AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

vandaag weer gaan trainen, er komt helaas niks meer van die 3x pw dus het is nu onderhouden op 2x pw, dat ziet er zo uit:

workout A
  • sumo deadlift 5x3
  • bench press 1 sec paused 3x5
  • tempo squat (3-0-3) 5x3-5 (+1 rep per week tot 5x5 en dan pas kg verhogen)
  • barbell row 3x8

workout B
  • chin-up negatives 3x5
  • barbell hipthrust w/ 3 sec hold (zwaar) 3x5
  • benchpress 3 sec paused 3x3
  • squat 3x5
  • facepull 3x10-12
  • romanian deadlift 3x6-8

mocht ik nog een derde keer kunnen trainen dan doe ik workout C
  • chin-up negatives 2x8
  • squat 3x8
  • benchpress 1 sec paused 3x8
  • knee-banded constant tension barbell hipthrust (licht) 3x20
kcals nog steeds op 2700, de dagen dat ik niet train probeer ik een uur te wandelen en dat gaat goed wat m’n gewicht betreft :)
 
kcals nog steeds op 2700
C2393637-BEE8-43D0-BE48-5E35756ECE2F.jpeg
 
Kan je ergens tren?
 
Nee ik geloof niet dat het bij 2700 blijft :o of is het planning a la Skatermarvin?
ohhh nee het wordt sowieso nog wel hoger maar kan nu niet optimaal trainen dus ik doe voorzichtig met m’n kcal verhoging :p maar volgens mij is dit al sowieso al heel wat voor mij om consistent 2700 te eten, is het hoogste wat ik trackend/bewust eet :p
 
Wat houdt de PeterBond.nl sponsored athlete eigen in?
 
Galen
bij nader Inzien settel ik voor bijzonder goedkoop met test resultaten ook wel hoor
 
kapitein haak
 
we zijn een maandje verder en ik heb zo'n 3 weken niet getraind, vandaag wel weer eens gegaan. kan vanaf nu ook alleen maar 1x pw trainen dus het trekt echt op niks :emo:

training van vandaag
sumo dl 5x3x65kg
bp 1 sec paused 1x5x27,5-28,5-30kg
pin sq 1x5x30kg geen zin meer
banded seated hip abduction 3x30

ben nu alleen beetje aan t twijfelen hoe ik het moet aanpakken qua training als ik maar 1x per week kan trainen in het hok, of ik dezelfde training ga aanhouden elke keer of dat ik toch ga rouleren met de volgende training:
sq 3x5
bp 2 sec paused 3x3
rdl 3x6-8
bb row 3x8-12

misschien dat ik hier en daar wat home workouts ga doen maar ik ken mezelf, ik ga dat toch niet doen. heb ook sinds deze week nieuw werk dus heb dan gewoon geen motivatie om daarna die kut home workouts thuis te doen.

ik track ook niet echt meer, heb oprecht geen motivatie meer om iets te doen
verder gaat alles goed tho dus dat is wel fijn :) alleen op het gebied van fysiek/trainen absoluut niet :roflol:
 
Back
Naar boven