MuscleMeat

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
had 10kilo apple crumble eiwitte besteld.
met die korting van laatst, zonder de smaak te kennen.
en gelukkig is ie erg lekker!
aanradertje top!

Goed te horen! Blij dat het bevalt met dit aantal kilo! Geniet er van; je kunt nog even voort :)
 
Is het niet handig dan de meeste vitamines even te checken? Want het komt nogal precies he.. als dit neit goed is is het dan wel goed zorgt dat wel voor twijfel
 
Is het niet handig dan de meeste vitamines even te checken? Want het komt nogal precies he.. als dit neit goed is is het dan wel goed zorgt dat wel voor twijfel

Sylve, je hebt helemaal gelijk. Dit stond echter nooit vermeld op de website. Alles wat op de website vermeld staat is correct en gecheckt. Dit was een aanvullende vraag waar we antwoord op (dachten) te hebben. Het is een product wat niet in-house gefabriceerd wordt. Dit misverstand zal niet meer voorkomen. Mochten we nogmaals een dergelijke vraag krijgen beloven we deze eerst met de producent te checken zodat we alleen correcte informatie doorgeven. Gaan we niet meer doen, beloofd!
 
Zou vandaag m'n pakketje binnenkrijgen. Niemand aan de deur geweest, geen bel gehoord en geen briefje in de bus. Op internet staat
Afleverpoging was niet succesvol
Ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten.

Awesome, DPD
 
Zou vandaag m'n pakketje binnenkrijgen. Niemand aan de deur geweest, geen bel gehoord en geen briefje in de bus. Op internet staat


Awesome, DPD

Sorry, lastig. Mocht je willen dat we er voor je achteraan gaan, mag ik je dan vragen je opmerking voorzien van je pakket/bestelnummer naar help@bulkpowders.nl te sturen? Of bel gerust zelf met DPD, dat moeten wij ook doen, dan kun je gelijk een nieuwe afspraak maken op een dag dat het je uitkomt. Tel. van DPD is: 0318-703170. Graag je track and trace code bij de hand houden mocht je besluiten zelf DPD bellen. Excuus voor het ongemak! Hoop dat je je bestelling snel zult ontvangen!
 
Zou vandaag m'n pakketje binnenkrijgen. Niemand aan de deur geweest, geen bel gehoord en geen briefje in de bus. Op internet staat


Awesome, DPD

Dat is een standaardpraktijk bij DPD. Omdat ze zo'n precieze tijd doorgeven voor berzorgen skippen ze gewoon bepaalde adressen als ze vertraging oplopen. Dit is dan de melding die je ziet. Inderdaad kutservice, dan heb ik liever een koerier die niet tot op het uur precies de bezorgtijd aangeeft.
 
Komen er nog vaak zo'n kortingen als vandaag? Krijgen jullie nog capsules binnen maat 000(jullie verkopen ook een capsule-machine maat 000), hoelang zijn deze normaal houdbaar?
 
Komen er nog vaak zo'n kortingen als vandaag? Krijgen jullie nog capsules binnen maat 000(jullie verkopen ook een capsule-machine maat 000), hoelang zijn deze normaal houdbaar?

We hebben heel regelmatig aanbiedingen, deze variëren, maar als je slim inkoopt zodat je nog even vooruit kunt, komt er vast nog eens soortgelijke korting voorbij. Wat betreft de capsules maat 000, dat is een lastige; we hebben moeite met deze in voorraad te krijgen, de huidige leverancier kan ons niet voorzien, we kunnen helaas niet zeggen wanneer we ze krijgen, en of we ze überhaupt nog wel in voorraad krijgen. We zijn aan het kijken of er andere mogelijkheden zijn, maar helaas nog niets in het vooruitzicht. Sorry..
 
Herstel: in iedere tablet zit 100mg soya-extract, waarvan 50% phosphatidylserine ;)
 
Hoi,

Hebben jullie standaard brievenbuspost als het erin past? Ik had nu een briefje op de deur gehangen dat het in de brievenbus mocht als het paste wat ook netjes was gebeurd. Maar ik vraag me af of het standaard is?
 
