XXL Nutrition

Bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kwolters

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2005
Berichten
11
Waardering
0
Goeiedag, effe een vraag, ik ben vanplan om in t najaar te gaan bulken, maar hoe combineren jullie dat met werken? Ik kan namelijk niet 6 x per dag gaan eten. 's Avonds trainen is geen probleem.
Ik hoop dat iemand me hier wat advies kan geven. Thanx
 
Het lijkt moeilijker dan het is. Doe je werk waar je niet even voor max 10 mins even wat naar binnen kan werken? en dat 3/4 keer op een werkdag?


ps je post in verkeerde sectie ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je werkt: even wat eten in de koffiepauze ?
Als je op school zit: tussen de lessen door 1 a 2 boterhammen.

zo werk je over de gehel dag gezien best wat voer weg toch ?
(of anders al drink je het weg)
 
Elke 3 uur wat eten moet lukken met een beetje planning. Als het écht niet anders kan kun je ook 4 of 5 iets grotere maaltijden nemen.
 
Moet echt wel lukken. Gewoon al wat klaar maken de dag ervoor zodat je het mee kan nemen naar je werk en dan in de pauze vreten.
 
Ik ken het probleem, en de oplossing is nu toch niet zo moeilijk ... In de pauze 's morgens drink ik vlug een liter volle melk en eet 100g noten (640 + 690 = 1330 kcal) in een kwartiertje. Dan tijdens de luchpauze een uitgebreide maaltijd en als ik thuiskom weer. Voor ik naar men werk ga eet ik, voor de training nog es en na de training ook, zo kom ik ook op 6 maaltijden over de dag :)
 
Bedankt, hier heb ik wel wat aan, moet gewoon meer pauze nemen :D
 
je moet zoiezo 6 x per dag eten, of je nu bulkt of cut.
Eiwit shakes zijn een goede uitkomst voo rje werk
 
Ff over dat bulken 6 keer per dag..moeten dat dan echte maaltijden zijn of bv. ontbijt en dan 2 stuks fruit, dan wat boterhammen, vervolgens lunch, en dan een shake en warm eten erbij..bedoel zijn het meer 3 tussendoortjes (zoals fruit en een shake) + 3 maaltijden (ontbijt,lunch en avondeten) of echt drie uitgebreide sessies + je 3 "normale" maaltijden?
 
Djago zei:
Ff over dat bulken 6 keer per dag..moeten dat dan echte maaltijden zijn of bv. ontbijt en dan 2 stuks fruit, dan wat boterhammen, vervolgens lunch, en dan een shake en warm eten erbij..bedoel zijn het meer 3 tussendoortjes (zoals fruit en een shake) + 3 maaltijden (ontbijt,lunch en avondeten) of echt drie uitgebreide sessies + je 3 "normale" maaltijden?

6x per dag moeten wel echte maaltijden zijn ja.... maarja dit hoeft dus zoals hierboven ook al verteld niet een uitgebreide sessie te zijn... een goeie shake is al een echte maaltijd...
 
Djago zei:
Ff over dat bulken 6 keer per dag..moeten dat dan echte maaltijden zijn of bv. ontbijt en dan 2 stuks fruit, dan wat boterhammen, vervolgens lunch, en dan een shake en warm eten erbij..bedoel zijn het meer 3 tussendoortjes (zoals fruit en een shake) + 3 maaltijden (ontbijt,lunch en avondeten) of echt drie uitgebreide sessies + je 3 "normale" maaltijden?

Zoveel mogelijk verdelen over de dag, niet alleen qua caloriën maar ook e/k/v verhouding. Alleen bij de laatste 1 á 2 maaltijden kun je koolhydraten wat terugschroeven.
 
Een liter volle melk, met 30g whey en een stuk fruit erbij, das mijn ontbijt, ik krijg niet veel binnen 's morgens, ik eet dan wel nog wat als ik op men werk toekom :)
 
Bunkeren op de wc, als het echt niet anders kan :D

Havermoutshake is zo gebeurd in 30 sec.

In de pauzes meer vast voedsel provberen te eten.
 
2Ripped4U zei:
Bunkeren op de wc, als het echt niet anders kan :D

Havermoutshake is zo gebeurd in 30 sec.

In de pauzes meer vast voedsel provberen te eten.

efficiency award 2005 :D, dit is innovatie mensen!

k denk dat erg veel van het slagen zit in het voor je werk klaarmaken van eten (rijst mee e.d.). Dit moet ik nu dus ook gaan doen. In het weekend heb ik echt beroerd gegeten (no shit, BEROERD, k wil het er niets eens over hebben) omdat ik niet van te voren mn eten klaar had gemaakt. Bakken kwark, melk, shakes, brood met kipfilet etc.
k begin er achter te komen dat écht bulken niet zo makkelijk is....
al doende leert men gelukkig.
 
Moved naar voeding.
 
Back
Naar boven