- Lid geworden
- 17 apr 2005
Ik wil eind augustus beginnen met te bulken maar Is het veroorloofd als je al een redelijke hoog vetpercentage beginnen te bulken? (ik wil wel eind december beginnen cutten)
el-terrible zei:Ik wil eind augustus beginnen met te bulken maar Is het veroorloofd als je al een redelijke hoog vetpercentage beginnen te bulken? (ik wil wel eind december beginnen cutten)
Smaken verschillen, vind het wat kort door de bocht wat je nu beweerd. Ik voel me dus niet lekker? Sommige mensen kunnen er mee leven, anderen schuwen het minste vet dat er bijkomt, so what. Respecteer anderen in wat ze doen, moest iedereen dat doen zou de wereld een veel betere plaats zijn!saint zei:Het ziet er niet uit, je voelt je er niet lekker bij en je moet het straks weer eraf zien te krijgen.
MonsterStrength zei:Smaken verschillen, vind het wat kort door de bocht wat je nu beweerd. Ik voel me dus niet lekker? Sommige mensen kunnen er mee leven, anderen schuwen het minste vet dat er bijkomt, so what. Respecteer anderen in wat ze doen, moest iedereen dat doen zou de wereld een veel betere plaats zijn!
* MS droomt wat weg *![]()
Adema zei:Om beter in z'n suit te passen![]()
M@rsel zei:Waarom ga jij cutten dan ?![]()
Als je mijn post volledig had gelezen en niet alleen het gedeelte waardoor jij je gepikeerd voelt, had je ook het volgende opgemerkt:MonsterStrength zei:Smaken verschillen, vind het wat kort door de bocht wat je nu beweerd. Ik voel me dus niet lekker? Sommige mensen kunnen er mee leven, anderen schuwen het minste vet dat er bijkomt, so what. Respecteer anderen in wat ze doen, moest iedereen dat doen zou de wereld een veel betere plaats zijn!
* MS droomt wat weg *![]()
En oh, kijk nou!!! In dezelfde post zeg ik het zelfs nog een keer:Als je er geen problemen mee hebt om er als een boedha-beeld bij te lopen is het geen probleem.
Maar nogmaals, als je er zelf geen problemen mee hebt: ga je gang!!!
saint zei:@ Kale, mijn vetpercentage is 15% momenteel. Ook niet superlaag, maar ik vind het prima voor nu.
Brutez zei:Cutten in december vind ik raar. Midden in de winter. Juist dan hoor je hard te trainen en flink te eten. Ik zou nu eerder nog even gaan cutten zodat je rond oktober flink kan gaan bulken.
Brutez zei:Cutten in december vind ik raar. Midden in de winter. Juist dan hoor je hard te trainen en flink te eten. Ik zou nu eerder nog even gaan cutten zodat je rond oktober flink kan gaan bulken.