Herstel: in iedere tablet zit 100mg soya-extract, waarvan 50% phosphatidylserine ;)

Moshi, Phosphatidyl Serine wordt inderdaad gemaakt van soya, maar 100mg Phosphatidyl Serine Poeder is niet 100mg soya extract. Het product is gemaakt van soya als start materiaal, maar het eindproduct is geen soya, net zoals glutamine geen 100% maïs is.
Het product bevat 100mg Phosphatidyl Serine poeder, waarvan 50% Phosphatidyl Serine.
Dus per 100mg Phosphatidyl Serine Poeder:
50mg Phosphatidyl Serine
48mg Phospholipids & Glycerides
2mg Silicon Dioxide

Tablet bevat:
100mg Phosphatidyl Serine Poeder
675mg DI Calcium Phosphate
675mg Microcrystalline Cellulose
30mg Magnesium Stearate
20mg Silicon Dioxide
 
Hoi,

Hebben jullie standaard brievenbuspost als het erin past? Ik had nu een briefje op de deur gehangen dat het in de brievenbus mocht als het paste wat ook netjes was gebeurd. Maar ik vraag me af of het standaard is?

Beste Kaluro, nee helaas, we hebben geen standaard brievenbuspost. Wel keurig dat dit is gedaan, maar dit is geheel afhankelijk van de persoon van de koerier die de verzending komt brengen. Proberen middels een briefje (of doorbellen aan DPD) kun je altijd proberen. En uiteraard moet de verzending ook passen; meeste van onze verzendingen passen niet door de brievenbus.
 
Tablet bevat:
100mg Phosphatidyl Serine Poeder
675mg DI Calcium Phosphate
675mg Microcrystalline Cellulose
30mg Magnesium Stearate
20mg Silicon Dioxide

Bedoelde vooral dat het tablet meer bevat dan de 100mg 'hoofdingredient', maar je hebt helemaal gelijk. :)
 
Die laatste actie zette me een beetje op het verkeerde been. Die heet "Buy one, get one" en daaronder (apart van de vorige zin) in koeienletters "HALF PRICE". Als je dat leest, zou je denken 2 halen 1 betalen, met andere woorden halve prijs. Maar nee hoor, is dus 2de product voor de halve prijs. Staat er niet handig op, weet zeker dat er veel anderen met mij zijn die dit vaag vinden. Zeg gewoon 2de product halve prijs, buy one get one is gewoon onzin tenzij je er direct achter zet voor de halve prijs.
 
Flyer had wel iets duidelijk gemogen inderdaad, je kunt de zin namelijk verkeerd/anders interpreteren.

Tekst ernaast is in ieder geval duidelijker:

Koop 2 producten naar keuze en krijg de goedkoopste voor de halve prijs. Producten hoeven niet hetzelfde te zijn en de aanbieding is ongelimiteerd. Als voorbeeld, koop 6 verschillende producten, en krijg de 3 goedkoopste voor de halve prijs.
 
Ik mijn winkelmandje al gevuld vervolgens de kortingscode ingevuld, dacht ik wtf is deze?:mad:
Heel erg onduidelijk en schijnbaar vond ik dat dus niet alleen.
 
Die laatste actie zette me een beetje op het verkeerde been. Die heet "Buy one, get one" en daaronder (apart van de vorige zin) in koeienletters "HALF PRICE". Als je dat leest, zou je denken 2 halen 1 betalen, met andere woorden halve prijs. Maar nee hoor, is dus 2de product voor de halve prijs. Staat er niet handig op, weet zeker dat er veel anderen met mij zijn die dit vaag vinden. Zeg gewoon 2de product halve prijs, buy one get one is gewoon onzin tenzij je er direct achter zet voor de halve prijs.
Flyer had wel iets duidelijk gemogen inderdaad, je kunt de zin namelijk verkeerd/anders interpreteren.

Tekst ernaast is in ieder geval duidelijker:

Ik mijn winkelmandje al gevuld vervolgens de kortingscode ingevuld, dacht ik wtf is deze?:mad:
Heel erg onduidelijk en schijnbaar vond ik dat dus niet alleen.

Dat is zeker niet de bedoeling geweest, excuus. Ik zal het bespreken zodat we in het vervolg hopelijk duidelijker zijn.
 
Ik wou net Glucosaminesulfaat kopen, kijk ik ff naar Certificaat van analyse en daar staat dat het goed is tot oktober 2015, hoe zit het daarmee?
Gaat deze batch uit de schappen? Gaat deze batch in aanbieding? Moet ik wachten tot nieuwe batch om bestelling te plaatsen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven