AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je willen dat we het uitzoeken, graag je klantnummer hier doorgeven of via help!@bulkpowders.nl. We gaan graag voor je uitzoeken waarom het zo lang duurt.
Vorige week vrijdag ochtend besteld.
#1800023641

Thanks
 
BULK POWDERS Ik heb zojuist de update gekregen dat de pakketbezorger onderweg is, je kan dus aannemen dat het goed komt :) Thanks though!
 
Voor deze aanbieding kun je zo veel producten kopen als je wenst, maar ten aanzien van het verrekenen van de korting wordt gekeken naar de goedkoopste producten in je winkelmand. Deze goedkoopste producten worden voor de halve prijs gerekend. Het werkt dus het beste bij aanschaf van producten van (ongeveer) dezelfde prijs. Als je bestelling bestaat uit 10 zakken Pure Whey Protein krijg je er 5 voor de halve prijs, maar bestel je 5 zakken Pure Whey Protein en 5 scoops wordt de korting inderdaad berekend over de 5 scoops. Het staat ook zo vermeld op de actiepagina: http://www.bulkpowders.nl/half-nl

Ten aanzien van de nog graag gewenste scoop; alle bestellingen worden vrijwel direct in het magazijn ingepakt en verzendklaar gemaakt. Het is helaas een geautomatiseerd proces en helaas is het niet mogelijk om nog iets toe te voegen. Dat spijt me..
Ik vind t echt een mooi verhaal
 
Voor deze aanbieding kun je zo veel producten kopen als je wenst, maar ten aanzien van het verrekenen van de korting wordt gekeken naar de goedkoopste producten in je winkelmand. Deze goedkoopste producten worden voor de halve prijs gerekend. Het werkt dus het beste bij aanschaf van producten van (ongeveer) dezelfde prijs. Als je bestelling bestaat uit 10 zakken Pure Whey Protein krijg je er 5 voor de halve prijs, maar bestel je 5 zakken Pure Whey Protein en 5 scoops wordt de korting inderdaad berekend over de 5 scoops. Het staat ook zo vermeld op de actiepagina: http://www.bulkpowders.nl/half-nl

Het staat er inderdaad, maar is helemaal niet logisch. Nu ga ik dus 5 bestellingen plaatsen met 2 artikelen in plaats van 1 om een paar tientjes te besparen. Wat bereiken jullie daarmee? Is alleen maar extra moeite voor mij met bestellen, en voor jullie met verzenden, en een grotere kans dat er wat mis gaat met DHL. :(
 
Jullie Apple Crumble & Custard is heerlijk. :P
 
Het staat er inderdaad, maar is helemaal niet logisch. Nu ga ik dus 5 bestellingen plaatsen met 2 artikelen in plaats van 1 om een paar tientjes te besparen. Wat bereiken jullie daarmee? Is alleen maar extra moeite voor mij met bestellen, en voor jullie met verzenden, en een grotere kans dat er wat mis gaat met DHL. :(

Moshi, ik snap dat dat erg onhandig voor je is. Ik weet niet hoe nodig je de spullen hebt, maar we hebben ook andere aanbiedingen waarbij er korting op alle producten wordt gegeven? In dat geval kun je alles in één bestelling laten bezorgen. Mocht je echt nu 5 bestellingen willen plaatsen is dat voor ons geen probleem, er zijn ook klanten die alleen een enkel product bestellen, die verzenden we ook. Maar wellicht is het toch het overwegen waard te wachten op een andere aanbieding waarbij je korting krijgt op alles? Scheelt je waarschijnlijk ook verzendkosten.
 
Volgens de track and trace is de bezorger vandaag langs geweest en was er niemand aanwezig. Dat is een "leugen"! Toevallig was ik er en heb geen bel gehoord ook geen briefje in de bus aangetroffen. Dit soort leugens kan ik erg slecht tegen en zijn in mijn ogen een teken aan de wand. (sommige koeriers diensten bieden maar een paar keren thuis aan en de teller loopt in dit geval dus al)

Dan bel je naar DHL en krijg je te horen dat jouw t&t-nummer er één is van het type dat ze aan het gebroedsel van mindere goden toekennen en wordt je met je vragen verwezen naar een 0900 betaal nr! Niet de juiste service krijgen en dan extra betalen om uit te zoeken hoe het zit!

Voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rij maar dit slaat ook nergens op. Dat de updates van deze track and trace vrijwel waardeloos zijn had ik al vernomen uit eerde berichten hier. En wellicht is ook dit wat mij nu overkomt al ter sprake geweest. Ik vind echter niet dat ik daar deze mate van rekening mee moet houden. Ik wil best geduldig zijn maar hou me niet voor de gek. Doe dan gewoon geen track and trace en zeg dat bezorging 10 dagen duurt. Niet van dat slappe geouwehoer van accepteren, vooruit plannen, god op je blote knieën bedanken voor het bestel privilege etc etc. Gewoon eerlijk en helder zijn over je service.

You get what you pay for en ik verwacht niet anders. Ondanks dat ik mij van te voren een beetje heb ingelezen (en daarom ook niet voor BF ben gegaan zoals vroeger) en mijn verwachtingspatroon heb bijgesteld, ervaar ik dit als teleurstellend. Voor de volgende die de moeite neemt om zich in te lezen alvorens een bestelling te doen is het wellicht iets om mee te nemen in de overweging. Ik hoop dat bulkpowders iets ander verzint voor NL, op den duur gaan dit soort praktijken zich tegen je keren denk ik, hoe goedkoop het ook is.

Trouwens: vandaag hoorde ik over onbruikbare teststrips voor diabetici. Het probleem zat em in de transport, deze kon in de vrieskou of hitte plaats hebben gevonden en de tests onbruikbaar gemaakt hebben. Bij een transport van GB naar NL die een week duurt, kunnen er dan issues zijn met het waarborgen van de kwaliteit? Langere bezorgtijden is in deze denk ik niet alleen kwestie van geduld.
 
@Moshi,

Ik ben een total noob en weet niet waar de klepel hangt maar ik ga toch een poging doen.


Als je nu gebruik maakt van de mei actie. Ik dacht may30(te lui om te doublechecken;-) ben je van het probleem af en hoef je niet te wachten op een "betere" actie. De tweede voor de halve prijs is 25% korting en may30 als ik het goed heb 30% Waarom dit niet geopperd is weet ik niet en wat ik daarvan moet denken weet ook niet. Er zal wel een goede reden voor zijn of ik heb ergens overheen gelezen of een bord voor me kop oid.

Ik hoop dat je ermee geholpen bent want dan heb ik iets meer gedaan dan enkel zeiken.
 
Volgens de track and trace is de bezorger vandaag langs geweest en was er niemand aanwezig. Dat is een "leugen"! Toevallig was ik er en heb geen bel gehoord ook geen briefje in de bus aangetroffen. Dit soort leugens kan ik erg slecht tegen en zijn in mijn ogen een teken aan de wand. (sommige koeriers diensten bieden maar een paar keren thuis aan en de teller loopt in dit geval dus al)

Dan bel je naar DHL en krijg je te horen dat jouw t&t-nummer er één is van het type dat ze aan het gebroedsel van mindere goden toekennen en wordt je met je vragen verwezen naar een 0900 betaal nr! Niet de juiste service krijgen en dan extra betalen om uit te zoeken hoe het zit!

Voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rij maar dit slaat ook nergens op. Dat de updates van deze track and trace vrijwel waardeloos zijn had ik al vernomen uit eerde berichten hier. En wellicht is ook dit wat mij nu overkomt al ter sprake geweest. Ik vind echter niet dat ik daar deze mate van rekening mee moet houden. Ik wil best geduldig zijn maar hou me niet voor de gek. Doe dan gewoon geen track and trace en zeg dat bezorging 10 dagen duurt. Niet van dat slappe geouwehoer van accepteren, vooruit plannen, god op je blote knieën bedanken voor het bestel privilege etc etc. Gewoon eerlijk en helder zijn over je service.

You get what you pay for en ik verwacht niet anders. Ondanks dat ik mij van te voren een beetje heb ingelezen (en daarom ook niet voor BF ben gegaan zoals vroeger) en mijn verwachtingspatroon heb bijgesteld, ervaar ik dit als teleurstellend. Voor de volgende die de moeite neemt om zich in te lezen alvorens een bestelling te doen is het wellicht iets om mee te nemen in de overweging. Ik hoop dat bulkpowders iets ander verzint voor NL, op den duur gaan dit soort praktijken zich tegen je keren denk ik, hoe goedkoop het ook is.

Trouwens: vandaag hoorde ik over onbruikbare teststrips voor diabetici. Het probleem zat em in de transport, deze kon in de vrieskou of hitte plaats hebben gevonden en de tests onbruikbaar gemaakt hebben. Bij een transport van GB naar NL die een week duurt, kunnen er dan issues zijn met het waarborgen van de kwaliteit? Langere bezorgtijden is in deze denk ik niet alleen kwestie van geduld.

