MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Uiteraard in :heart: 2019 samen dik worden hnnnnnnnnnnng
eindelijk weer dik worden :heart:
In

Geen pics?? Out

Grapje ik dbb nie maar veel succes




Innnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Hiiinnnngggggg



In on first page,:woot:
:heart:

In ofcourse!

Succes babe :kiss:
welkom allen :heart:
Toch alle spoilers openen in de hoop foto's te zien he..
In!
:roflol::o welkom :p
Ewa Zeenius wanneer weer pizza eten? Heb nog een pizza te goed van je :kiss:
ja ja, zal wel ergens in januari zijn :thinking:
Ik ben trots dat je mn schema gebruikt. :o Goed bezig meis!
Ik realiseer me nu pas na al die jaren dat dat Jeff Nippard is in je avatar.
ik ook :roflol:

Waarom zou je hip & squat focus gaan opsplitsen en dan nog quasi dezelfde oefeningen nemen? :scratch:
haha, heb het er zelf niet bij gezet, maar denk doordat ik dan met andere oefeningen begin en in het begin van een training wat meer kracht heb en dus meer focus daar op.

Ga je nou zo doen alleen maar omdat ze geen beginpics post?:finger:

J/k bro je hebt wel een puntje daar idd
:roflol: geen idee of ik foto's ga posten.. ben daar zelf niet echt van :o

Hahaha. Ja! :p

weer zo'n schema van een wannabe personal trainer :trollface:
:roflol: pik je dat hoxyz ?!

Ik heb voor het eerst gemeten sinds ik train. Ik had het eigenlijk al vanaf het begin moeten doen maar ik vergat het steeds en heb toch liever dat ik het in ochtenden doe (net als wegen) :o dus hierbij:

Meting 30/11
Taille: 69.1 cm
Heup: 94.5 cm
Billen: 97.5 cm
Bovenbeen links: 59.2 cm
Biceps: L 27.6 R 27.6 (hooray! symmetrisch:cheer:en superklein :emo:)

En vanaf nu dus elke maand maar meten denk ik :)
 
Je vergeet je boobs te meten :p
:o
yay! welkom

———

vandaag nieuwe low weigh in, laagste in 4 jaar tijd denk ik. 65,1 kg :o
had tegen hoxyz dat ik wilde cutten tot 65 maar gezien dat eigenlijk best weinig is (4,5kg ongeveer) ga ik gewoon cutten tot januari en vanaf daar kijken wat ik ga doen.
ook al zijn het maar een paar kilo’s en zou het sowieso niet zo lang duren, toch wel blij dat ik de 65kg heb bereikt aangezien die cijfers nooit tevoorschijn kwamen :p

vandaag gewerkt en merk wel echt dat ik sterker ben geworden want kan nu 2 kratten tillen zonder moeite terwijl voorheen 1 al lastig was :o
ook simpele dingen zoals bij m’n haren vlechten heb ik geen last meer van m’n arm want na een bepaalde tijd voelde het normaal gesproken zwaar :haha::p
only girls en Fallingout can relate. en misschien RockOfAges :kiss:
 
januari goor gaan op ayce hnnnng, oja en volgende week.
 
:o

yay! welkom

———

vandaag nieuwe low weigh in, laagste in 4 jaar tijd denk ik. 65,1 kg :o
had tegen hoxyz dat ik wilde cutten tot 65 maar gezien dat eigenlijk best weinig is (4,5kg ongeveer) ga ik gewoon cutten tot januari en vanaf daar kijken wat ik ga doen.
ook al zijn het maar een paar kilo’s en zou het sowieso niet zo lang duren, toch wel blij dat ik de 65kg heb bereikt aangezien die cijfers nooit tevoorschijn kwamen :p

vandaag gewerkt en merk wel echt dat ik sterker ben geworden want kan nu 2 kratten tillen zonder moeite terwijl voorheen 1 al lastig was :o
ook simpele dingen zoals bij m’n haren vlechten heb ik geen last meer van m’n arm want na een bepaalde tijd voelde het normaal gesproken zwaar :haha::p
only girls en Fallingout can relate. en misschien RockOfAges :kiss:
Lekker bezig Zeenius :D. In januari heb je abs. :cool:
 
januari goor gaan op ayce hnnnng, oja en volgende week.
gaan we weer elke week? :heart::kiss:
Andere dbb'sters die ik mag invlechten nu zeena me niet meer nodig heeft?
Je mag mij invlechten. Ik heb geen gebrek aan spieren maar wel een tekort aan motorische vaardigheden :roflol:
nog andere gegadigden met een niet zo buffe vriend misschien?
:p
wovano is liev hoor :heart:
En mijn haar dan? :treuren:
anders dan doe ik het wel voor je, heb echt superbuffe armen nu dus dat kan niet meer verkeerd gaan :flex:
Je mag mijn haar wel doen :roflol:
ha, gayyyy!
Lekker bezig! Je weegt weer minder dan ik :o
haha, dat werd weer tijd ja :p
Dat is echt zo'n ding voor vrouwen onderling he, wie het minste weegt.
:o was wel leuk vergelijken altijd met meaantje!
Lekker bezig Zeenius :D. In januari heb je abs. :cool:
wie weet :p nooit abs gezien bij mezelf maar kom wel op dat punt qua gewicht dat het wel door mag komen dan. hopelijk sta ik er dan goed bij op ASOT :D
 
3/12/2018 - week 2, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x3x27.5
(3x5x32.5 per ongeluk erbij gedaan, dacht al deze gaan wel heel ez voor 41 zeg :emo:)
3x5x41 (PR :flex: lang vast gezeten op 38.5)

RDL
3x6x22.5
kan sowieso wat gewicht erbij, vooral gekeken naar form. feedback gevraagd dmv videos aan hoxyz en Shadow Project en met een paar aanpassinkjes helemaal goed :cool: vrijdag kan hoxyz irl even kijken/filmen/feedback geven dus ben benieuwd

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x6x65 (lang vast gezeten op 60 dus yay)

seated leg curl
1x20x13.5
3x15x18
vind mn hamstrings voelen hier toch wel lastig, voelde deze keer mijn kuiten meer namelijk :emo: maar dat komt nog wel. is ook pas de derde keer dat ik deze oefening doe

cable pullthrough
3x12x13.5

incline seated calf raise
1x10x9
3x20x13.5

machine hip abduction
1x10x18
2x15x27.5

machine hip adduction
1x10x18
2x15x27.5

woensdag waarschijnlijk mijn volgende training. moet nog even kijken met colleges.

en mijn voeding van vandaag voor de geinteresseerden:
t2JWRo0.png

kwark begon me tegen te staan dus ben overgestapt van 500g kwark naar 350g skyr, maar ook elke dag van dat kan ik niet meer aan :emo: dus ga het nu houden op een paar keer per week en verder vervangen met wat anders. kwark/skyr is het makkelijkst om aan eiwit te komen uit voeding, maarja.

vandaag overigens weer 66,4kg (terwijl ik ruim 200kcal onder onderhoud zat) dus heb te vroeg gejuicht denk ik :p maar maakt niet uit, ik cut wel gewoon verder en we zien wel hoe het staat in januari.
 
Gewicht fluctueert nou eenmaal, gewoon naar de trend kijken :)
 
Wajo garnalen chappen enzo, zeker loon gehad
 
Optimel Griekse stijl yoghurt ook lekker met goede voedingswaarde.
 
Back
Naar boven