MuscleMeat

BulkPowders.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou net Glucosaminesulfaat kopen, kijk ik ff naar Certificaat van analyse en daar staat dat het goed is tot oktober 2015, hoe zit het daarmee?
Gaat deze batch uit de schappen? Gaat deze batch in aanbieding? Moet ik wachten tot nieuwe batch om bestelling te plaatsen?

We verkopen geen producten die nog maar zo kort houdbaar zijn. De batch die nu wordt verkocht heeft als houdbaarheidsdata:

100g: 30/04/2016
500g: 30/04/2016
1kg: 30/04/2016

Als je nu een bestelling plaatst krijg je dus dit product houdbaar tot bovengenoemde data. Het nieuwste certificaat van analyse zal spoedig op de website worden geplaatst, dit is momenteel in aanvraag om aan te passen.
 
Alleen vandaag hebben we 20% korting op de Pure Whey Protein met code PWYP2
 
Hoeveel soja ook soja lecithine zit er in de complete protein blend (phytoestrogens)
 
14102015_flash4hr-NL.jpg
 
Zijn die slecht dan?

Casper, heel veel soja is genetisch gemanipuleerd, daar is veel discussie over. Maar goed nieuws; BULK POWDERS soja is niet genetisch gemanipuleerd!
Verder wordt soja geassocieerd met toename van oestrogeen levels, en heeft het een inferieur aminozuur profiel in vergelijking met andere bronnen van proteïne zoals whey.
 
Casper, heel veel soja is genetisch gemanipuleerd, daar is veel discussie over. Maar goed nieuws; BULK POWDERS soja is niet genetisch gemanipuleerd!
Verder wordt soja geassocieerd met toename van oestrogeen levels, en heeft het een inferieur aminozuur profiel in vergelijking met andere bronnen van proteïne zoals whey.
Zou je kunnen laten weten uit welk land de Soja komt? (oogst)
Ik plaats volgende week m'n eerste bestelling. ;)
 
Marter, Complete Protein Blend bevat ongeveer 0.5% Soja lecithine.

Casper, heel veel soja is genetisch gemanipuleerd, daar is veel discussie over. Maar goed nieuws; BULK POWDERS soja is niet genetisch gemanipuleerd!
Verder wordt soja geassocieerd met toename van oestrogeen levels, en heeft het een inferieur aminozuur profiel in vergelijking met andere bronnen van proteïne zoals whey.
Er zit verder geen soja in? De vraag is ofdat er veel phyto oestrogenen in soja lecithine zitten. (Ik kon het niet direct vinden.)
 
Moshi, Phosphatidyl Serine wordt inderdaad gemaakt van soya, maar 100mg Phosphatidyl Serine Poeder is niet 100mg soya extract. Het product is gemaakt van soya als start materiaal, maar het eindproduct is geen soya, net zoals glutamine geen 100% maïs is.
Het product bevat 100mg Phosphatidyl Serine poeder, waarvan 50% Phosphatidyl Serine.
Dus per 100mg Phosphatidyl Serine Poeder:
50mg Phosphatidyl Serine
48mg Phospholipids & Glycerides
2mg Silicon Dioxide

Tablet bevat:
100mg Phosphatidyl Serine Poeder
675mg DI Calcium Phosphate
675mg Microcrystalline Cellulose
30mg Magnesium Stearate
20mg Silicon Dioxide

De vermelding van het posphatidylserine gehalte klopt niet.

Phosphatidyl serine poeder bestaat niet. Wat je bedoeld is 100mg (soja) lecithine poeder dat bestaat uit 50% Phosphatidylserine.
 
Zou je kunnen laten weten uit welk land de Soja komt? (oogst)
Ik plaats volgende week m'n eerste bestelling. ;)

Henri, dat ligt aan welk soja product je bedoelt:

We kopen Soja Lecithine en Soja Proteïne in:

Soja Proteïne komt uit Europa
Soja Lecithine komt uit India

Beiden zijn GMO vrij
 
Er zit verder geen soja in? De vraag is ofdat er veel phyto oestrogenen in soja lecithine zitten. (Ik kon het niet direct vinden.)

Correct Marter, naast de ongeveer 0,5% Soja Lecithine zit verder geen soja in de Complete Protein Blend. Aangaande de phyto oestrogenen; helaas wordt dit niet getest.
 
De vermelding van het posphatidylserine gehalte klopt niet.

Phosphatidyl serine poeder bestaat niet. Wat je bedoeld is 100mg (soja) lecithine poeder dat bestaat uit 50% Phosphatidylserine.

Cools, het is echt Phosphatidyl Serine Poeder, waarvan 50% Phosphatidyl Serine, zoals eerder vermeld. Wellicht geeft de bijlage meer duidelijkheid.

