MuscleMeat

Bulkplus J-Tech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bouwer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
98
Waardering
0
Hoi,

in dat lijstje van J-tech supplementen staat onderaan het artikel Bulkplus 4kg [4]...

Is dat gewoon een weightgainer of zo?? Ik wil binnekort een WG gaan kopen maar ik weet nog niet welke ik moet kiezen, over gainforce zijn ook al goede resultaten bekend maar ik wil natuurlijk het goedkoopste met een goed resultaat.
 
Dat is gewoon een standaard WG met koolhydraten en eiwitten.
 
Ow ok, dan denk ik dat ik daar voor ga; het is wel 4 kg :D

Heb jij m ook al een keer gebruikt ecto?
 
Nee, wel zulk soort weightgainers.
Het best is om een WG-shake na een maaltijd te nemen voor extra calorieen.
Nu neem ik alleen 's avonds nog een weightgainer, omdat ik al genoeg koolhydraten binnenkrijg uit mijn 'normale' voeding. Ik neem nu wel proteine-shakes.
 
Gainer is gewoon vloeibare voeding ik heb het idee hoe jij het breng dat je verwacht dat het je echt een boost zal geven ofzo.

Als je te laag in je callorieen zit of je komt met je voeding tekort zal het je helpen.
 
Nee, het is gewoon handig om aan extra calorieen te komen.
 
Als het een maaltijd moet vervangen dan geeft het geen extra gewicht, en daar gaat het toch om.
Als vervangmaaltijd kan het mensen natuurlijk ook helpen maar dan ben je zoiezo fout bezig als je normale voeding niet voldoende is.
 
Precies, ik gooide die wg ook altijd achter een maaltijd
 
Originally posted by admin
Als het een maaltijd moet vervangen dan geeft het geen extra gewicht, en daar gaat het toch om.
Als vervangmaaltijd kan het mensen natuurlijk ook helpen maar dan ben je zoiezo fout bezig als je normale voeding niet voldoende is.

behalve als je 2 kg per dag naar binnen giet :D
 
Idd ik zou je gainers nemen na een maaltijd. omdat het vloeibaar is drinkt het zo weg en heb je toch nog na je verzadiging van je voeding extra callorieen binnen.
 
Originally posted by admin
Als het een maaltijd moet vervangen dan geeft het geen extra gewicht, en daar gaat het toch om.
Als vervangmaaltijd kan het mensen natuurlijk ook helpen maar dan ben je zoiezo fout bezig als je normale voeding niet voldoende is.

Ja ik weet het, mijn voeding moet ook eerst goed zijn om er daarna een WG bij te doen. Als ik zo kijk naar wat jullie bb'ers eten dan krijg ik toch echt het gevoel dat ik een anorexia-bodybuilder ben...:(

Maar ja, ik hoop dat het me lukt een goed voedingsschema te maken en daarbij misschien wat extra cal van een weightgainer.
Ik wil nu naar de 3500 cal gaan, wat voor mij echt t*fus veel is...
Ik denk dat ik daar wel goed op zal groeien, ik zit nu ongeveer steeds op 2500 of (meestal) er onder. Mwja, Kerst is ook wel goed voor de cal :D
 
hoeveel keer per dag eet je nu?
 
Hmm, ja dat is allemaal heel erg onregelmatig:(. In ieder geval gewoon de standaard 's ochtends, 's middags en 's avonds maar ik eet ook 'vaak' er tussen.

Ik denk dat ik 'soms' wel in totaal aan de standaard 6x eten per dag kom maar meestal niet genoeg calorieen. Ik moet gewoon meer eten, op zich geen probleem maar toch het is een schema en daar moet je je aan houden en dat is het moeilijke van deze sport.

Ik heb ook al een beetje naar jouw schema gekeken, ecto, zoiets is ook wel iets voor mij. Maar dan eerder gericht op de 3500 kcal zoals ik al zei, als ik daar een tijdje op zit kan ik dat misschien wel weer verhogen. Op zich heb ik met mijn lage kcal geen slechte resultaten geboekt maar als ik bv kijk naar jou, hoeveel zwaarder jij bent geworden....dat wil ik ook :D

Ik wil voor de zomer nog minstens de 80k halen en ik zit nu op 73 bij 1m79 (ik denk met 14% of zo), dus ik denk dat dat wel moet lukken. Als ik meer aandacht aan mijn voeding besteed :rolleyes:
 
Ik wil voor de zomer nog minstens de 80k halen en ik zit nu op 73 bij 1m79 (ik denk met 14% of zo), dus ik denk dat dat wel moet lukken. Als ik meer aandacht aan mijn voeding besteed :rolleyes: [/B][/QUOTE]

7kg in een haal jaar tijd......das anabolisch veel!!! En met 14% bf ben je niet echt een ecto. Zelf ben ik meso met 9,5%bf. Met 3 kg winst per jaar moet ik al blij zijn!! (na 5 jaar trainen)
 
7 kg in een jaar is niet meteen anabolisch veel hoor!!! ik ben ook 25 kg aangekomen in iets meer dan 2 jaar tijd... zonder AS en het begin helemaal niet op me voeding gelet. me 10% is in die twee jaar naar 12% gegaan. Het eerste jaar ga je gewoon kneiterhard met groeien.
 
Originally posted by KaLe


behalve als je 2 kg per dag naar binnen giet :D

Dan nog is het dom...je gaat dan het nut van een WG voorbij.
 
Originally posted by KaLe
7 kg in een jaar is niet meteen anabolisch veel hoor!!! ik ben ook 25 kg aangekomen in iets meer dan 2 jaar tijd...

Dat is niets vreemds idd... hogere getallen verbazen mij zelfs ook niet.
 
Ben ik dan toch een ecto? Van 58kg naar 70kg in 5 jaar.
 
dat hoeft niet perse! ik weet niet in hoeverre jij op je voeding, rust en training let. iemand die zich helemaal het graf in traind, maar niet op zijn/haar voeding let, kom je ook weinig aan.
 
Idd...voeding is het meest anabolische wat er bestaat (meer dan AS!). Eet je niet goed, dan wordt het gewoon niks, punt. Zo'n 70-80% van de resultaten komen uit je voeding.
 
Back
Naar boven