MuscleMeat

Bulkkuur + Nakuur

Bezoekers in dit topic

Domme kuur !
 
jullie zeggen bijv. je moet zoveel dit en zoveel dat nemen en dat neem ik niet over want elk lichaam is anders en ja test werkt bij iedereen maar de hoeveelheid..., jaren geleden met dianabol only merkte ik dat het niet veel uitmaakte als ik meer dan 15mg. per dag nam. en dan zou ik gelijk als beginner zegmaar 500 test nemen voor 10 wkn.? als beginner groei je op alles zelfs op 10a20mg. stromba per dag en de kuur die ik dan ga doen mag dan op papier nergens op slaan misschien maar ik wil dat zelf nog wel in de praktijk zien. want je bent wel voor 4 maanden in een sterk anabolische staat, inplaats van 2½ maand. daarom ook deze kuur...
 
ik hou netjes een log bij die ik misschien hier ook plaats, en zullen we zien wie er dom is, en mochten jullie gelijk hebben dan ben ik dom bezig geweest, maar dat weten we pas in maart 2007. Ik heb er nog steeds vertrouwen in...wordt vervolgd...
 
Luister je moet het allemaal zelf weten, we proberen je te helpen. Advies te geven over een beginnerskuur, en velen zullen mij gelijk geven als ik zeg dat deze kuur veel te zwaar is voor mee te beginnen.
 
in mijn ogen kun je beter 500 test nemen voor 10 weken dan beetje test beetje deca en beetje trenbolone. Zowieso geen deca en trenbolone in 1 kuur
 
Valt wel mee vind ik, en in de bulk kan je lichaam wel wat hebben. Er zitten geen orals bij (klein voordeel).
 
Ik wil het heel simpel houden.

Je wilt flink bulken? Dan neem je gewoon test/deca, wellicht met dbol erbij. Dat is de ultieme bulkkuur.
 
Ik wil het heel simpel houden.

Je wilt flink bulken? Dan neem je gewoon test/deca, wellicht met dianabol erbij. Dat is de ultieme bulkkuur.


helemaal mee eens
 
ook een oude bekende en goede kuur vooral met een zware oral, maar of dat een ultieme bulk kuur is?
 
Luister toch niet naar die gasten en doe het als volgt.

week 1 tot en met 4; 5mg dboll per dag.
week 1 tot en met 6 40mg test per week
week 1 tot en met 6 30mg deca per week.

Nakuur uitgesloten

succes :thumbs:
 
Ja tren hoort in elk geval niet in een bulk kuur imo, daar zijn andere beter middelen voor!
 
Luister toch niet naar die gasten en doe het als volgt.

week 1 tot en met 4; 5mg dboll per dag.
week 1 tot en met 6 40mg test per week
week 1 tot en met 6 30mg deca per week.

Nakuur uitgesloten

succes :thumbs:

een duracel konijn zou er may-b wel baat bij hebben :ds:
 
jullie zeggen bijv. je moet zoveel dit en zoveel dat nemen en dat neem ik niet over want elk lichaam is anders
nee dat neem je niet over die jaren ervaring die hier zit maar wel een boekje geloven dat is toch ook gewoon over nemen of zie ik dat fout:rolleyes:
maar veel succes toegewenst en we horen het wel
 
dus als ik goed begrijp is tren alleen goed voor een lean mass of cutting cycle? ik dacht het niet...
 
Kerel, welk aas je ook neemt. groeien zul je toch wel. Dus als je besluit vaststaat, moet je het gewoon doen. Deel je ervaring met ons mee. Succes!
 
dus als ik goed begrijp is trenbolone alleen goed voor een lean mass of cutting cycle? ik dacht het niet...

Nee, helemaal niet (tren wordt daar wel veel voor gebruikt). Ik vindt persoonlijk dat je tren niet in een eerste kuur moet gebruiken, maar ja doe maar wat je zelf het beste vindt en veel succes
 
Ik heb mijn kuur aangepast ik trek de cypionate minstens door t/m week 12, omdat ik de tren ace vervangen heb voor tren enanthaat, moest ik ook de test aanpassen. de deca trek ik misschien nog door t/m minstens wk 16.
Heb vorige zondag mijn eerste injectie cypionate gezet.
 
Om eerlijk te zijn vindt ik niet dat hier echt opbouwende kritiek wordt gegeven..

Tren en deca moet je niet samen nemen zegt iedereen. Ken trouwens wel een aantal die het samen stacken en het lekker vinden..

kijk eens wat voor doseringen die jongen heeft?..200 tren en 200 deca..
als iemand 400 mg tren E per week zet hoor je niemand over evt erectie problemen..
en zijn HCG doseringen zal hij heus wel verdelen over 3 x per week als er 7500 IU staat denk ik..

grten
 
als hij de test op 400-500mg per week zet is er toch geen probleem? tren en deca tesamen , kan toch.

zet de test op 400/500 en hou een logje bij

grtz
 
Back
Naar boven