Phosphatidyl Serine (2).PNG
 
Phospatidyl Serine (fosfatidylserine-phosphatidylserine) poeder zou het zijn bij een hogere puurheid. Maar je kan het zo noemen gezien dit de actieve hoger geconcentreerde stof is.

Fosfatidylserine is een stof op zichzelf en het poeder bestaat uit 50% van deze stof. De reststof zijn andere fosfolipiden en het geheel noemt lecithine wat uit soja wordt gehaald. Dus het is een lecithine poeder bestaande uit 50% fosfatidylserine.

Op het label zou je beter kunnen zetten 100mg tabletten waarvan 50% fosfatidylserine en dus 50mg van deze stof per tablet. Dit omdat er nogal verwarring over bestaat, mensen denken dat er 100mg fosfatidylserine per tablet in zit.
 
Phospatidyl Serine (fosfatidylserine-phosphatidylserine) poeder zou het zijn bij een hogere puurheid. Maar je kan het zo noemen gezien dit de actieve hoger geconcentreerde stof is.

Fosfatidylserine is een stof op zichzelf en het poeder bestaat uit 50% van deze stof. De reststof zijn andere fosfolipiden en het geheel noemt lecithine wat uit soja wordt gehaald. Dus het is een lecithine poeder bestaande uit 50% fosfatidylserine.

Op het label zou je beter kunnen zetten 100mg tabletten waarvan 50% fosfatidylserine en dus 50mg van deze stof per tablet. Dit omdat er nogal verwarring over bestaat, mensen denken dat er 100mg fosfatidylserine per tablet in zit.

Cools, het poeder wat in de tablet gaat is echt “Phosphatidyl Serine Powder”, zoals het certificaat wat ik met je gedeeld hebt laat zien.
 
Cools, het poeder wat in de tablet gaat is echt “Phosphatidyl Serine Powder”, zoals het certificaat wat ik met je gedeeld hebt laat zien.

Maar 100gram poeder bevat maar 50% fosfatidylserine (Nederlandse benaming)? Dat de producent het zo noemt klopt, maar het gaat hier om de actieve stof phosphatidylserine (Engelse benaming), Niet de naam Phosphatidyl Serine Powder, wat zo geschreven en gekozen is vanuit commerciële doeleinden.

Staat ook duidelijk op het certificaat die 50%. Of is het 200mg Phosphatidyl Serine poeder per tablet met 100mg aan phosphatidylserine?

Dus het gaat mij om hoeveel aan de stof phosphatidylserine bevat 1 tablet? Als er berekend wordt op 50% Phosphatidyl Serine Powders is het de helft veronderstel ik?

Ik heb dit via mail als antwoord gekregen van jullie:

Each tablet contains 100mg of Phosphatidyl Serine powder

Please see a breakdown of that 100mg below:
50mg Phosphatidyl Serine
48mg Phospholipids & Glycerides
2mg Silicon Dioxide

Dus 50mg phosphatidylserine per tablet bestaande uit 100mg poeder.
 
Laatst bewerkt:
Maar 100gram poeder bevat maar 50% fosfatidylserine (Nederlandse benaming)? Dat de producent het zo noemt klopt, maar het gaat hier om de actieve stof phosphatidylserine (Engelse benaming), Niet de naam Phosphatidyl Serine Powder, wat zo geschreven en gekozen is vanuit commerciële doeleinden.

Staat ook duidelijk op het certificaat die 50%. Of is het 200mg Phosphatidyl Serine poeder per tablet met 100mg aan phosphatidylserine?

Dus het gaat mij om hoeveel aan de stof phosphatidylserine bevat 1 tablet? Als er berekend wordt op 50% Phosphatidyl Serine Powders is het de helft veronderstel ik?

Ik heb dit via mail als antwoord gekregen van jullie:

Each tablet contains 100mg of Phosphatidyl Serine powder

Please see a breakdown of that 100mg below:
50mg Phosphatidyl Serine
48mg Phospholipids & Glycerides
2mg Silicon Dioxide

Dus 50mg phosphatidylserine per tablet bestaande uit 100mg poeder.

Cools, correct, ik kan er niets meer of minder voor je van maken; het antwoord blijft zoals ik en ook klantenservice (neem ik aan) aan je hebben doorgegeven:
Each tablet contains 100mg of Phosphatidyl Serine powder

Please see a breakdown of that 100mg below:
50mg Phosphatidyl Serine
48mg Phospholipids & Glycerides
2mg Silicon Dioxide


Dus per 100mg poeder 50mg phosphatidylserine
 
Per tablet dus 50mg phosphatidylserine?
 
Ja, dat is correct Cools, plus de overige ingrediënten zoals eerder gepost. Maar per tablet dus idd 50mg phosphatidylserine ;)
 
Ok, dank je wel. Is handig om te weten bij het aanraden van doseringen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven