XXL Nutrition

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aparte reactie dan.
Eerst zeggen dat ' de normale prijzen bewust hoger worden gemaakt/elke 2 weken 30% korting niet te doen is/je het nep vindt overkomen'
Maar afsluiten met'maakt mij verder niet uit'
Vlees noch vis reactie vind ik dat.

En ja, het zou kunnen dat àlle shops de prijs kunstmatig hoog houden.
Net als heel veel produkten die te koop zijn trouwens.
Maar volgens Xxl is de marge niet hoog op whey etc.
Dus toch knap dat BP het wel kan doen. ;)



Bulkpowders komt goed uit de test toch?

Is maar een constatering, kan toch? Ik vind het inderdaad nep overkomen, maar maak er desalniettemin gebruik van :D
 
kan iemand me vertellen of de
PUUR EIWITTEN VANILLE zoet is van smaak of eerder neutraal ?
 
kan iemand me vertellen of de
PUUR EIWITTEN VANILLE zoet is van smaak of eerder neutraal ?
Ik heb de pure whey isolaat vanille gehad. Die was wel zoet maar niet extreem. Zeker niet neutraal in ieder geval.
Isolaat is over het algemeen minder zoet dan gewone whey
 
Ik heb de pure whey isolaat vanille gehad. Die was wel zoet maar niet extreem. Zeker niet neutraal in ieder geval.
Isolaat is over het algemeen minder zoet dan gewone whey

Heb normaal de XXL proteine maar nu bulkpowders in de promotie stond wou ik het eens een kans geven .

Die van XXL vind ik neutraal smaken , die van bodylab was extreem zoet en chemisch .
 
mascotte De BP is echt wel vanille maar niet extreem zoet.
XXL is inderdaad echt niet zoet en heeft mijn voorkeur aangezien ik niet van zoet hou. BP is toch wel aardig zoeter maar zeker geen suikerspin zoet
 
Beste BP, Ik heb een bestelling geplaatst maar heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan de chiazaden. Is hier niet iets anders voor te regelen? Peanutbutter was mijn voorkeur maar niet goed gelezen gisteren. Zo niet, dan heb ik pech :D

BP1800024418
 
Beste BP, Ik heb een bestelling geplaatst maar heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan de chiazaden. Is hier niet iets anders voor te regelen? Peanutbutter was mijn voorkeur maar niet goed gelezen gisteren. Zo niet, dan heb ik pech :D

BP1800024418

Beste Krueger, dat is dan inderdaad heel jammer. Deze laatste aanbieding kunnen we helaas niet meer veranderen; sorry; het gratis artikel is vanaf vandaag Chiazaden 500g. Wel net als de crunchy pindakaas ook heel erg crunchy..? En Chiazaden hebben ook nog eens een heel hoog proteïnegehalte (per 100g 20g), zijn rijk aan essentiële aminozuren, vetzuren en mineralen. Kunnen ook in een crunchy shake bijvoobeeld? We hopen dat je toch nog ergens een kans ziet de Chiazaden toe te voegen in je eetschema.
 
Beste BULK POWDERS , graag breng ik toch even onder de aandacht dat recent van 3 zakken van de puur whey van jullie de sluiting erg makkelijk kapot is getrokken. Je trekt de sluiting als het ware van de zak af (met het open maken van de zak voor gebruik) met tot gevolg dat zo'n zak niet meer af te sluiten is. Dit betroffen zakken die het laatste half jaar zijn besteld van toevallig ook 3 verschillende smaken. 2x 2,5kg en 1x 5kg zak. (van de in totaal 5 zakken die ik het afgelopen half jaar besteld heb) Ik neem aan dat batchnummers van zakken of bestelnummer niet direct relevant is, zowel geef maar een gil zoek ik het even op.

Zijn er toevallig nog meer mensen die hier last van hebben of heb ik gewoon pech...? (of ben ik zo lomp...)
 
