XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Is de kut van je moeder daarom net een trein ongeluk?

Stoere praatjes voor iemand die nog geen baardgroei heeft. Ben je irl ook zo'n durfal of ben je dan meer zoals dat kneusje op je insta?

20201124_180237.jpg
 
Stoere praatjes voor iemand die nog geen baardgroei heeft. Ben je irl ook zo'n durfal of ben je dan meer zoals dat kneusje op je insta?

Bekijk bijlage 513806
Bij de meesten durf ik wel hoor. Iemand die ik niet ken ga ik natuurlijk niet meteen je moeder roepen maar bij een relnicht mag dat wel.
 
Stoere praatjes voor iemand die nog geen baardgroei heeft. Ben je irl ook zo'n durfal of ben je dan meer zoals dat kneusje op je insta?
Ben je irl ook zo doelloos iedereen aan het bevragen of hij/zij zo'n durfal is? Zal wel niet dat je jouw waanbeeld van jezelf doorgeeft aan je kleine, toch? Hoop het maar. Wel zielig als je een vader hebt die een forum vol mafkezen moet bevragen of zij irl ook zo stoer zijn als hij.
 
Ben je irl ook zo doelloos iedereen aan het bevragen of hij/zij zo'n durfal is? Zal wel niet dat je jouw waanbeeld van jezelf doorgeeft aan je kleine, toch? Hoop het maar. Wel zielig als je een vader hebt die een forum vol mafkezen moet bevragen of zij irl ook zo stoer zijn als hij.
Haha, huh? Ik kijk 5 jaar niet op DBB en als ik terugkom is het eerste wat ik zie nog steeds jouw compensatiegedrag voor je micropenis.
 
Haha, huh? Ik kijk 5 jaar niet op DBB en als ik terugkom is het eerste wat ik zie nog steeds jouw compensatiegedrag voor je micropenis.
Volgens mij moest je eerder dit jaar ook onzinnigheid uitkramen, maar goed kan ook zijn dat je dat altijd al deed en ik je daarom herinner.
 
Ben je irl ook zo doelloos iedereen aan het bevragen of hij/zij zo'n durfal is? Zal wel niet dat je jouw waanbeeld van jezelf doorgeeft aan je kleine, toch? Hoop het maar. Wel zielig als je een vader hebt die een forum vol mafkezen moet bevragen of zij irl ook zo stoer zijn als hij.

OWJA. Jij vond het ook zo nodig om mijn moeder hoer te noemen en nu ik hem hierop aanspreek ga je weer lopen janken? En nou ga je mijn zoontje zielig noemen met een vader zoals mij?? Mocht jij ooit kinderen krijgen, dan hoop ik voor je dat jouw kind het niet oké vind indien iemand zijn moeder hoer noemt. Dat je hier op het internet de grootste praatjes hebt is triest, zeker als je irl niets waar kan maken. Om antwoord te geven op je vraag: ja, irl had je het absoluut gemerkt wanneer je mijn grens over gaat. Maar zo ver zou het niet komen :rolleyes:
 
25/11/20 - FB schema - week 12 dag 2
sumo deadlift
1x5x40
1x3x50
1x3x63,5
1x3x63,5
1x3x63,5

ging imo wel goed. volgens de coach is mijn form ook flink verbeterd :)

incline bench
3x7x23,5

ging goed deze keer.

lat pulldown
1x15x18
3x10x27,5

unilateral leg press (plate loaded)
1x8
3x8x12,5

lkkr met mijn gezicht in de zon

hip abduction (licht)
3x25x32

dumbbell lateral raise
skipped

trainingstijd: 55 min

over een paar weken ga ik weer eens maxen, moet nog kijken wanneer precies want wil dan weer onder supervisie van ProudPizza, maar we moeten gaan kijken hoe we dat gaan doen qua reserveren enzo aangezien het nu best schijt is. maar we hebben nog wel even :D
 
Back
Naar boven