MuscleMeat

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Bulkpowders, twee weken geleden heb ik een PB gestuurd met een klacht over de kwaliteit van de walnoten. Waarom wordt er hier niet op gereageerd?
 
Dit was me ook al opgevallen, omdat ik altijd jullie whey voor rond de 45-48 euro kocht voor 5kg. Het is gewoon een trucje om de whey niet te goedkoop te maken. Helaas leidt dat er toe dat mensen voor whey naar jullie grootste concurrent gaan...ik in ieder geval wel. Ik bestel al 2 jaar alleen bij bulkpowders de whey, maar heb zojuist voor het eerst 5kg besteld bij een ander. myprotein voor 45 euro...
idem en daar ga ik blijven totdat ik daar streken opmerk.

Hi,
Ik kan uit de reacties uitmaken, dat het voor jullie niet helemaal duidelijk was, dat de 30% niet voor alle sizes gold. Het is zeker niet de bedoeling om hiermee te misleiden. Ik zal met het website team bekijken, hoe we de message kunnen aanpassen zodat het in de toekomst meteen duidelijk is, welke korting je ontvangt per size.

Met vriendelijke groet
 
Vind jullie Milk protein concentrate echt top! De enige shake die ik bij m'n vrienden aanraad om meerdere per dag te drinken.
:thumbup:
 
Vind jullie Milk protein concentrate echt top! De enige shake die ik bij m'n vrienden aanraad om meerdere per dag te drinken.
:thumbup:
Hi CoolBuilder, Bedankt! Leuk om te horen. Ik zal het ook zeker melden bij ons product team.
 
Beste Bulkpowders, twee weken geleden heb ik een PB gestuurd met een klacht over de kwaliteit van de walnoten. Waarom wordt er hier niet op gereageerd?
Hoi Jan-Willem,

Ik had om een of andere reden geen melding gekregen van je PB. Excuses voor de late reactie. Ik heb nu daar geantwoord.

Met vriendelijke groet,
 
Hi,
Ik kan uit de reacties uitmaken, dat het voor jullie niet helemaal duidelijk was, dat de 30% niet voor alle sizes gold. Het is zeker niet de bedoeling om hiermee te misleiden. Ik zal met het website team bekijken, hoe we de message kunnen aanpassen zodat het in de toekomst meteen duidelijk is, welke korting je ontvangt per size.

Met vriendelijke groet

Dank voor je reactie. Heb ook niet gezegd dat het misleiding is, gaf alleen aan dat het een trucje is om de whey (in bulkverpakking) niet te goedkoop te maken. Dat is gewoon een feit, geen oordeel of iets dergelijks. Staat uiteraard een ieder vrij om zaken te doen op de manier waarop men dat wil, vraag en aanbod :). Zie nu dat ie wel weer netjes in de actie is, jammer dat ik al elders heb besteld!
 
Dank voor je reactie. Heb ook niet gezegd dat het misleiding is, gaf alleen aan dat het een trucje is om de whey (in bulkverpakking) niet te goedkoop te maken. Dat is gewoon een feit, geen oordeel of iets dergelijks. Staat uiteraard een ieder vrij om zaken te doen op de manier waarop men dat wil, vraag en aanbod :). Zie nu dat ie wel weer netjes in de actie is, jammer dat ik al elders heb besteld!
Geen probleem hoor :) Voor mij is het vooral belangrijk dat alles duidelijk is voor alle klanten.
Klopt, vandaag zijn alle sizes van whey protein in 30% vermindering met code QUIDN30. De aanbiedingen wisselen echt dagelijks.

Fijne avond nog!
 
niet alle eiwitten zaten in de aanbieding, op andere bv blend was gewoon 30%korting.
bij deze wil ik Harry Customer service Agent van BP bedanken.
bij mijn laatste bestelling ging de kortingscode niet helemaal goed en moest ik de volle mep betalen, even met Harry opgenomen en het teveel betaalde is teruggestort.
 
niet alle eiwitten zaten in de aanbieding, op andere bv blend was gewoon 30%korting.
bij deze wil ik Harry Customer service Agent van BP bedanken.
bij mijn laatste bestelling ging de kortingscode niet helemaal goed en moest ik de volle mep betalen, even met Harry opgenomen en het teveel betaalde is teruggestort.

Hi

Bedankt voor je reactie. Ik ga het zeker doorgeven aan Harry dat je zeer tevreden was met zijn hulp.
 
Hoi, hoe werken die verzendkosten bij jullie nou? Als ik van 200g in m'n mandje heb kost het 3,99 maar als ik er 5kg oats in gooi wordt het 0,99. Niet echt consistent of logisch.
 
Levertijd is ook niet meer wat het geweest was. Duurde meestal 2-3 dagen en nu duurt het vaak een hele week
 
Beste bulkpowders, wederom nog geen reactie ontvangen op een pb na twee weken. Misschien dat het weer de notificatie is, maar toch ontvang ik graag reactie op mijn bericht.
 
Beste bulkpowders, wederom nog geen reactie ontvangen op een pb na twee weken. Misschien dat het weer de notificatie is, maar toch ontvang ik graag reactie op mijn bericht.
BULK POWDERS was laatst gezien: 13 jun 2017, misschien is de vertegenwoordiger even op vakantie ;)
 
Aangezien Bulk powders niet zo actief is hier kunnen vragen best rechtstreeks gestuurd worden via mailcontact, zoals het normaal verloopt met een shop.
 
vanaf het begin altijd tevreden over BP, laatste tijd iedere keer winkelmand vol wil ik betalen is ineens de helft niet op voorraad..
 
vanaf het begin altijd tevreden over BP, laatste tijd iedere keer winkelmand vol wil ik betalen is ineens de helft niet op voorraad..



dat had ik de laatste keer ook, of ik mijn winkelmand wilde aanpassen..
ik page back, zag niks wat ik kon aanpassen ofzo en weer op bestellen gedrukt. deze maal zonder kortingscode in te voeren.. harry gemailt.blabla zie een paar posts naar boven. en gewoon alles thuis gekregen, enigste was 2 x 2,5 kg zak ipv 5 kg zak eiwitten.
 
Bulkpowders, ik heb een zak VitaFiber poeder gekocht omdat ik graag mijn eigen proteïnebars wil maken (ben klaar met de te dure bars, ik lust trouwens alleen questbars, andere repen vind ik niet lekker of zijn loaded met carbs). De meeste recepten gaan uit van vloeibaar VitaFiber, enig idee hoeveel poeder ik moet mengen om bijv. 100 ml. Vitafiber siroop te krijgen? Ik kon het zo snel via Google niet vinden, ik kan zelf wel experimenteren dus is geen probleem ofzo maar misschien dat jullie dat weten. Ik zag wel iets ergens staan van een recept dat je voor één bar 50 gram nodig hebt en moet mixen met 15 ml water, maar geen idee dus of dat klopt.

Als het inderdaad 50 gram per reep is, dan vind ik dat prima, want met 20 repen per pak vitafiber kom ik uit op 50 cent aan vitafiber per reep. 30 cent aan whey en misschien 10 cent aan zaken zoals choclate chips, stukjes noot etc, en dan heb je het over 90 cent per bar. Zou leuk zijn :D. Ik zie btw ook verhalen over 35 gram per bar, dat zou het nog leuker maken. Geïnteresseerden: [Link niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven