Fitness Seller

Bulken, zonder vet te worden.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ketogeen bulken? lijkt me rare methode, aangezien je toch je energie uit je koolhydraten haalt?

(ketogeen cutten ja, maar bulken, hmmz )
 
Met een targeted Keto Diet (TKD alleen KH rondom training) zou je er misschien nog mee weg kunnen komen (of cyclisch CKD)... KH blijven belangrijk voor insuline-verhoging, zonder insuline wordt groei wel erg moeilijk.
 
ja maar enkel KH rond een training. gezien wij hier ongeveer allemaal 3-4 keer per week trainen wordt dit nogal moeilijk om daarrond in staat van ketose te komen dacht ik?
 
RubenSossa zei:
Beste mensen,

ik begin binnenkort weer aan m'n bulkfase, maar nu heb ik weinig zin om weer een stuk vetter te worden!

Ik wil eigenlijk niet meer dan 2% bf omhoog gaan, dus heeft iemand van jullie tips om de vetmassa zoveel mogelijk te beperken??

Misschien een cycle-dieet? Dus 2 dagen bulken, 2 dagen cut, 1 dag bulk, 1 dag cut, 3 dagen bulk, 2 dagen cut etc.

Zoiets misschien??

Alle tips zijn welkom!:D

Kan je niet nog droger worden voordat je gaat bulken?Half cutten en half bulken is vaak zinloos, zover ik dat ervaar.
 
ik ga gewoon eens proberen om 5 dagen boven onderhoud te vreten (zeg zo'n 500 Kc) en 2 dagen 200 Kc onder onderhoud. Ik bouw het bulken wel langzaam op.

Daarnaast ga ik toch proberen 3x per week 30-40 min. cardio te doen.
Wat vinden jullie?
 
Goeie keuze bro, deze manier werkt voor mij uitstekend.
 
wazzup zei:
Met een targeted Keto Diet (TKD alleen KH rondom training) zou je er misschien nog mee weg kunnen komen (of cyclisch CKD)... KH blijven belangrijk voor insuline-verhoging, zonder insuline wordt groei wel erg moeilijk.

Maar met een dieet met meer vet in heb je een grotere natuurlijke productie van testosteron en groeihormoon dus dat weegt serieus op denk ik.

Voor mij zijn kh = watergewicht en ik hoef er niet breder uit te zien door meer vocht vast te houden :)

Bovendien kan je aanzienlijk meer totaalcals eten op een ketodieet dan op een gewoon kh-dieet dus ik ben volledig overtuigd.

Diegenen die niet kh-gevoelig zijn zou ik aanraden gewoon met smaak je kh's te blijven eten en aan de anderen, probeer eens ?

Af en toe een carb-up dag en je staat weer strak in je vel
 
Moen zei:
Maar met een dieet met meer vet in heb je een grotere natuurlijke productie van testosteron en groeihormoon dus dat weegt serieus op denk ik.

Tot een bepaalde waarde denk ik dat ook (iets van 30%) maar ik denk ook dat de meerwaarde boven een bepaalde hoeveelheid of percentage minimaal is (misschien zelfs wel negatief net als met te veel eiwit).

Voor mij zijn kh = watergewicht en ik hoef er niet breder uit te zien door meer vocht vast te houden :)

KH = glycogeen = intensiteit (iets wat je inderdaad ook kunt bereiken met regelmatige refeeds). en daarnaast KH = insuline.

Bovendien kan je aanzienlijk meer totaalcals eten op een ketodieet dan op een gewoon kh-dieet dus ik ben volledig overtuigd.

Daar geloof ik geen snars van. Trouwens, waarom zou ik dat willen ? (meer eten voor minder resultaat)

Diegenen die niet kh-gevoelig zijn zou ik aanraden gewoon met smaak je kh's te blijven eten en aan de anderen, probeer eens ?

Misschien inderdaad geschikt voor mensen die problemen hebben met KH's, maar voor wie dat niet heeft lijkt het me niet beter.
 
wazzup zei:
Tot een bepaalde waarde denk ik dat ook (iets van 30%) maar ik denk ook dat de meerwaarde boven een bepaalde hoeveelheid of percentage minimaal is (misschien zelfs wel negatief net als met te veel eiwit).


Dat denk ik dus niet maar goed :)


KH = glycogeen = intensiteit (iets wat je inderdaad ook kunt bereiken met regelmatige refeeds). en daarnaast KH = insuline.


Insuline heeft ook een keerzijde natuurlijk


Daar geloof ik geen snars van. Trouwens, waarom zou ik dat willen ? (meer eten voor minder resultaat)

Meer cals = meer resultaat bij een minder snel oplopend vetpercentage, wie wil dat niet ? :)



Misschien inderdaad geschikt voor mensen die problemen hebben met KH's, maar voor wie dat niet heeft lijkt het me niet beter.

Voor het eerst +- akkoord, maar er zijn natuurlijk wel veel mensen kh-gevoelig ;)
 
Ow fok, hopelijk is mijn reply er nog uit te halen zo :p
 
Back
Naar boven