Ten aanzien van de niet geleverde bestelling terwijl er wel is aangegeven dat er een bezorger is langs geweest; dat is inderdaad niet zoals het hoort. Excuus. Als je je bestelnummer doorgeeft kan de klantenservice dit voor je gaan uitzoeken. Het is beter (voor je portemonnee en je humeur) dit direct na constatering door te geven aan
help@bulkpowders.nl. Stuur dan graag je vraag met bestelnummer door. Onze klantenservice zit er om je te helpen, en we realiseren ons dat 0900 nummers niet handig of goedkoop zijn. Hopelijk is je bestelling inmiddels alsnog bezorgd, zo niet, schroom niet te mailen.
Ten aanzien van de teststrips; BULK POWDERS verkoopt geen teststrips voor diabetici, maar ik neem aan dat je dit als voorbeeld noemt waarbij het vervoer van invloed kan zijn op de houdbaarheid/werkzaamheid van producten en hoe dit zijn weerslag zou kunnen hebben op onze producten? Product wat bij levering risico zou kunnen lopen is Vloeibaar Eiwit van Eieren (Liquid Egg Whites). Maar dit monitoren we zorgvuldig middels de weersverwachting, aangezien dit product niet boven de 25˚C houdbaar is. Hiervoor hebben we digitale thermometers die we met de pakketten mee kunnen sturen om er zeker van te zijn dat dit goed gaat. Tevens hebben we voor dit product speciale verpakkingen (wool cool) om er voor te zorgen dat ze stabieler/koeler qua temperatuur blijven gedurende het vervoer. Als het risico bestaat dat de producten te warm kunnen worden – stoppen we simpelweg met verkoop & verzending naar het betreffende land. Vorig jaar hebben we verzending van Liquid Egg Whites tijdelijk stopgezet aan Spanje, Portugal en Italië. Dit was gedurende hitte golven.
.