Beste BULK POWDERS , graag breng ik toch even onder de aandacht dat recent van 3 zakken van de puur whey van jullie de sluiting erg makkelijk kapot is getrokken. Je trekt de sluiting als het ware van de zak af (met het open maken van de zak voor gebruik) met tot gevolg dat zo'n zak niet meer af te sluiten is. Dit betroffen zakken die het laatste half jaar zijn besteld van toevallig ook 3 verschillende smaken. 2x 2,5kg en 1x 5kg zak. (van de in totaal 5 zakken die ik het afgelopen half jaar besteld heb) Ik neem aan dat batchnummers van zakken of bestelnummer niet direct relevant is, zowel geef maar een gil zoek ik het even op.

Zijn er toevallig nog meer mensen die hier last van hebben of heb ik gewoon pech...? (of ben ik zo lomp...)
Heb ik ook gehad, maar dan met een klein zakje agmatine
 
Ik knip de zak altijd open .

Verder is de puur eiwitten vanille smaal vandaag aangekomen. Ik vind hem een beetje te zoet
 
Ik knip de zak altijd open .

Verder is de puur eiwitten vanille smaal vandaag aangekomen. Ik vind hem een beetje te zoet
Ja, je moet alle zakken een stukje open knippen. Ik neem aan dat je de sluiting er niet ook afknipt.... ;-)
 
Beste BULK POWDERS , graag breng ik toch even onder de aandacht dat recent van 3 zakken van de puur whey van jullie de sluiting erg makkelijk kapot is getrokken. Je trekt de sluiting als het ware van de zak af (met het open maken van de zak voor gebruik) met tot gevolg dat zo'n zak niet meer af te sluiten is. Dit betroffen zakken die het laatste half jaar zijn besteld van toevallig ook 3 verschillende smaken. 2x 2,5kg en 1x 5kg zak. (van de in totaal 5 zakken die ik het afgelopen half jaar besteld heb) Ik neem aan dat batchnummers van zakken of bestelnummer niet direct relevant is, zowel geef maar een gil zoek ik het even op.

Zijn er toevallig nog meer mensen die hier last van hebben of heb ik gewoon pech...? (of ben ik zo lomp...)

Volgens mij hebben we het nog niet veel vaker gehoord dat het met 3 zakken gebeurd. Maar als je het nog zou kunnen achterhalen, zou je dan toch de batchnummers of je bestelnummer en de betreffende artikelen van die bestelling willen doorgeven? Geef ik het hier toch graag door. Er zit bij de zakken een kleine inkeping, als je de verpakking met je ene hand tot net onder de inkeping dicht knijpt (dus met ook de sluiting tussen je vingers) en dan voorzichtig met de andere hand het stuk boven de inkeping los trekt vanaf de hiervoor bestemde inkeping moet dat meestal wel goed gaan. Of inderdaad knippen (inderdaad wel handig dit boven de sluiting te doen:)
 
Ik knip de zak altijd open .

Verder is de puur eiwitten vanille smaal vandaag aangekomen. Ik vind hem een beetje te zoet

Dat is jammer! Hoop dat je er toch nog wel een beetje van kunt genieten.
 
Ik knip de zak altijd open .

Verder is de puur eiwitten vanille smaal vandaag aangekomen. Ik vind hem een beetje te zoet
dan is er toch een aardig verschil tussen de isolaat en gewone whey...
 
Beste,

Op 22 mei heb ik een bestelling geplaatst bij jullie met het nummer 1800022398 maar deze is nog steeds niet binnen gekomen.
Ik heb net contact gehad met DHL en die zeggen dat het pakket verloren is gegaan, en dat ik contact met jullie op moest nemen.
Dus ik bellen naar Bulkpowders nederland maar de nederlandse agent is niet beschikbaar wat best wel raar is voor zo een bedrijf.

Waar is mijn pakket gebleven??

Gr
Bedankt voor de bestelling, vond het al raar vandaag besteld gister in huis!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven