Fitness Seller

Bulkplus J-Tech

Bezoekers in dit topic

Ik geef iid toe dat mijn voeding wel beter kan. Ik haal te veel calorieen uit eiwit shakes en Wg's. En de voedingspatroon van een drukke student....Ik probeer er altijd het beste ervan te maken. Ik krijg zoiezo meer dan 2gr / kg lg eiwitten binnen. Als ik meer koolhydraten eet wordt ik dik. En die suikers in die gainers...
Maar 2500 cal in vaste voedsel krijg ik gewoon niet binnen. Vooral een grote bodybuilding ontbijt kan er net zo hard uit komen als het erin gaat. En wel via dezelfde route.:eek:
 
dan zijn idd WG een oplossing om naast je voeding tot genoeg kcals te komen
 
Originally posted by Lee Priest
Ik geef iid toe dat mijn voeding wel beter kan. Ik haal te veel calorieen uit eiwit shakes en Wg's. En de voedingspatroon van een drukke student....Ik probeer er altijd het beste ervan te maken. Ik krijg zoiezo meer dan 2gr / kg lg eiwitten binnen. Als ik meer koolhydraten eet wordt ik dik. En die suikers in die gainers...
Maar 2500 cal in vaste voedsel krijg ik gewoon niet binnen. Vooral een grote bodybuilding ontbijt kan er net zo hard uit komen als het erin gaat. En wel via dezelfde route.:eek:

2500 al niet?? Dan moet je jezelf toch een gaan dwingen om meer te eten. Ik zit tijdens de bulk op 5500 met vaste voeding en daarbij komt nog wat WG > totaal ruim 7000cals.
 
Ik heb een tijd een 3100 cal dieet volgehouden. Een redelijk vette. Het was ook aan mijn vet % te merken. Ik heb van die perioden dat ik veel kan eten, maar dat is altijd maar van korte duur. Als ik mezelf ga duwingen......maaltijd een en twee lukt dan nog wel, maar daarna ook niet meer. Het is echt op het langebaan schuiven. Ik weet dat het effect minder is als je vaste voedsel aanvult met poeder. Ik vul zelfs de helft van mijn eiwit inname met shakes aan. Ja, luister goed supplementen fabrikanten, aan mij heb je een goeie. Zo'n 30% van mijn koolh. inname vult ik aanmet shakes.:eek:
 
dwingen is toch doen... so do it!!
 
Even over in gewicht aankomen... Daar kan ik over meepraten. Ik train nu 11 maanden. Toen ik begon at ik vrij slecht (ik woog 76 kilo bij 1 meter 94). Nu sinds 3 maanden heb ik een goed schema en let ik beter op mijn voeding (is nog zeker niet optimaal, heb nog nooit supplementen gebruikt), en momenteel weeg ik 92 kilo. In die eerste 8 maanden is er niet zoveel bijgekomen, aangezien ik "gewoon" 3x per dag at en slechts 2 (soms 3) keer per week trainde. Maar goed, in een klein jaar (waarin ik maar 3 maanden er echt serieus mee bezig ben geweest) ben ik dus 16 kilo aangekomen... Natuurlijk is mij vetpercentage ook wel omhoog gegaan, maar zeker niet veel.. Groeten
 
Hoe smaakt Bulkplus? Smaakt hij hetzelfde als TRI pro?
Mijn vriend zuipt nl. mijn tri pro op en traint niet eens.
Bulkplus is veel goedkoper.


Groetjes Dutchgirl
 
Originally posted by Dutchgirl
Hoe smaakt Bulkplus? Smaakt hij hetzelfde als TRI pro?
Mijn vriend zuipt nl. mijn tri pro op en traint niet eens.
Bulkplus is veel goedkoper.


Groetjes Dutchgirl

Misschien nam ie deze zin iets te letterlijk op van Robin.

Originally posted by Robin
Idd...voeding is het meest anabolische wat er bestaat (meer dan AS!). Eet je niet goed, dan wordt het gewoon niks, punt. Zo'n 70-80% van de resultaten komen uit je voeding.


:D :D :D
 
Back
Naar boven