AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bestel hetzelfde als anders maar nu met 40% korting ipv de gewoonlijke 30% en kom 10 euro duurder uit :roflol:
Klopt als een bus. Eigenlijk hebben ze nooit een echte korting maar blijven schommelen tegen het prijs van andere huismerken. MyProtein is vaker echt goedkoper dan andere huismerken.
 
Ik vind dat jullie smaken van de whey best wel aan vernieuwing toe zijn. Ik vind ze behoorlijk vlak.
Daarnaast de kortingen tja, de ene dag is het 30% op het advies prijs en de andere dag is het 25% extra op een iets lagere prijs. Per saldo schommelt de prijs de hele jaar door met 1% a 2% en echte kortingen zijn er niet. Anders gezegd, jullie hebben continue kortingen maar de prijs blijft hetzelfde waardoor dit jullie standaard prijs is en er is werkelijk geen korting.
Maar de prijs is wel goed, toch? Moet je daar dan over klagen, vraag ik me af. ;)
 
Ik bedoel eigenlijk dat het een een fake korting is...
Zolang je dat zelf door hebt is het toch gee probleem. Constant 30% tot 40% korting geven is ook compleet onrealistisch.
 
Ik vind dat jullie smaken van de whey best wel aan vernieuwing toe zijn. Ik vind ze behoorlijk vlak.
Daarnaast de kortingen tja, de ene dag is het 30% op het advies prijs en de andere dag is het 25% extra op een iets lagere prijs. Per saldo schommelt de prijs de hele jaar door met 1% a 2% en echte kortingen zijn er niet. Anders gezegd, jullie hebben continue kortingen maar de prijs blijft hetzelfde waardoor dit jullie standaard prijs is en er is werkelijk geen korting.

Ik kan verklappen dat er twee nieuwe Pure Whey Protein smaken aankomen binnenkort voor de zomer, daarnaast zijn we continue aan het ontwikkelen en proberen we de smaken regelmatig te updaten.
 
Ik kan verklappen dat er twee nieuwe Pure Whey Protein smaken aankomen binnenkort voor de zomer, daarnaast zijn we continue aan het ontwikkelen en proberen we de smaken regelmatig te updaten.

Inmiddels zijn ze te koop, de Mango & Passievrucht en Kokos & Chocolade proteïnepoeders. Van beide smaken is een beperkte oplage beschikbaar, dus twijfel niet te lang :)
Welke smaken zouden jullie nog meer graag willen zien?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Inmiddels zijn ze te koop, de Mango & Passievrucht en Kokos & Chocolade proteïnepoeders. Van beide smaken is een beperkte oplage beschikbaar, dus twijfel niet te lang :)
Welke smaken zouden jullie nog meer graag willen zien?

okselzweet van 3 dagen oud met een vleugje tenenkaas
 
de 4kg zak caseine vanille is nu met 40% korting https://www.bulkpowders.nl/micellaire-caseine.html maar hoe zit het met de houdbaarheid datum, want niet iedereen neemt 3 porties casein per dag, ik neem maar 1 casein voor het slapen, en de rest van de dag neem ik whey. is het niet handig als producten tegen het eind van de datum aanlopen, om dan ook bij een aanbieding even de houdbaarheid datum te vermelden ?
 
Ik heb sinds 1 September jullie Supersterke omega 3 softgels 1000 MG, en wanneer ik de capsule openbreek geeft het een sterke visgeur en smaak. Is de kwaliteit dan nog goed van deze softgels? Heb er namelijk 2x270 zakken van bestelt.

Ik heb de capsules altijd in een donker coole droge plek bewaard.

En zou ik de zak die ongeopend is in de vriezer kunnen plaatsen zodat deze minder snel bederft?
 
Ik heb sinds 1 September jullie Supersterke omega 3 softgels 1000 MG, en wanneer ik de capsule openbreek geeft het een sterke visgeur en smaak. Is de kwaliteit dan nog goed van deze softgels? Heb er namelijk 2x270 zakken van bestelt.

Ik heb de capsules altijd in een donker coole droge plek bewaard.

En zou ik de zak die ongeopend is in de vriezer kunnen plaatsen zodat deze minder snel bederft?

Hallo LoveBench, de geur en smaak zijn afkomstig van hoeveelheid visolie in de capsules en geen reden tot zorgen, dit is zeker geen teken van slechte kwaliteit of een teken van bederving.
Wij testen iedere batch op verschillende punten.

Dus door inderdaad je ongeopende zak, en de geopende zak koel en droog en uit direct zonlicht te bewaren is voldoende.
 
Ondanks de zogenaamde aanbiedingen toch wel een heerlijke prijs/kwaliteit verhouding :D. 55 euro voor 2,5kg whey + 2,5kg caseïne is toch wel een van de beste deals, en dan hebben we het nog niet eens over de TMG die nergens anders te vinden is. De smaak van de gewone whey kan wel wat beter, maar de choco caseïne is imo een van de betere.

Ben benieuwd naar de verjaardagstaart smaak!
 
Binnenkort komen we met 3 NIEUWE producten in onze PRO Series lijn!
Ik weet zeker dat er iets tussen zit, ook hebben we onlangs 6 nieuwe smaken voor verschillende producten geïntroduceerd.
 
Ik vind jullie producten echt super, enkel de EEA vind ik echt niet weg te krijgen. Een smaakje zou niet verkeerd zijn.
 
Ik vind jullie producten echt super, enkel de EEA vind ik echt niet weg te krijgen. Een smaakje zou niet verkeerd zijn.
Hoe ziet je shopping bag eruit bij hen? Gewoon uit nieuwsgierigheid
 
Hoe ziet je shopping bag eruit bij hen? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Ik koop voornamelijk Whey en Dextrose, maar ook wel andere supps:

Bijvoorbeeld:
- Pure Whey Protein (5 kg zakken voor veel smaken of 2,5 kg voor de meer 'exotische' smaken);
- Micellar Casein (voor het slapen gaan, ook een bulkverpakking);
- Dextrose (bulk).

Verder heb ik diverse supps gekocht. Ik ga hier niemand proberen te overtuigen dat deze perse meerwaarde hebben, want er is altijd discussie over de meerwaarde van veel supps en de basis blijft goede voeding. Desalniettemin denk ik dat bepaalde producten zeker een toevoeging kunnen zijn en het voordeel van Bulk Powders is dat je het pure product koopt en niet allerlei dure blends vol met onzin waar je de helft van het bedrag betaalt omdat Rich Piana of Ronnie Coleman er op staat. (Nou moet ik toegeven dat ik elders ook wel dergelijke producten zoals PWO's koop.)

Een aantal producten:
- Creatine Monohydraat;
- Citrulline Malaat;
- Glutamine;
- HMB;
- Trimethylglycine (TMG);
- EEA voor in de cut (deze is o.a. zonder smaak)

Veel supps zijn zonder smaak, sommige met. De enige zonder smaak die ik niet te pruimen vond zijn EEA's; verder is alles prima. Mocht je dit mengen met iets anders (intra-WO gebruik ik het) kun je de smaak wel wat verbloemen.

Verder koop ik er ei-eiwitten en eventueel multivitamine (of een specifieke vitamine); pindakaas ook een paar keer gekocht.
Ik bestel mijn meeste producten bij XXL (sorry BULK POWDERS) en Bulk Powders, ik denk zo'n 50/50.

Tot slot: abonneer je op de nieuwsbrief van Bulk Powders en zie wanneer er kortingsacties gelden. Heel vaak geldt er 30-40% korting op je gehele winkelmand en diverse producten zijn vaak separaat in de aanbieding. Een groot voordeel van Bulk Powders is de korting, de bulkverpakkingen en de pure (werkzame) producten. No nonsense, geen geldverspilling aan dure merken en onzin.
 
Aan het einde van de maand loopt helaas onze samenwerking met het bodybuilding forum af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven