MuscleMeat

Bulkfotootje na 8 weken

Bezoekers in dit topic

Dako

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
99
Waardering
0
Ff in het kort vroeger veel aan fitnes gedaan nu al jaren niet meer.
Ben nu 34 en kreeg weer zin om te trainen en wil het nu goed aanpakken geen spielerij meer.
Dit is een foto van mij in de bulk ben van 75 naar de 80 gegaan in 8 weken ik ben wel iets in mijn carbs gezakt om mijn bulk buik een beetje in toom te houden Grtz.

2d95x1w.jpg
 
begint er weer goed uit tezien. wat zijn je stats??
ik zou gewoon doorbulken idd maar je hebt al aardig wat massa zo te zien.
armen ogen als beste spiergroep zo te zien.

suc6 verder ;)
 
geen slecht fysiek voor je leeftijd.
let idd op je buikje :p
 
Ziet er goed uit voor je leeftijd :thumb:
 
ziet er cker goed uit ik zou gewoon lekker door gaan bulken
 
Ziet er best massief uit!
 
:roflol:

iedereen die zegt dat ie er goed uitziet voor zijn leeftijd is nog onder de 20 ?

goed bezig.. gewoon doorknallen.
 
Mhmm dat goed eruit zien voor zijn leeftijd verhaal vind ik beetje onzin. Beter dan de gemiddelde nederlander dat wel. maar op 34 jaar kan je nog een hoop bereiken als je wil.

je hebt net weer een start gemaakt. zou niet je vetpercentage hoger laten komen.. in ieder geval niet veel... probeer meer clean aan te komen. Maar aangezien je al veel fitness hebt gedaan gaat dat wel lukken.
 
Wtf 'je ziet er goed uit voor je leeftijd', hijs geen 50 hoor lol.

Ontopic ziet er al degelijk uit, succes met je bulk
 
Wtf 'je ziet er goed uit voor je leeftijd', hijs geen 50 hoor lol.

Ontopic ziet er al degelijk uit, succes met je bulk



Haha thanks snoob dat gevoel kreeg ik wel een beetje het 50 plusser gevoel.
Maar eer dat ik een 50 plusser ben hoop ik toch wel een beest te zijn :)

Grtz
 
Je ziet er idd goed uit, als je je buik in toom wil houden, zou ik toch gewoon doorbulken, maar gewoon wat meer cardio doen
 
geen slecht fysiek voor je leeftijd.
let idd op je buikje :p

Ziet er goed uit voor je leeftijd :thumb:

Kijk eens naar podia ,... die mannen zijn allemaal rond deze leeftijd :o

Zie dan ook niet echt in waarom zijn leeftijd hem parten zou moeten spelen ???

@TS ;
Je hebt een leuke frame om een goed op door te kunnen bouwen !!
Niet lullig bedoeld , maar er valt nog veel te halen met hard werken !!

Kleine tip ; probeer niet te lang te bulken waardoor je BF als een gek omhoog schiet en waardoor je ook weer als een gek moet gaan cutten tegen de zomer of wanneer dan ook .

Ikzelf ga vaak voor een clean-bulk en ben daar dan ook voorstander van ten opzichte van een gewone bulk , puur omdat ik van mening ben dat bij een gewone bulk je BF te ver omhoog gaat en zo je progressie veel meer lijkt dan dat 't werkelijk is en je dus een teleurstelling krijgt zodra je gaat cutten :(

al met al zou ik als ik jou was ( doe ikzelf ook ) proberen om onder de 14 % te blijven ( ikzelf schommel tussen 12 en 13 % ) om zo nog redelijk je spiermassa te kunnen zien en jezelf zo dus niet voor de gek te houden ;)

Iig weer een goed begin van je , en lekker knallen in de Gym nu !!!
 
Is niet lullig XXltje je hebt volkomen gelijk valt nog veel meer van te maken daar ga ik wel vanuit in ieder geval.

Clean bulken zat ik wel steeds meer over na te denken want ik heb geen zin in een te vet voorkomen, dat je zeg maar geen spier meer ziet.
Bedankt voor de tips.

En nu indd naar de Gym voor een super rug training :)

Grtz
 
Hier op het forum word vaak gedaan alsof je oud bent als je de 30 gepasseerd bent. Topprestaties zijn nog mogelijk als je 45 bent, als je het maar goed aanpakt.
 
Back
Naar boven