XXL Nutrition

bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el-terrible

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
416
Waardering
0
Ik wil eind augustus beginnen met te bulken maar Is het veroorloofd als je al een redelijke hoog vetpercentage beginnen te bulken? (ik wil wel eind december beginnen cutten)
 
Als jij het vetperc. niet te hoog vind om te bulken, ga dan lekker bulken.
En als je je te vet vind ga dan cutten.

simpel he...
 
el-terrible zei:
Ik wil eind augustus beginnen met te bulken maar Is het veroorloofd als je al een redelijke hoog vetpercentage beginnen te bulken? (ik wil wel eind december beginnen cutten)

Als je er geen problemen mee hebt om er als een boedha-beeld bij te lopen is het geen probleem. Maar bedenk dat je vetpercentage alleen maar hoger wordt en dat je straks weer een spekjas moet uittrekken als je gaat cutten. Ik weet natuurlijk niet over welke percentages je het nu hebt, maar ik zou er zelf wat rustig aan mee doen. Een beetje vet is niet erg (het is zelfs nodig in de bulk), maar ik zou het niet overdrijven. Het ziet er niet uit, je voelt je er niet lekker bij en je moet het straks weer eraf zien te krijgen.
Maar nogmaals, als je er zelf geen problemen mee hebt: ga je gang!!!
 
watis jou vet% op het moment eigenlijk Saint?
 
Is puur persoonlijke voorkeur.
Weet niet in hoeverre je nog beginner bent, anders zou je tijdens het cutten ook wel wat massa aan kunnen zetten als je het juist aanpakt.
 
Ik zou eerst cutten, zodat je je niet hoeft druk te maken dat je al te dik wordt tijdens de bulk, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
 
saint zei:
Het ziet er niet uit, je voelt je er niet lekker bij en je moet het straks weer eraf zien te krijgen.
Smaken verschillen, vind het wat kort door de bocht wat je nu beweerd. Ik voel me dus niet lekker? Sommige mensen kunnen er mee leven, anderen schuwen het minste vet dat er bijkomt, so what. Respecteer anderen in wat ze doen, moest iedereen dat doen zou de wereld een veel betere plaats zijn!

* MS droomt wat weg * :D
 
MonsterStrength zei:
Smaken verschillen, vind het wat kort door de bocht wat je nu beweerd. Ik voel me dus niet lekker? Sommige mensen kunnen er mee leven, anderen schuwen het minste vet dat er bijkomt, so what. Respecteer anderen in wat ze doen, moest iedereen dat doen zou de wereld een veel betere plaats zijn!

* MS droomt wat weg * :D

Waarom ga jij cutten dan ? :D
 
Om beter in z'n suit te passen:moon:
 
Als je ik jouw was zou ik het gewoon aankijken hoe het met het bulken verloopt. Als je vindt dat je vetpercentage te veel stijgt pas je je voedingsschemaaan. Ikzelf ga dit jaar periode's inlassen van een aantal weken bulken en dan weer wat cutten.
 
MonsterStrength zei:
Smaken verschillen, vind het wat kort door de bocht wat je nu beweerd. Ik voel me dus niet lekker? Sommige mensen kunnen er mee leven, anderen schuwen het minste vet dat er bijkomt, so what. Respecteer anderen in wat ze doen, moest iedereen dat doen zou de wereld een veel betere plaats zijn!

* MS droomt wat weg * :D
Als je mijn post volledig had gelezen en niet alleen het gedeelte waardoor jij je gepikeerd voelt, had je ook het volgende opgemerkt:
Als je er geen problemen mee hebt om er als een boedha-beeld bij te lopen is het geen probleem.
En oh, kijk nou!!! In dezelfde post zeg ik het zelfs nog een keer:
Maar nogmaals, als je er zelf geen problemen mee hebt: ga je gang!!!

@ Kale, mijn vetpercentage is 15% momenteel. Ook niet superlaag, maar ik vind het prima voor nu.
 
saint zei:
@ Kale, mijn vetpercentage is 15% momenteel. Ook niet superlaag, maar ik vind het prima voor nu.

prima om massa op te bouwen...
 
ikzelf hou er niet van er als een speklap bij te lopen, voel me altijd beter na 3 maanden cutten dan bijvoorbeeld na 3 maanden bulken, maar ok bulken is nodig om massa aan t ezetten die je goed ziet na het cutten
 
Cutten in december vind ik raar. Midden in de winter. Juist dan hoor je hard te trainen en flink te eten. Ik zou nu eerder nog even gaan cutten zodat je rond oktober flink kan gaan bulken.
 
Brutez zei:
Cutten in december vind ik raar. Midden in de winter. Juist dan hoor je hard te trainen en flink te eten. Ik zou nu eerder nog even gaan cutten zodat je rond oktober flink kan gaan bulken.

we zitten nu in augustus :cool: of bedoel je wat anders?. en ik vind cutten in december niet zon slecht idee, tegen de tijd dat je klaar ben(er vanuitgaande dat je het langzaam doet) ben je in maart klaar lekker vroeg voor de zomer.

en al ga je nu bulken.. tegen de tijd dat je een seriues vetpercentage hebt is het toch al winter(bij mij dan) dus dat is het probleem niet
 
Brutez zei:
Cutten in december vind ik raar. Midden in de winter. Juist dan hoor je hard te trainen en flink te eten. Ik zou nu eerder nog even gaan cutten zodat je rond oktober flink kan gaan bulken.

wtf is dat nou weer voor onzin ???
 
ik ben niet dik ik heb gewoon een beetje vet aan mijn buik ik doe nu één jaar bodybuilding, en vind het gewoon nodig een periode van 4 maanden bulken om resultaten te kunnen zien tegen juli
 
Back
Naar boven