MuscleMeat

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat moet ik me precies voorstellen bij whey zonder smaakstoffen (puur eiwitten)? ik hecht niet bijzonder veel waarde aan de smaak van m'n whey maar heb eigenlijk geen idee hoe zoiets smaakt.

Iemand die het kan omschrijven?
 
Zoeken is toch moeilijk he... Er is een duidelijke categorie "Supplementen voor de pre-workout"
haha ja ik zag het al ik had haast en zag het niet staan
Ik ga denk ik maar mijn eerste bestelling plaatsen :)
 
Zojuist chocola en vanille binnen gekregen. De chocolade smaak is de beste die ik heb gehad van alle choco whey's . Heb die van xxl gehad en iron whey. Bestelling was btw zaterdag geplaatst.

Kijk, dat horen we graag, dank!:)

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

De code werkt echt niet bij mij. Ik ben een nieuwe klant. Ik heb afgelopen weekend al de 5KG besteld omdat ik er van uit ging dat de code niet werkte omdat er al 15% korting op de whey zit :( Kunnen jullie nog iets voor me regelen?

Ik stuur je een PM, gaan we regelen!
 
Ik had de Puur Eiwitten Chocolade 1kg om te proberen en die is inderdaad superlekker. Indien de andere smaken ook zo lekker zijn, dan blijf ik bij jullie.

Heb ook volgende producten geprobeerd:

BCAA mixed berry: superlekker, veel beter dan die van xxl

"supersterke omega 3": lichte visgeur, geen visboeren. Ik gebruikte hiervoor die van on omdat die generic coated zijn. Ik weet niet of deze generic coated zijn maar dus geen last van visboeren/vissmaak wat het belangrijkste is voor mij.

multivitaminen: nog niet geprobeerd

liquid egg whites: goedkoper dan eieren kopen en de dooiers wegsmijten. Zal deze zeker nog bestellen.
 
Toevallig kom ik deze topic tegen plus dat ik nog supplementen nodig ben Maar na het incident van een bepaald merk dat hun eiwitten niet goed waren ben ik toch wat sceptisch wat betreft supplementen. Kan iemand mij verzekeren over de kwaliteit dat jullie leveren, aangezien ik bcaa,s en creatine wou kopen.

Mocht je meer informatie over een bepaald product wensen, je vind op onze site bij veel producten een overzicht met labtest waar je op kunt doorklikken. Is het niet de smaak die je wenst te bestellen? Of je wilt andere info? Stuur je vragen dan naar help@bulkpowders.nl onder vermelding van welke producten je overzichten wenst te ontvangen.

Je ontvangt dan een link of PDF met je desgewenste resultaten. Dit geeft je hopelijk meer zekerheid. Let wel dat verschillende verpakkingsgroottes ook verschillende batchnummers kunnen hebben, dus stuur ook de grootte van de verpakking die je wenst te bestellen.
 
Beste bulk powders,
Heb laatst voor het eerst besteld en zal dit in de toekomst blijven doen!
De smaak choco pinda van puur eiwitten smaakt geweldig het doet me een beetje denken aan een m&ms erg lekker! mijn complimenten.

Gr marc
 
Als ik trouwens één minpunt moet opsommen is het de zakken waarin alles zit. Ok om kosten te besparen (denk ik?) want ik giet toch alles over in andere potten/bekers maar deze sluiten echt niet meer goed na 2/3x proberen.
 
Ik had de Puur Eiwitten Chocolade 1kg om te proberen en die is inderdaad superlekker. Indien de andere smaken ook zo lekker zijn, dan blijf ik bij jullie. Heb ook volgende producten geprobeerd: BCAA mixed berry: superlekker, veel beter dan die van xxl "supersterke omega 3": lichte visgeur, geen visboeren. Ik gebruikte hiervoor die van on omdat die generic coated zijn. Ik weet niet of deze generic coated zijn maar dus geen last van visboeren/vissmaak wat het belangrijkste is voor mij. multivitaminen: nog niet geprobeerd liquid egg whites: goedkoper dan eieren kopen en de dooiers wegsmijten. Zal deze zeker nog bestellen.

