MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

I call cals up naar 4000
dan word ik nog dikker dan vntl in notime, dat wil ik nie hebben
Wanneer weer pizza?:burger:
zodra de horeca weer open gaat eens samen trainen & pizza chappen achteraf :D
Mooi Pr! Je benen gaan te vroeg met squatten, of je rug te laat. Ik heb het ook wel eens, en dan pleur ik bijna voorover.
thanks! ja ik heb nogal een forward lean omdat m’n heupen te snel omhoog gaan. ben bezig met het te fixen maar het gaat helaas nog niet zo denderend.
jij kijkt wel heeeeeeeel serieus tijdens die bench :bang::grinny:
ik heb van mezelf best een resting bitch face, al helemaal als ik me moet concentreren :o
Trouwens had jij pre corona niet ook iets tegen mij gezegd over bench PR’s zonder spotter? :rolleyes:
:roflol: ik weet het.. maar zoals ik al schreef, er was niemand aanwezig in de zaal waar ik bezig was.. en gezien de 2x37,5 makkelijk ging vorige keer dacht ik dat het wel te doen was.. :o scheelde maar net haha
goeie arch! lekkere verbetering de laatste tijd
thanks! bench gaat zeker goed idd:D
 
zodra de horeca weer open gaat eens samen trainen & pizza chappen achteraf :D
Je mag ook altijd pizza bij mij komen eten hoor. Eet ik zalm als toetje :eyebrow:
 
Wanneer je die lach emoji toegegooid krijgt
9E2056E0-EDFD-4521-97A7-44E0338A7747.png
 
Lach emoji is al veel. Je kan even goed gewoon een like krijgen of op read laten, toch LM?
Had jij trouwens geen vriendin? ;)
Die spreekt toch geen nederlands gekkie :rolleyes:
 
9/12/20 - FB schema - week 14 dag 2 (prep)
sumo deadlift

1x5x40
1x3x60
1x1x75
1x1x75
1x2x65
1x2x65
1x2x65

alles ging vlot, techniek is flink vooruit gegaan en kracht ook tov mijn 1RM :cheer: gaat echt goed laatste tijd :grinny:

incline benchpress
1x5x20
3x8x23,5

unilateral leg press (plate loaded)
1x10
2x8x15

trainingstijd: 1 uur

lekkere treen :rocker2:
 
11/12/20 - FB schema - week 14 dag 3 (prep)
squat
1x5x20
1x3x40
1x2x40
1x3x50 met belt
1x3x50 met belt

goed


benchpress 1 sec paused
1x5x20
1x3x35
1x3x35
was echt graftakketyfuskut;
1. dikkere bar
2. geen/weinig knurling
3. maar één ring op de bar waardoor ik m’n positie qua grip niet wist
4. pin was nét iets te hoog voor unracken en de pin eronder was veel te laag
5. gleed uit op de bank (heb na warmup wel een mat erop gelegd, dat ging wel, maar toch)

andere bars die aanwezig waren en dit niet hadden waren in gebruik helaas

ik bench nooit in deze vestiging en dat zal ik voortaan ook niet meer doen wegens het rack :(

romanian deadlift
1x10x20
1x5x40
1x6x55
1x6x55

unilateral leg extension
1x15x ??
2x12x ?? (zwaarder)

andere vestiging dus dunno

trainingstijd: 50 min
 
Tipje voor positie van handen op de bar:





Succes ;)
Heb het idee dat bij de verschillende bars die mijn gym heeft het middendeel niet altijd even breed is. Bij die zonder centre knurl begint de knurling eerder.

Volgens mij ooit eens naast elkaar gelegd ter vergelijking.

Het scheelt ook weer niet heel veel.
 
Heb het idee dat bij de verschillende bars die mijn gym heeft het middendeel niet altijd even breed is. Bij die zonder centre knurl begint de knurling eerder.

Volgens mij ooit eens naast elkaar gelegd ter vergelijking.

Het scheelt ook weer niet heel veel.

Bij ons zijn ze ook niet allemaal gelijk. Maar als je vaak oefent dan kun je ze voort dromen (gripbreedte) :)
 
:aai: Komt wel goed!
ging verder ook wel oke hoor, maar had wel een frustratie momentje :D
Heb het idee dat bij de verschillende bars die mijn gym heeft het middendeel niet altijd even breed is. Bij die zonder centre knurl begint de knurling eerder.

Volgens mij ooit eens naast elkaar gelegd ter vergelijking.

Het scheelt ook weer niet heel veel.
daar heb ik nooit op gelet :roflol: maar centre knurl is niet zo erg, zolang de gripmarks maar t zelfde zijn:bang:
Bij ons zijn ze ook niet allemaal gelijk. Maar als je vaak oefent dan kun je ze voort dromen (gripbreedte) :)
Dit, ik weet hoe het ‘moet voelen’.
ik ga altijd gewoon uit van de gripmarks:o hallo ze zijn er toch voor een reden?!
 
Back
Naar boven