AndroidHealthClinic

Bulken, zonder vet te worden.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Beste mensen,

ik begin binnenkort weer aan m'n bulkfase, maar nu heb ik weinig zin om weer een stuk vetter te worden!

Ik wil eigenlijk niet meer dan 2% bf omhoog gaan, dus heeft iemand van jullie tips om de vetmassa zoveel mogelijk te beperken??

Misschien een cycle-dieet? Dus 2 dagen bulken, 2 dagen cut, 1 dag bulk, 1 dag cut, 3 dagen bulk, 2 dagen cut etc.

Zoiets misschien??

Alle tips zijn welkom!:D
 
Weinig kans Ruben je zal er toch echt aan moeten geloven.
 
Op flexmagazine.nl heb ik ergens zoiets gelezen, maar dat was dan per weke dat ze rekenden. Als je het op die manier deed zou je niet zo rap vet worden en kwaliteitspieren opbouwen ........
 
zo erg schiet je nou ook weer niet omhoog in bf, iig ik heb er niet zon last van terwijl ik ook nog weleens cheat :) maar zie het zo het is maar voor een bepaalde tijd, straks haal je het opgebouwde vet er zo weer af met een beter resultaat (hoop ik dan voor je :P)
 
Dennis^ zei:
zo erg schiet je nou ook weer niet omhoog in bf, iig ik heb er niet zon last van terwijl ik ook nog weleens cheat :) maar zie het zo het is maar voor een bepaalde tijd, straks haal je het opgebouwde vet er zo weer af met een beter resultaat (hoop ik dan voor je :P)


hehe, jij wordt misschien niet zo snel vet, maar ik ben een pure endo!!
Zit nu rond de 12% bf maar heb geen zin om straks als een michelin-mannetje rond te lopen met 18% bf!!

14% kan ik nog mee leven, maar meer liever niet. Damn!!
 
Waarom wil je per sé bulken in de zin van vet worden? Je kan toch ook geleidelijk door blijven gainen. Zo hoef je later niet te cutten en weer massa in te leveren. Maar goed, dat vraag je niet :P

Die kcal-cycles die je zegt 'schijnen' goed te werken als je bulkt. Ik ben de naam kwijt maar er was zo'n voorschrift van 6 dagen hoog - 4 dagen laag in kcals. Maar als je daar erg snel mee gained kun je ook 5 dagen hoog en 6 dagen laag ofzoiets doen. Dat moet je dan op jezelf aanpassen.
 
ik bulk zelf erg rustig... tja, duurt wat langer en ik ben nog een beginner, dus daar heb ik ook profijt van. ben in de afgelopen maanden een paar kilo aangekomen, maar das wel voornamelijk spier.

Kiezen of delen denk ik
 
huckfinn zei:
Waarom wil je per sé bulken in de zin van vet worden? Je kan toch ook geleidelijk door blijven gainen. Zo hoef je later niet te cutten en weer massa in te leveren. Maar goed, dat vraag je niet :P

Die kcal-cycles die je zegt 'schijnen' goed te werken als je bulkt. Ik ben de naam kwijt maar er was zo'n voorschrift van 6 dagen hoog - 4 dagen laag in kcals. Maar als je daar erg snel mee gained kun je ook 5 dagen hoog en 6 dagen laag ofzoiets doen. Dat moet je dan op jezelf aanpassen.


Hoe zou jij het dan doen, met dat geleidelijk gainen?

200 Kc boven onderhoud?? of toch 500?
 
Kwestie van langzaam je cals opvoeren en niet ineens een shitload aan food meer gaan eten.
 
Gewoon traag bulken, niet zo'n groot kcal overschot. Het lijkt te simpel maar volgens mij is dat gewoon key to succes...
 
ik heb net hetzelfde probleem ik ben nu weer goed aan het bulken op 3 weken tijd ben ik 2% omhooggeschoten in vetpercentage,ik stond op 6%,vindt het ook wel zonde als je eerst al die weken zoveel dieet om het daarna weer op een paar dagen kwijt te zijn
But get over it dude,btw,denk eraan,BULKEN = GROTER WORDEN
 
ik bulk momenteel met een 300/400cal. overschot! er komt nauwelijks vet bij en ik stijg gelijkdelijk in gewicht.....misschien kun je dat es proberen?
 
langzaam groeien weinig vet, snel groeien, veel vet. gewoon een poosje bulken, en dan weer een poosje cutten om vet% weer acceptabel te krijgen. Experimenteer gerust, ik heb 1 dag in de week dat ik minder eet en dat beviel me eigenlijk best aardig (niet alleen vanwege langzamere vet-aanzet, maar ook omdat ik dan niet iedere dag zo veel hoef te eten)
 
5 dagen 500kcal boven onderhoud, 2 dagen net onder of op onderhoud.

Dat werkt goed voor mij.
 
Even door de zure appel heen bijten ruben :)

ontopic: Langzaam je kcal opvoeren tot zo'n 500+- boven onderhoud
 
Hiit, groene thee, schoon eten vind ik ook goed helpen :)
 
Bulken zonder te veel vet aan te maken

6 DAGEN HOOG IN DE KOOLHYDRATEN EN 1DAG LEGEN DUS EXTREEM LAAG IN DE KOOLHYDRATEN ALLEEN S'MORGENS DE EERSTE MAALTIJD EEN MAALTIJD MET MEDIUM KOOLHYDRATEN EN DAN DE REST VAN DE DAG EXTREEM LAAG IN DE KOOLHYDRATEN EN EEN LANGERE CARDIO SESSIE DIE DAG.

DAT WERKT BIJ MIJ TEMINSTE! :cool:
 
Of ketogeen bulken natuurlijk

Ik doe nooit meer anders :)
 
Mr.Mike zei:
5 dagen 500kcal boven onderhoud, 2 dagen net onder of op onderhoud.

Dat werkt goed voor mij.

Dit lijkt me ook goed ;) En tevens een clean bulk schema gebruiken dus alleen de goede dingen eten om te kunnen groeien. Daarbij cardio gaan doen heel vroeg in de morgen (rond 5 a 6 uur :eek: ) op een lege maag en je zult bijna alleen maar spiermassa aankomen en geen vet.
 
Moen zei:
Of ketogeen bulken natuurlijk

Ik doe nooit meer anders :)

Meen je dit serieus joh? Maar je eet dan geen KH? En hoe kom je aan je kilcal? En boek je een btje vooruitgang dan?
 
Back
Naar boven