Enteric Coating is een proces dat wordt gebruikt bij tabletten om er zeker van te zijn dat de inhoud de darmen bereikt. Dit is niet nodig bij visolie. Visolie zijn hele stabiele vetten die niet worden beschadigd door maagzuur. Visolie kan dan ook gewoon in gelatine capsules ingenomen worden. Met slechts een kleine 'protectie' voor jezelf; en dat is dat ze zonder vissmaak tot de maag getransporteerd worden.

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Beste bulk powders, Heb laatst voor het eerst besteld en zal dit in de toekomst blijven doen! De smaak choco pinda van puur eiwitten smaakt geweldig het doet me een beetje denken aan een m&ms erg lekker! mijn complimenten. Gr marc

Dank! Goed om te horen, geniet van de smaak!

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Als ik trouwens één minpunt moet opsommen is het de zakken waarin alles zit. Ok om kosten te besparen (denk ik?) want ik giet toch alles over in andere potten/bekers maar deze sluiten echt niet meer goed na 2/3x proberen.

Er komt binnenkort een nieuwe zipsluiting, de zakken sluiten overigens altijd gewoon nog, mits je het poeder wat inderdaad tussen de sluiting komt te zitten, er tussenuit tikt. Maar er komen nieuwe sluitingen, die hopelijk niet zo bewerkelijk zijn.
 
Dinsdag besteld en zonet de bestelling ontvangen zeer netjes tot nu toe :)
Binnenkort schrijf ik wel mijn bevindingen van de workoutbooster enz.
2q2k9ab.jpg
 
Dinsdag besteld en zonet de bestelling ontvangen zeer netjes tot nu toe :) Binnenkort schrijf ik wel mijn bevindingen van de workoutbooster enz.
2q2k9ab.jpg

Goed te horen! Hoop dat de bestelling je zal gaan bevallen, we horen het graag!
 
Mijn bevinding tot nu toe is goed.
Kwa prijs helemaal, creatine heeft soms wat dikke klonten weet niet of dat normaal is voor ethyl ester ( smaak is verschrikkelijk maar daarvoor hadden jullie ook gewaarschuwd)
De BCAA tropical fruit smaakt goed en mengt ook goed.
L-argine is ook gewoon wat ik had verwacht.
de workout booster is opzich goed, smaakt lekker en goede focus en energie ( niet extreem maar wel lekker)
( nou zie ik dat jullie een actie hebben met de top 10 producten, hoe lang duurt deze actie?)
 
Mijn bevinding tot nu toe is goed. Kwa prijs helemaal, creatine heeft soms wat dikke klonten weet niet of dat normaal is voor ethyl ester ( smaak is verschrikkelijk maar daarvoor hadden jullie ook gewaarschuwd) De BCAA tropical fruit smaakt goed en mengt ook goed. L-argine is ook gewoon wat ik had verwacht. de workout booster is opzich goed, smaakt lekker en goede focus en energie ( niet extreem maar wel lekker) ( nou zie ik dat jullie een actie hebben met de top 10 producten, hoe lang duurt deze actie?)

De actie van 10 top producten duurt alleen vandaag en morgen nog (dus de 21e juli is de laatste dag). We hebben nu ook weer een nieuwe actie speciaal voor DBB: 50% korting op 500g MSM met code MSM50.

200715_MSM.jpg
 
Mijn bevinding tot nu toe is goed. Kwa prijs helemaal, creatine heeft soms wat dikke klonten weet niet of dat normaal is voor ethyl ester ( smaak is verschrikkelijk maar daarvoor hadden jullie ook gewaarschuwd) De BCAA tropical fruit smaakt goed en mengt ook goed. L-argine is ook gewoon wat ik had verwacht. de workout booster is opzich goed, smaakt lekker en goede focus en energie ( niet extreem maar wel lekker) ( nou zie ik dat jullie een actie hebben met de top 10 producten, hoe lang duurt deze actie?)

Creatine Ethyl Ester is gevoelig voor klonteren aangezien het een product is wat extreem hygroscopisch is (met andere woorden, een product wat gemakkelijk vocht uit de omgeving aantrekt). Het kan soms ook wat klonterig in de verpakking zitten.

