
kerel kerel, gewoon lekker gaan bulken na de strand dagen
en zorgen dat je weer lekker droog staat volgende zomer :thumbs:

succes !


Dat is een beetje het probleem ik kan twee keer per jaar bulken, in de zomerstop en de winterstop van de voetbal!!
Na de stranddagen begint ook de voetbal weer

In september ga ik weer volop voetballen en is bulken echt vechten tegen de bierkaai! Ik verbruik dan gewoon zoveel dat bulken niet lukt.

Ik den dat ik doorga met bulken tot september dan begint de voetbal weer, en dan ga ik door met een voedingsschema op onderhoudsniveau!!
Misschien dat ik het nu iets rustiger aan ga doen maar dat weet ik nog niet, geef me goede argumenten om de vette pens voor lief te nemen :p
 
Oh, in dat geval lekker doorbulken,... dat deed Ronald Koeman ook altijd, en Romario, en Maradonna :D
 
BEACHBOY??!!!??:mad: nahja...waar je van houdt:D De zomer is bedoeld om droog te weze...en eind van de erfst begin van de winter is het voor velen tijd om flink te bulken en de nodige Kg's masa aan te zetten...helaas gaat bulken ook gepaard met de nodige kilos spek:(
 
wazzup zei:
Oh, in dat geval lekker doorbulken,... dat deed Ronald Koeman ook altijd, en Romario, en Maradonna :D

Maradonna nam heel wat anders dan ff 3 xtra boterhammen...eerder 3 lijntjes...en hij nam ook toe in gewicht:D
 
Imo gewoon bulken. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zit ook rond de 9 a 10% bf. Ik heb besloten om door te bulken. Ik kijk niet naar dit jaar. Ik kijk al uit naar volgend jaar zomer. Weeg nu 80 kilo en ik wil naar 90 a 95 kilo en dan drogen naar 75 a 80 kilo 5% bf volgend jaar. Dan ben ik een echte beachboy :D
 
Ik weet niet precies wat je nu weegt, maar het lijkt mij dat als je in 3 weken van 7% bf naar 10% bf gegaan bent, die 3 Kg extra alleen maar vet is. ???
 
Je moet ook nog knetter zwaar trainen in je bulk periode zodat je wel telkens je spieren een opdonder geeft anders word het alleen maar vet wat je aanzet
oftewel alleen maar compound oefeningen en dan zo veel mogelijk spieren slopen elke keer en daarna goed rusten
 
Back
Naar boven