XXL Nutrition

Bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tonbors

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
175
Waardering
0
Ik ga binnenkort weer bulken. Nu vraag ik me af, als je voeding voor een groot gedeelte uit shakes bestaat, wordt je dan minder snel vet? Gezien wei shakes goed opgenomen worden, of maakt dit niks uit t.o.v. normale voeding.
 
Maakt niets uit of je een calorie overschot uit "normale" voeding of uit shake's binnenkrijg.

calorie = calorie
 
zie shakes als een aanvulling op je normale voeding. haal je eiwitten zoveel mogelijk uit normale voeding
 
Originally posted by 3XL
Maakt niets uit of je een calorie overschot uit "normale" voeding of uit shake's binnenkrijg.

calorie = calorie

maar als je je calorein uit eiwtrijke producten haalt ben je toch zeker wel beter bezig dan dat je de hele dag door andere voedingsmiddelen tot je neemt of zie ik dat nu verkeerd. In de bulk moet je toch ook eiwitopname niet verwaarlozen.

of doel je hier ook op. want calorie = calorie kan verkeerd overkomen voor velen hier denk ik zodat ze misshcien de hele dag hamburgers gaan eten om aan hun calorien te komen
 
als je het meeste uit shakes haalt ben je niet goed bezig.

en als je flink aan het bulke bent dan maakt een hamburgertje meer of minder niet zo uit. maar als je moeite hebt om vet kwijt te raken dan moet je zo clean mogelijk eten. ook voor je gezondheid natuurlijk. maar andere natural born fat killers bulken met alles wat ze voor de mond komt en cutten in 12 weken al het vet eraf.. je moet je eigen lichaam kennen of leren kennen zodat je voor jou het juiste eetschema in elkaar kunt zetten.
 
Originally posted by dandyman


maar als je je calorein uit eiwtrijke producten haalt ben je toch zeker wel beter bezig dan dat je de hele dag door andere voedingsmiddelen tot je neemt of zie ik dat nu verkeerd. In de bulk moet je toch ook eiwitopname niet verwaarlozen.

of doel je hier ook op. want calorie = calorie kan verkeerd overkomen voor velen hier denk ik zodat ze misshcien de hele dag hamburgers gaan eten om aan hun calorien te komen

De vraag was "Nu vraag ik me af, als je voeding voor een groot gedeelte uit shakes bestaat, wordt je dan minder snel vet?"

En wat vet aanzetten aangaat maakt het niets uit of je de calorien uit shake's of uit gewone voeding haalt (aangenomen dat de verdeling K/E/V hetzelfde blijft)
 
Originally posted by 3XL


De vraag was "Nu vraag ik me af, als je voeding voor een groot gedeelte uit shakes bestaat, wordt je dan minder snel vet?"

En wat vet aanzetten aangaat maakt het niets uit of je de calorien uit shake's of uit gewone voeding haalt (aangenomen dat de verdeling K/E/V hetzelfde blijft)

Maar normale voeding wordt toch minder goed opgenomen dan shakes? Die shakes zijn toch hoogwaardiger. Ze zou dan denken dat je normale voeding eerder omgezet wordt naar vet.
 
Originally posted by 3XL


De vraag was "Nu vraag ik me af, als je voeding voor een groot gedeelte uit shakes bestaat, wordt je dan minder snel vet?"

En wat vet aanzetten aangaat maakt het niets uit of je de calorien uit shake's of uit gewone voeding haalt (aangenomen dat de verdeling K/E/V hetzelfde blijft)

nee dat snap ik, ging ee beetje off topic maar ErEf heeft al t een en ander duidelijk gemaakt
 
Originally posted by tonbors


Maar normale voeding wordt toch minder goed opgenomen dan shakes? Die shakes zijn toch hoogwaardiger. Ze zou dan denken dat je normale voeding eerder omgezet wordt naar vet.

Nee, nee en nee;)

Is ook niet echt logisch wat je zegt. Als iets niet goed opgenomen wordt dan kan het al helemaal niet naar vet omzetten. Maar het maakt ook niet uit, alles wat je beweerde klopt niet.
 
Back
Naar boven