Dit is een proces wat helaas niet te vermijden is. Het heeft echter geen effect op de mixbaarheid, je kunt de klonten weer gemakkelijk tot poedervorm krijgen door ze met de scoop aan te drukken. Dit hygroscopische proces doet niets aan afbreuk van het product of de mixbaarheid. De Creatine Ethyl Ester blijft gemakkelijk mixbaar zonder klonten. Wat je zou kunnen doen als je toch wat klonten hebt, is wat extra water toe te voegen. Succes!
 
Na tijden van bestellen bij o.a. een niet nader te noemen ex-sponsor van DBB ben ik benieuwd naar m'n eerste bestelling van Bulkpowders. Can't wait :)
 
Is jullie Hennep protein van dezelfde producent als die van Myprotein toevallig?
Net Hennep van Myprotein.com besteld en wil de volgende keer misschien eens bij jullie bestellen.
 
Is het mogelijk voor jullie om het gehele overzicht van aminozuren per 100 gram van complete mix bedtijd te posten? Ik ben eigenlijk benieuwd hoe vergelijkbaar deze is met de night proteine van XXL.
 
Is jullie Hennep protein van dezelfde producent als die van Myprotein toevallig? Net Hennep van Myprotein.com besteld en wil de volgende keer misschien eens bij jullie bestellen.

Dit kan ik je helaas niet vertellen. We zijn elkaars concurrenten en hebben dat inzicht niet. Ik zou de hennep proteïne gewoon bij ons bestellen de volgende keer;)

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Is het mogelijk voor jullie om het gehele overzicht van aminozuren per 100 gram van complete mix bedtijd te posten? Ik ben eigenlijk benieuwd hoe vergelijkbaar deze is met de night proteine van XXL.

Jazeker. Het aminozuur profiel per 100g wordt morgen voor je opgesteld van de Complete Mix Bedtijd. Dan zal ik het posten.
 
Dit kan ik je helaas niet vertellen. We zijn elkaars concurrenten en hebben dat inzicht niet. Ik zou de hennep proteïne gewoon bij ons bestellen de volgende keer;)

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------



Jazeker. Het aminozuur profiel per 100g wordt morgen voor je opgesteld van de Complete Mix Bedtijd. Dan zal ik het posten.

Top! Voorlopig al wel heel tevreden over de prijs-kwaliteit van de puur eiwitten en vloeibaar eiwit, ben benieuwd ;)
 
Is het mogelijk voor jullie om het gehele overzicht van aminozuren per 100 gram van complete mix bedtijd te posten? Ik ben eigenlijk benieuwd hoe vergelijkbaar deze is met de night proteine van XXL.
 

Helaas is het pdf document te groot om bij te voegen, daarom wat minder overzichtelijk het aminozuurprofiel hieronder toegevoegd.

Product Name Complete Bedtime™
Amino Acid Amount (g/100g)(as is) Amount (g/35g)(as is)
Alanine 2.45g 0.9g
Arginine 3.04g 1.1g
Aspartic Acid 5.6g 1.96g
Cysteine 0.6g 0.2g
Glutamic Acid 15.1g 5.3g
Glycine 1.4g 0.5g
Histidine 3.3g 1.2g
Isoleucine 3.6g 1.3g
Leucine 10g 3.5g
Lysine 8.7g 3g
Methionine 2.2g 0.8g
Phenylalanine 3.6g 1.3g
Proline 7.2g 2.5g
Serine 4.1g 1.4g
Threonine 3.3g 1.2g
Tryptophan 2.6g 0.9g
Tyrosine 3.8g 1.3g
Valine 4.7g 1.6g
 
Toevallig ook over Complete Mix Bedtijd: de voedingswaarde op de website klopt niet :( Hier (http://www.bulkpowders.nl/complete-mix-bedtijd.html) staat:

Per 100 g:
Energie: 1302 kJ/311 Kcal, Koolhydraten: 2,6 g, (waarvan suikers: 1,2 g), Eiwitten: 85,7 g, Vet: 1,17 g, (waarvan verzadigd: 0,69 g), Zout: 0,29 g.

Elke gram eiwit is 4 Kcal, dus alleen daarmee is het opgegeven aantal Kcal al overschreden. Heb de verpakking al weggegooid, dus die kan ik niet meer checken. Wat is de fout?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven