MuscleMeat

Bulkkuur + Nakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JC4

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
187
Waardering
0
Ik heb besloten om deze kuur te gaan doen (na vele jaren clean), met een nakuur maar daarover ben ik nog niet uit hoe of wat...

............Cypionate............Trenbolone E............Deca......H.C.G.........
wk1.........200
wk2.........200
wk3.........200......................200
wk4.........200......................200
wk5.........200......................200......................200
wk6.........200......................200......................200
wk7.........200......................200......................200
wk8.........200......................200......................200
wk9.........200......................200......................200
wk10.......200......................200......................200
wk11..................................200......................200
wk12..................................200......................200
wk13.............................................................200
wk14.............................................................200
wk15
wk16........................................................................7.500iu
wk17........................................................................5.000iu
wk18........................................................................5.000iu

Vraag over nakuur; wat is de beste hoeveelheid H.C.G.? / verdelen over de week? / nolvadex en clomid gebruiken tijdens hcg en ook daarna en hoeveel?
Ik heb veel gelezen over nakuren maar er zijn best wel veel opties...gebruikers met ervaringen?
De kuur die ik beschreven heb staat vast en ga ik niet veranderen misschien de Trenbolone Enthantaat op 150.
 
Ik zou nog eens goed overwegen of je hem niet wilt veranderen, want er kloppen een aantal dingen niet namelijk.
Maar als hij toch al vast staat, heeft het weinig zin dat ik ga vertellen hoe en wat je zou kunnen veranderen.

Het beste ermee, ik hoop dat je sjakie nog wil werken na deze 14 weken.

edit:
Misschien had je beter zelf wat onderzoek kunnen doen voordat je deze kuur samengesteld(?) had.
 
als hij toch al vast staat, waarom dan advies vragen?

ivm nakuur
hcg vanaf week 4-5 elke 3/4 dagen 1000IU
lijkt me verstandiger
 
Ik zou nog eens goed overwegen of je hem niet wilt veranderen, want er kloppen een aantal dingen niet namelijk.
Maar als hij toch al vast staat, heeft het weinig zin dat ik ga vertellen hoe en wat je zou kunnen veranderen.

Het beste ermee, ik hoop dat je sjakie nog wil werken na deze 14 weken.

edit:
Misschien had je beter zelf wat onderzoek kunnen doen voordat je deze kuur samengesteld(?) had.

idd
 
heel ondoordachte kuur.. doe es wat research man
 
Niet het eerste topic van meneer wat nergens heen gaat..
Kijk eens naar de verhoudingen, en naar de middelen die je bij elkaar zet! Gaat nergens over. En volgens mij ben je nog niet uit over je nakuur omdat je de kennis gewoon neit hebt. Stelt namelijk helemaal geen flikker voor!

Voor mijn part: SLotje
 
juist de hcg vind ik overgedoseerd,succes met je kuur
DECA IS HEEL LEKKAH!!!!!!!!!!
 
ik heb deze kuur+nakuur uit Anabolics 2005, elke keer als ik een kuur hier op het forum neerzet die uit het boek komt dan klopt er geen bal van...dit is een beginnerskuur, maar mijn vraag gaat over de nakuur want omdat ik niet precies weet hoeveel de dosering moet zijn en wanneer te beginnen e.d. want bij deze cycle houd te test bij week 10 op. ik vind het persoonlijke ook een beetje vreemde cycle maar ik ga het proberen, de bedoeling van deze; trenbolone helps to harden up the gains and the low doses of test en deca should keep estrogen levels not getting too far out of hand..
 
Mijn idee van een trenbolone of deca kuur (eigenlijk bij bijna elke kuur) dat je moet eindigen met test.
Waarom ga je een kuur proberen waar je zelf ook niet achter staat, beetje vreemd vind je niet.
Nooit iets overnemen zonder dat je weet waarom het zo bedoeld wordt...
Waarom begin je niet met een erg basic kuurtje?
10 weken test E op 500mg/w of als je deca erbij wilt 10 weken test 250/w 9weken deca 200/w.

Antwoord op je vraag.
Meestal wordt nolvadex op 40 of 20mg gebruikt en chlomid op 100/50.
Ook een combinatie van beide 20 nolvadex/50 chlomid wordt vaak gekozen.
Bijde voor een week 4-5.

Maar nogmaals, deze dingen zijn echt de basis dingetjes.
Als je dit niet weet denk ik dat je nog niet aan kuren toe bent.
Dit is geen aanval op jou hoor, alleen mijn mening.
Doe er je voordeel mee.
 
oke bedankt, ik wil een log bijhouden van deze kuur..want ga hem toch doen en met die nakuur komt het wel goed.
 
oke bedankt, ik wil een log bijhouden van deze kuur..want ga hem toch doen en met die nakuur komt het wel goed.

Zeker doen dan! Wie ben ik om je tegen te houden...
Ben benieuwdt naar je resultaat.
Wanneer begin je?
 
ik begin volgende week, mijn training en voeding zijn goed voor elkaar, ik heb jaren geleden een dianabol only gedaan 15 mg. per dag op-afbouw daar ging ik heel goed op dus ben benieuwd met deze kuur, ik ben 1.70m en weeg 74 kg. vetpercentage weet ik niet maar is niet hoog.
 
Vindt persoonlijk dat je geen 3 AAS nodig hebt in een eerste kuur, en al helemaal geen tren.

Overnemen heeft zowieso geen zin, zoek eens naar info over de verschillende AAS en stel dan een kuur samen die voor jou het beste is.

Ik vindt wat Mark NL zei niet slecht, 10 weken test E op 500mg/w of als je deca erbij wilt 10 weken test 250/w 9weken deca 200/w. Begin daar maar eens mee daar zul je zeker goed op groeien.
 
Ik zou deze kuur laten voor wat het is. Het is verre van goed. Je neemt bij je test, tren of deca maar niet beide. En je hcg zet je ook niet hoger dan 3000iu per keer.

Wat is nu je doelstelling?
 
Wat ik vergeet erbij te zeggen is dat de Trenbolone uit de kuur Acetaat moet zijn maar ik neem de Enanthaat versie. Want anders had ik deze kuur misschien helemaal niet gedaan, ik heb al tientallen bijna honderden goede kuurschema's op deze site gezien maar die ik nu gaat doen is wel een bulk kuur van 4 maanden, en als ik weet hoe ik de nakuur (ook tijdens kuur) echt goed weet te benutten dan ben ik benieuwd of deze kuur nou echt bull is.
 
Nou een goede bulkkuur is deca - test/sus, laat die tren gewoon eruit, zou niet weten waarom je die nodig hebt in een bulkkuur, hij wordt eerder gebruikt voor droge massa bij te krijgen, maar ja schijnbaar wil je het toch niet aannemen.
 
En wrom twijfel je er aan dat dit geen slechte kuur zou kunnen zijn? Wellicht van iemand voorgesteld gekregen die groot is/jaren in de scene zit?
 
deze kuur staat jaren beschreven in anabolics en soms zijn er lichte aanpassingen gedaan loop der jaren dus er moeten mensen zijn geweest die deze kuren hebben gedaan, anders word dat niet in een heel goed verkocht boek vermeld denk ik, ik wist dat er deze reacties kwamen van de leden.
 
Laatst bewerkt:
hier valt mijn mond van dicht, wat een redenatie, IQ valt hier ver te zoeken
 
Back
Naar boven