100gr havermout en 160 ml melk is toch zeer dik dan??
ybbor Cool Novice +10 jaar member Lid geworden 3 okt 2009 Berichten 123 Karma 5 Lengte 1m93 Massa 105kg Vetpercentage 12% 5 nov 2011 #21 100gr havermout en 160 ml melk is toch zeer dik dan??
MarcoDHollander Dutch Bodybuilder +10 jaar member Lid geworden 31 aug 2008 Berichten 716 Karma 14 5 nov 2011 #22 Obee zei: Sowieso net zo goed, en hoogstwaarschijnlijk nog stukken beter ook. Uhm, ik junk 1x in de week, dus eet ik een durum kipshoarma o.i.d. En zie mezelf niet echt gainen op ijs en zo, ja vet misschien. Klik om te vergroten... Waarom zou je vet gainen op (zeg maar) 400 kcals ijs per dag of 400 kcals aan havermout? Wat is nou eigenlijk het verschil? Een kcal is een kcal... Ikzelf doe dit al maanden, elke dag 'cheaten', en ik kom goed aan, geen tot weinig vet, maar wel elke training sterker en groter . Try to enjoy your life?
Obee zei: Sowieso net zo goed, en hoogstwaarschijnlijk nog stukken beter ook. Uhm, ik junk 1x in de week, dus eet ik een durum kipshoarma o.i.d. En zie mezelf niet echt gainen op ijs en zo, ja vet misschien. Klik om te vergroten... Waarom zou je vet gainen op (zeg maar) 400 kcals ijs per dag of 400 kcals aan havermout? Wat is nou eigenlijk het verschil? Een kcal is een kcal... Ikzelf doe dit al maanden, elke dag 'cheaten', en ik kom goed aan, geen tot weinig vet, maar wel elke training sterker en groter . Try to enjoy your life?