MuscleMeat

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hier ervaring met de egg protein?
Ik zag dat deze er alleen in naturel is. Bij andere webshops is deze veel duurder maar wel met smaak. Ik vroeg me dus af of zonder smaak wel te doen is.
Er zijn helaas geen samples van...
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Iemand hier ervaring met de egg protein?
Ik zag dat deze er alleen in naturel is. Bij andere webshops is deze veel duurder maar wel met smaak. Ik vroeg me dus af of zonder smaak wel te doen is.
Er zijn helaas geen samples van...

staan wat reviews op hun eigen site. 1 reviewer vindt de smaak vrij slecht (mager 5je)
 
Lees de reviews anders op de .uk site, die laten meer reviews achter. Anders op Amazon.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
wanneer is de 5kg isolaat90 banaan weer op voorraad
 
We horen graag je review over de nieuw bestelde smaken! Op dit forum of op de website. Succes alvast met je bestelling!

Witte chocola is afschuwelijk, aardbeien is heerlijk. Zowaar de eerste aardbeien smaak die ik lekker vind! Banaan toffee is ook een toppertje!
 
Witte chocola is afschuwelijk, aardbeien is heerlijk. Zowaar de eerste aardbeien smaak die ik lekker vind! Banaan toffee is ook een toppertje!

Dank voor je review! Jammer dat de witte chocolade zo tegenvalt. Wel goed te horen dat je onze aardbeien smaak goed vindt en de banaan toffee ook kunt waarderen! Nogmaals dank!
 
Mocht je nog wat voordelig willen aanschaffen; nog tot vanavond 30% korting met code MAR30

160316_30offNL.JPG
 
Iemand hier ervaring met de egg protein?
Ik zag dat deze er alleen in naturel is. Bij andere webshops is deze veel duurder maar wel met smaak. Ik vroeg me dus af of zonder smaak wel te doen is.
Er zijn helaas geen samples van...
De meeste zijn toch zonder smaak?
 
20160317_182235_HDR.jpg


5KG whey for 47 eurootjes maar. Hempje erbij voor gratis verzendkosten
 
Kut DHL!
Bezorger gemist.. Code invullen op site die niet werkt!
Back to DPD please
 
Kopen met korting, hempje extra kopen voor gratis verzenden.:bow2:
Nu betaal ik in mijn oogpunt maar 5.80 euro voor een hemd van 12 euro haha. Zonder 10 procent korting was ik 52 euro kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Kut DHL!
Bezorger gemist.. Code invullen op site die niet werkt!
Back to DPD please

Ik vrees dat terug gaan naar DPD helaas niet zo makkelijk zal gaan. Heb je je bestelnummer/probleem al doorgegeven op help@bulkpowders.nl? Zij kunnen er voor je achteraan gaan en dan kijken we ook graag naar de link die niet heeft gewerkt (graag tevens even melden). Heel vervelend voor je, ik hoop dat je snel alsnog je bestelling zult ontvangen!
 
Ik heb wat ervaringen n.a.v. vorige bestelling:

- Pindakaas (zowel crunchy als smooth): erg goed spul. Beste qua smaak tot nu toe, kan niet anders zeggen. Blijvertje als mijn schema het toelaat;
- BCAA smaak tropical: lost erg goed op, schuimt niet teveel (Myproteine schuimde erg) en smaakt uitstekend. In mijn cuts een blijvertje;
- uit een eerdere bestelling: whey protein natural (smaakloos). Had ik per ongeluk besteld ipv met smaak en kon niet worden omgeruild. Achteraf gezien niet erg: zelfs met alleen melk prima te doen. Ik heb nu Flavourdrops van Myprotein (Vanille) omdat BP{ die niet in vanille smaak heeft en moet zeggen: zeer lekker. Ik ga vanaf nu altijd smaakloos bestellen: goedkoper, meer proteine per 100 gram (is minimaal, dat weet ik), en je kunt oneindig varieren. Zo is een fout uiteindelijk toch in mijn "voordeel" :D;
- ik word een repeterende plaat maar toch: de bezorging blijft een punt van zorg. Vorige keer zondag besteld en pas vrijdag binnen. Te lang.

Morgen jullie walnoten proberen, zal wel laten weten wat ik vind.
 
Ik ben op dit forum terecht gekomen via Google mede door de DHL verzendservice van Bulkpowders.
Heb me direct aangemeld omdat ik het wel praktisch vind dat Bulkpowders een eigen topic heeft binnen dit forum.

Ik zelf ben al een tijdje klant en vind de omschakeling van DPD naar DHL echt waardeloos!
De verzendtijd is enorm toegenomen, DPD max 3 dagen en alles was keurig binnen.
Netjes een mail op de dag zelf met de verwachte aflevertijd echt klasse.

Nu met DHL is het echt slecht, vorige bestelling zondag besteld einde week pas binnen.
Nieuwe bestelling eergisteren besteld en vandaag pas met DHL mee, dat word zeker half volgende week voordat alles binnen is.

Mijn mening, kies een andere vervoerder of een beter contract met DHL want dit is echt een halvering op de verzendservice waar klanten zich mateloos aan gaan irriteren.
Niemand in Nederland gaat bijna een volle week wachten op hun zending, alles gaat in dit land al online en is vaak al de volgende dag binnen.
Dan kun je niet van 3 dagen naar bijna een volle week schakelen tenzij je klanten wil verliezen.

Hopelijk zijn hier meer mensen die soort gelijke ervaringen hebben met DHL, Geef je mening zodat ze wat aan de verzendservice kunnen doen.
Jullie input helpt!
 
Ik ben op dit forum terecht gekomen via Google mede door de DHL verzendservice van Bulkpowders.
Heb me direct aangemeld omdat ik het wel praktisch vind dat Bulkpowders een eigen topic heeft binnen dit forum.

Ik zelf ben al een tijdje klant en vind de omschakeling van DPD naar DHL echt waardeloos!
De verzendtijd is enorm toegenomen, DPD max 3 dagen en alles was keurig binnen.
Netjes een mail op de dag zelf met de verwachte aflevertijd echt klasse.

Nu met DHL is het echt slecht, vorige bestelling zondag besteld einde week pas binnen.
Nieuwe bestelling eergisteren besteld en vandaag pas met DHL mee, dat word zeker half volgende week voordat alles binnen is.

Mijn mening, kies een andere vervoerder of een beter contract met DHL want dit is echt een halvering op de verzendservice waar klanten zich mateloos aan gaan irriteren.
Niemand in Nederland gaat bijna een volle week wachten op hun zending, alles gaat in dit land al online en is vaak al de volgende dag binnen.
Dan kun je niet van 3 dagen naar bijna een volle week schakelen tenzij je klanten wil verliezen.

Hopelijk zijn hier meer mensen die soort gelijke ervaringen hebben met DHL, Geef je mening zodat ze wat aan de verzendservice kunnen doen.
Jullie input helpt!

DHL = duurt heel lang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven