XXL Nutrition

Bulkschema, graag jullie commentaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jorasho

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 dec 2004
Berichten
3.258
Waardering
4
Nu we eindelijk eens even goed in de bulk kunnen gaan beginnen even een opzet voor m'n schema. In eerste instantie het schema op trainingsdagen, voor de andere dagen moet ik nog even kijken, maar eerst even dit schema.

De avondmaaltijd is een voorbeeld van een maaltijd, ik zal binnenkort even een schematje maken met maaltijden die ongeveer aan dit profiel voldoen.

Graag hoor ik al jullie suggesties en tips!

zie onder voor nieuwe versie
 
Laatst bewerkt:
ik zou hoger in je vetten gaan, bijv. op 55% carbs gaan zitten en 15% vet, vet is ook erg belangrijk voor groei
als vet bron zou ik lijnzaadolie toevoegen
 
lijnzaadolie neem ik al een cap van als supplement, die heb ik er niet bij genomen, maar dat is waarschijnlijk te weinig. bij welke maaltijd zou je dat dan doen, en dan tot 15%?
 
Laatst bewerkt:
ik zou het bij je laatste maaltijd van de dag doen, vetten vertragen de opname van eiwit, dan heb je dus gedurende de nacht langer profijt van eiwitopname

persoonlijk neem ik gewoon 1 a 2 eetlepels lijnzaadolie, tis niet echt lekker ofzo maar gewoon ff wegslikken
 
thanks voor de tip, zoiets voor de trainingsdag? heb ook even m'n sneetjes boterhammen gewogen, die bleken wat zwaarder....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
en deze op niet-trainingsdagen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ziet er goed uit
train jij volgend seizoen bij de UT trouwens?
 
thanks. inderdaad, zodra het weer opengaat ben ik de eerste. heb er ook getraind voor de zomer, maar dat blijkt achteraf gezien een beetje aank*tten te zijn geweest :)
 
Na nog wat herberekeningen blijk ik de percentages betrokken te hebben op het aantal grammen. Nu zit ik met m'n vet wel op ongeveer 1.49 gram/kg VVM op trainingsdagen. Zo laten, of toch nog wat vetten voor koolhydraten inwisselen?
 
Back
Naar boven