Ten aanzien van de niet geleverde bestelling terwijl er wel is aangegeven dat er een bezorger is langs geweest; dat is inderdaad niet zoals het hoort. Excuus. Als je je bestelnummer doorgeeft kan de klantenservice dit voor je gaan uitzoeken. Het is beter (voor je portemonnee en je humeur) dit direct na constatering door te geven aan help@bulkpowders.nl. Stuur dan graag je vraag met bestelnummer door. Onze klantenservice zit er om je te helpen, en we realiseren ons dat 0900 nummers niet handig of goedkoop zijn. Hopelijk is je bestelling inmiddels alsnog bezorgd, zo niet, schroom niet te mailen.

Ten aanzien van de teststrips; BULK POWDERS verkoopt geen teststrips voor diabetici, maar ik neem aan dat je dit als voorbeeld noemt waarbij het vervoer van invloed kan zijn op de houdbaarheid/werkzaamheid van producten en hoe dit zijn weerslag zou kunnen hebben op onze producten? Product wat bij levering risico zou kunnen lopen is Vloeibaar Eiwit van Eieren (Liquid Egg Whites). Maar dit monitoren we zorgvuldig middels de weersverwachting, aangezien dit product niet boven de 25˚C houdbaar is. Hiervoor hebben we digitale thermometers die we met de pakketten mee kunnen sturen om er zeker van te zijn dat dit goed gaat. Tevens hebben we voor dit product speciale verpakkingen (wool cool) om er voor te zorgen dat ze stabieler/koeler qua temperatuur blijven gedurende het vervoer. Als het risico bestaat dat de producten te warm kunnen worden – stoppen we simpelweg met verkoop & verzending naar het betreffende land. Vorig jaar hebben we verzending van Liquid Egg Whites tijdelijk stopgezet aan Spanje, Portugal en Italië. Dit was gedurende hitte golven.
.
 
@Moshi,

Ik ben een total noob en weet niet waar de klepel hangt maar ik ga toch een poging doen.


Als je nu gebruik maakt van de mei actie. Ik dacht may30(te lui om te doublechecken;-) ben je van het probleem af en hoef je niet te wachten op een "betere" actie. De tweede voor de halve prijs is 25% korting en may30 als ik het goed heb 30% Waarom dit niet geopperd is weet ik niet en wat ik daarvan moet denken weet ook niet. Er zal wel een goede reden voor zijn of ik heb ergens overheen gelezen of een bord voor me kop oid.

Ik hoop dat je ermee geholpen bent want dan heb ik iets meer gedaan dan enkel zeiken.

Nee, die code werkt helaas niet meer. Vanaf 18.00 uur vanavond tot middernacht hebben we wel weer een tijdelijke FLASH SALE met 30% korting.

190516_flashsaleNL.jpg
 
Ten aanzien van de niet geleverde bestelling terwijl er wel is aangegeven dat er een bezorger is langs geweest; dat is inderdaad niet zoals het hoort. Excuus. Als je je bestelnummer doorgeeft kan de klantenservice dit voor je gaan uitzoeken. Het is beter (voor je portemonnee en je humeur) dit direct na constatering door te geven aan help@bulkpowders.nl. Stuur dan graag je vraag met bestelnummer door. Onze klantenservice zit er om je te helpen, en we realiseren ons dat 0900 nummers niet handig of goedkoop zijn. Hopelijk is je bestelling inmiddels alsnog bezorgd, zo niet, schroom niet te mailen.

Ten aanzien van de teststrips; BULK POWDERS verkoopt geen teststrips voor diabetici, maar ik neem aan dat je dit als voorbeeld noemt waarbij het vervoer van invloed kan zijn op de houdbaarheid/werkzaamheid van producten en hoe dit zijn weerslag zou kunnen hebben op onze producten? Product wat bij levering risico zou kunnen lopen is Vloeibaar Eiwit van Eieren (Liquid Egg Whites). Maar dit monitoren we zorgvuldig middels de weersverwachting, aangezien dit product niet boven de 25˚C houdbaar is. Hiervoor hebben we digitale thermometers die we met de pakketten mee kunnen sturen om er zeker van te zijn dat dit goed gaat. Tevens hebben we voor dit product speciale verpakkingen (wool cool) om er voor te zorgen dat ze stabieler/koeler qua temperatuur blijven gedurende het vervoer. Als het risico bestaat dat de producten te warm kunnen worden – stoppen we simpelweg met verkoop & verzending naar het betreffende land. Vorig jaar hebben we verzending van Liquid Egg Whites tijdelijk stopgezet aan Spanje, Portugal en Italië. Dit was gedurende hitte golven.
.

Je begrip en scherpe aannames worden gewaardeerd. Uiteraard had het niet langs deze weg gehoeven/gemoeten. Had tzt ook naar NL BP-klantenservice gebeld maar die heeft helaas in itt GB alleen standaard kantooruren.

Voor wat betreft mn portemonnee maakte het gelukkig niets uit. De verwijzing van DHL naar een 0900nr ging natuurlijk meteen de prullenbak in.

Voor wat betreft mijn humeur "moest" ik alleen effe mijn ei kwijt. Het was een afweging tussen een mailtje dat op zijn vroegst pas een dag later behandeld zou worden en met een beetje pech nog veel later of een post op een "support" thread waar BP vrij actief is. Na een nachtje slapen ben ik veelste redelijk en kan het me niet meer genoeg schelen om er nog een punt van te maken, een email was daarom minder aantrekkelijk op dat moment. De vage herinnering dat er in dit topic verzocht werd om kenbaar te maken als er problemen waren met DHL, gaf de doorslag. Net genoeg excuus om in mijn mini verstandsverbijstering het, tegen beter weten in, aan te kaarten op een openbaar forum.

Ik heb overigens de koerier die ervoor verantwoordelijk was reeds gesproken. Een relaxte kerel die eerlijk vertelde wat er was gebeurd. Eind goed, al goed.

En bedankt voor de uitleg over het waarborgen van kwaliteit tijdens transport.

Zal zeker weer eens bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Nee, die code werkt helaas niet meer. Vanaf 18.00 uur vanavond tot middernacht hebben we wel weer een tijdelijke FLASH SALE met 30% korting.
A swing and a miss.
Het was vooral goed bedoeld maar het blijkt op verschillende levels geen snuggere suggestie te zijn geweest.
Gelukkig heb ik over de kleine letters heen gelezen anders had ik geen gebruik gemaakt van die may30 code;-)

Het is me inmiddels wel duidelijk dat je nooit lang hoeft te wachten op een leuke BP korting.
 
A swing and a miss.
Het was vooral goed bedoeld maar het blijkt op verschillende levels geen snuggere suggestie te zijn geweest.
Gelukkig heb ik over de kleine letters heen gelezen anders had ik geen gebruik gemaakt van die may30 code;-)

Het is me inmiddels wel duidelijk dat je nooit lang hoeft te wachten op een leuke BP korting.

ik heb het al eerder gezegd, maar ik ben ervan overtuigd dat kortingsacties bij de "grote" suppshops een "lokmiddel" zijn en dat hun normale prijzen bewust hoger zijn gemaakt dan waarvoor ze worden verkocht. elke week/2 weken 30% korting op je hele assortiment is niet te doen in een normale bedrijfsvoering. Maakt mij verder niks uit, ben blij met Bulkpowders maar ik vind het maar een beetje nep overkomen
 
ik heb het al eerder gezegd, maar ik ben ervan overtuigd dat kortingsacties bij de "grote" suppshops een "lokmiddel" zijn en dat hun normale prijzen bewust hoger zijn gemaakt dan waarvoor ze worden verkocht. elke week/2 weken 30% korting op je hele assortiment is niet te doen in een normale bedrijfsvoering. Maakt mij verder niks uit, ben blij met Bulkpowders maar ik vind het maar een beetje nep overkomen


Zolang het -een stuk-goedkoper is dan bij de concurrentie, doen de marketing truukjes er toch niet toe?
Opprijzen>korting geven en dan duurder/net zo duur als bij de concurrent is een ander verhaal.
 
Zolang het -een stuk-goedkoper is dan bij de concurrentie, doen de marketing truukjes er toch niet toe?
Opprijzen>korting geven en dan duurder/net zo duur als bij de concurrent is een ander verhaal.

Daarom zei ik ook, maakt mij verder niks uit ;)
 
Zolang het -een stuk-goedkoper is dan bij de concurrentie, doen de marketing truukjes er toch niet toe?

Ja dat werd ook een keer gezegd in een ander topic, en dan komt er een keertje randomly aan het licht dat ze met glycine spiken en de warenwet overtreden door 3x zoveel suikers in hun producten te hebben vergeleken met het label.
 
Daarom zei ik ook, maakt mij verder niks uit ;)
Aparte reactie dan.
Eerst zeggen dat ' de normale prijzen bewust hoger worden gemaakt/elke 2 weken 30% korting niet te doen is/je het nep vindt overkomen'
Maar afsluiten met'maakt mij verder niet uit'
Vlees noch vis reactie vind ik dat.

En ja, het zou kunnen dat àlle shops de prijs kunstmatig hoog houden.
Net als heel veel produkten die te koop zijn trouwens.
Maar volgens Xxl is de marge niet hoog op whey etc.
Dus toch knap dat BP het wel kan doen. ;)

Ja dat werd ook een keer gezegd in een ander topic, en dan komt er een keertje randomly aan het licht dat ze met glycine spiken en de warenwet overtreden door 3x zoveel suikers in hun producten te hebben vergeleken met het label.

Bulkpowders komt goed uit de test toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven