XXL Nutrition

Bulkschemaatje :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeff1979

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2005
Berichten
246
Waardering
0
Heb ook maar eens even een schemaatje in elkaar gezet.

Wat vindt je ervan?

(kcal / eiw / kh / vet)

06:00
biogarde 500 gram
honing 2 eetlepels

301 / 22 / 52 / 0.5

10:00
studentenhaver 100 gram
roggebrood 200 gram
kaas (20+) 40 gram
melk (mager) 50 gram

1119 / 50 / 139.8 / 40

14:00
rijst (zilvervlies) 50 gram
kaas (20+) 10 gram
roggebrood 300 gram
kaas (20+) 50 gram
eiwit 4 stuks
ei 1 stuks

1059 / 65.25 / 159 / 18

18:00 wat de pot schaft

22:00
kwark (mager) 500 gram
honing 2 eetlepels
muesli 50 gram
eiwit 4 stuks
ei 1 stuks

935 / 116.3 / 81 / 16.25

Dit schema is bedoeld voor bulken en totalen zijn 4086 / 261.7 / 555.5 / 90.9
 
Ik zou de eiwitten omhoog doen en de koolhydraten naar beneden. Dan zet je minder gauw vet aan tijdens het bulken.
 
Zit wat in maar ik heb verder echt geen idee meer wat ik er nog ff bij zou nemen. Anders nog maar een bak kwark ofzo?....
 
Ben je vegetarisch ofzo? Er zit niets van vlees in voor zover ik zie? Anders moet je niet zo ver zoeken voor wat extra eiwit-bronnen :)
 
Is duur en eet ik alleen tijdens warm eten ! Dan trouwens alleen maar rundvlees of kalkoen trouwens.

Tenzij echt nodig eet ik liever geen kip.

Als ik dus min voedingsstoffen die ik normaal uit kip zou halen uit een andere producten kan halen doe ik dat liever !
 
Laatst bewerkt:
jeff1979 zei:
Is duur en eet ik alleen tijdens warm eten ! Dan trouwens alleen maar rundvlees of kalkoen trouwens.

Tenzij echt nodig eet ik liever geen kip.

Als ik dus min voedingsstoffen die ik normaal uit kip zou halen uit een andere producten kan halen doe ik dat liever !

Waarom zo weinig mogelijk kip? Voor de prijs?
 
gooi de maaltijd van 06:00 en 10:00 uur om... Je ontbijt is beroerd. Denk eraan: Ontbijt als een koning, lunch als een zwerver ;)
 
willem9 zei:
Waarom zo weinig mogelijk kip? Voor de prijs?

Ja inderdaad, dat op de eerste plaats en daarnaast eet ik eigenlijk alles wel verder maar kip vind ik echt het meest smerigste stukje vlees dat er is (ik eet nog liever bloedworst). Soms eet ik wel een paar kipfiletjes tussendoor maar dan wel met zoveel mogelijk ketchup dr overheen.
 
En tonijn? Erg goedkoop en heel eiwitrijk... Of is dat ook smerig? :p
 
22:00
kwark (mager) 500 gram
honing 2 eetlepels
muesli 50 gram
eiwit 4 stuks
ei 1 stuks

Zijn dat nie wat veel eiwitten ineens?
Ik dacht dat optimaal 30 gram per maaltijd was..kan er ook naast zitten
 
Te weinig maaltijden, te weinig hoogwaardige eiwitten (vlees, kip, vis ei)

Kip bij de aldi is niet duur, rundvlees bij de turkse slager ook niet en koolvis word je ook niet arm van.
 
Ok toch maar es langs de turkse slager dan ! En zag laatst idd al ingevroren kip liggen van 1 kilo geloof ik voor 6 eurotjes ofzo.
 
Back
Naar boven