AndroidHealthClinic

Bulkschema (uitgewerkt, met berekening) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je post en pre whey delen. 20 voor 20 na 1 glas sinasappelsap voor en na .

bij opstaan 25g whey isolaat nemen.

Ga ik doen. Probleem is wel dat er bij mij vaak weinig tijd zit tussen opstaan en ontbijt. Overigens heb ik in maaltijd 1 ook whey zitten. Of bedoel je misschien dat ik de whey in maaltijd 1 moet opkrikken naar 25g?

je zit wel 700Kcal . te hoog

Ik zal proberen de hoeveelheden wat terug te brengen, kijken hoe dat uitpakt.

geen rijst meer doen om 21:30u

Iets anders dan? Zou wel graag vasthouden aan de zes maaltijden.

geen extra melk meer drinken als in je schema.

Prima, dan drink ik water.

ik zie je op +-3000Kcal. op niet trainingsdag vul dit aan met 250-500 op trainingsdag.

Dit begrijp ik niet helemaal. Mijn pre- en post-WO shakes (2*20 gram whey + jus) zijn samen toch 500 kcal?

( waarom bulken als je nu mooi op 15% vet zit) heb ik zelf ook mooi winterpack.;)

Ik wil meer spiermassa, ben pas een jaartje bezig. Vind je dat ik eerst zou moeten cutten?

Bedankt voor je hulp.
 
Ga ik doen. Probleem is wel dat er bij mij vaak weinig tijd zit tussen opstaan en ontbijt. Overigens heb ik in maaltijd 1 ook whey zitten. Of bedoel je misschien dat ik de whey in maaltijd 1 moet opkrikken naar 25g?



Ik zal proberen de hoeveelheden wat terug te brengen, kijken hoe dat uitpakt.



Iets anders dan? Zou wel graag vasthouden aan de zes maaltijden.



Prima, dan drink ik water.



Dit begrijp ik niet helemaal. Mijn pre- en post-WO shakes (2*20 gram whey + jus) zijn samen toch 500 kcal?



Ik wil meer spiermassa, ben pas een jaartje bezig. Vind je dat ik eerst zou moeten cutten?

Bedankt voor je hulp.

1: opkrikken naar 25g

2: rijst eruit laten

3: precies wat ik zeg op niet trainingsdagen naar 3000Kcal gaan.

4: Clean gainen zonder vetpercentage te verhogen.;)
 
1: Ga ik doen. Moet ik dan de overige eiwitbronnen minderen? Ik meen gelezen te hebben dat je lichaam maar 30g eiwit per keer kan verwerken?

2: Is de reden daarvoor het tijdstip of is rijst niet goed (kan het me niet voorstellen)? Ik kom er net achter dat de tijdstippen in het schema niet kloppen. Dit is hoe ik het zou indelen, bij nader inzien:

(1:Ontbijt) 06:15
(2) 8:30
(3:Lunch) 11:30
(4) 13:30
(preWO) 15:00
(postWO) 17:00
(5:Avond) 17:30
19:30 - banaan (Ik werk van 18:00 - 21:00 en kan er niet uitgebreid gaan eten)
(6) 21:30

3: Ga ik zeker doen.

4: Is ook precies de reden geweest om een schema te maken. Maar eens zorgen dat ik wat meer "goede" koolhydraten tot me neem. Voorheen at ik wat ik tegenkwam (ontbijtkoek!:shut:), maar vet% gaat me zo toch iets te hard omhoog. Is dit een goed schema voor clean gain?

Bedankt maar weer!
 
Laatst bewerkt:
1: eiwitten niet minderen

2: te veel aan Koolhydr.

3: Sucses

4: dat merk je vanzelf wel. Proberen is leren. dit was mijn laatste post. ;)
 
Back
Naar boven