XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn whey is zo goed als op en ik hoor hier toch veel goede dingen over jullie whey en dat er vaak acties zijn ook. is er nu een actie aan de gang voor 5kg verpakkingen? ik kon op de site zo snel niets vinden.
Ff geduld hebben denk ik... die deal van 2.5 kg + 1 kg gratis is het ook waard. Kun je al ff mee verder en zo kan je smaken testen.
 
Voorheen bestelde ik mijn supplementen bij b&f. Na het schandaal ben ik een beetje verder aan het kijken en probeer ik meerdere webshops uit. Ik zou graag eens bij bulkpowders willen bestellen. Is er een optie op een cadeau te selecteren? Aangezien mijn shakebeker wel aan vervanging toe is.

EDIT: heb de bekers al gevonden
 
Als vanuit Engeland wordt verstuurd, waarom heeft de UK shop dan een groter assortiment dan de NL shop?
 
Morgen maar eens eerste bestelling plaatsen. Ben benieuwd :)
 
Mooi! Krijg net 15% kortingcode op alles binnen op mijn mail, precies op tijd.
 
Hiya BULK POWDERS,

Enig idee wanneer Mince Pie & Slagroom weer op voorraad is? Heb nog maar een 1kg eiwitten (apple crumbard & custard) die echt heerlijk is maar wil eens wat anders problemen en die klinkt weer lekker Mince Pie klinkt heerlijk :p
 
mijn whey is zo goed als op en ik hoor hier toch veel goede dingen over jullie whey en dat er vaak acties zijn ook. is er nu een actie aan de gang voor 5kg verpakkingen? ik kon op de site zo snel niets vinden.

Nog niet, maar als je nog echt héél even geduld hebt!

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Als vanuit Engeland wordt verstuurd, waarom heeft de UK shop dan een groter assortiment dan de NL shop?

De UK site bestaat al heel lang, de NL site, net zoals overige buitenlandse sites van BULK POWDERS, bestaan nog niet zo gek lang. De meest producten staan inmiddels toegevoegd op onze NL site, er zijn echter nog een klein aantal producten die inderdaad nog vertaald/toegevoegd moeten worden. Mocht jij echt een product van de UK site missen op de NL site, laat het me dan gewoon weten, dan proberen we deze met voorrang toe te voegen zodat je je gewoon kunt bestellen met de gereduceerde bezorgkosten.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Hiya BULK POWDERS, Enig idee wanneer Mince Pie & Slagroom weer op voorraad is? Heb nog maar een 1kg eiwitten (apple crumbard & custard) die echt heerlijk is maar wil eens wat anders problemen en die klinkt weer lekker Mince Pie klinkt heerlijk :p

Ga ik voor je navragen, kom ik op terug!
 
Hiya BULK POWDERS, Enig idee wanneer Mince Pie & Slagroom weer op voorraad is? Heb nog maar een 1kg eiwitten (apple crumbard & custard) die echt heerlijk is maar wil eens wat anders problemen en die klinkt weer lekker Mince Pie klinkt heerlijk :p
Mix je die met water of melk... want mensen zeggen vaak deze is erg lekker... ja maar met wat meng je het dan?
 
Hiya BULK POWDERS, Enig idee wanneer Mince Pie & Slagroom weer op voorraad is? Heb nog maar een 1kg eiwitten (apple crumbard & custard) die echt heerlijk is maar wil eens wat anders problemen en die klinkt weer lekker Mince Pie klinkt heerlijk :p

Helaas gaat dit nog heel lang duren, vooralsnog was dit een limited edition. Rond de feestdagen (in december) nemen we de Minced Pie weer in het assortiment. Sorry..
 
Vrijdag besteld vandaag binnen, en weer dezelde leuke bezorgster :o.

Enkel minpuntje, dop vn vloeibaar eiwit was beetje kapot (lekte niet gelukig).
 
Helaas gaat dit nog heel lang duren, vooralsnog was dit een limited edition. Rond de feestdagen (in december) nemen we de Minced Pie weer in het assortiment. Sorry..

Dan houden we het maar bij bessen & slagroom en peaches & cream voor nu :o
 
Peaches & Cream geprobeerd, smaakt prima. Duidelijke perziksmaak, beetje Yoki gevoel krijg ik erbij, top dus. Vraag me alleen af of je deze smaak op lange termijn niet tegen gaat zitten, maar dat is afwachten.
 
Vrijdag besteld vandaag binnen, en weer dezelde leuke bezorgster :o. Enkel minpuntje, dop vn vloeibaar eiwit was beetje kapot (lekte niet gelukig).

Je moet vaker wat bestellen als ze zo leuk is! Vinden wij niet erg:). Wat vervelend van die dop. Als het product maar niet open is (geweest). Wanneer vloeibaar eiwit (ge)open(d) is adviseren we je het echt niet meer te gebruiken.
 
mijn whey is zo goed als op en ik hoor hier toch veel goede dingen over jullie whey en dat er vaak acties zijn ook. is er nu een actie aan de gang voor 5kg verpakkingen? ik kon op de site zo snel niets vinden.

En daar is 'ie dan! De aanbieding voor 5kg verpakkingen; nu bij aankoop 1kg gratis met code 5PWPNL. Aanbieding is geldig t/m 10 juli



300615_5kg-PWP.jpg
 
Je mag hier gewoon in NL typen hoor Uncle ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven