- Lid geworden
- 1 mrt 2003
Na tientallen cutschema's die te vinden zijn in deze sectie zou ik graag eens wat bulkschemas willen zien hier.
Ik heb een maand geleidelijk aan geprobeerd te bulken met onderstaand schema. dit werkte overigens averechts:
6.00
een bord havermout met yoghurt en banaan, 6 eieren waarvan 3 met dooier
8.15
2 sandwiches met elk 50 gram kalkoenfilet en een banaan.
10.30
een kipfilet van ong.200gram met een tweegepofte aardappellen
12.45
een pot magere kwark met een banaan en een boterham met 50 gram kalkoenfilet
15.00
2 sandwiches met elk 50 gram kalkoenfilet en plakjes van elk 1 ei.
17.30 (preworkout)
in de trein 4 boterhammen met 100 gram kalkoenfilet
(Op niet trainingsdagen was t om 18.00 een warme maaltijd bestaande uit kipfilet of tonijn met groentn en/of rijst met een zoete aardappel)
20.00
postworkoutshake. weightgainer promax in combi met eiwitshake promax.
20.45
Kip of tonijn met zoete aardappel en rijst en kidneybonen (en groente)
Het is niet echt een bulkmaaltijd zoals jullie die waarschijnlijk toepassen maar voor mij was dit al veel en ik wou dus geleidelijk meer gaan eten.
Probleem echter was dat ik om de week alles ging opmeten met een meetlint (geen vetmeter want die heb ik niet) en t enige wat in massa toenam was mn buik. de taille nam aardig wat centimeters toe maar mn armen bleven nagenoeg op dezelfde centimeters zitten, namlijk 31 cm met af en toe een schommeling.
mijn gewicht ging wel van 76 naar 80 kilo.
na een maand ging ik dus geleidleijk weer afbouwen.
Ik vrat vrijwel aleen gezonde voedingsmiddelen en in t weekend at ik meer tonijn, kip, aardappelen en groente en minder brood.
Nou wou ik dus van jullie graag weten waar dat aan kan liggen.
plus dat ik benieuwd ben naar jullie bulkschema's.
Ik heb een maand geleidelijk aan geprobeerd te bulken met onderstaand schema. dit werkte overigens averechts:
6.00
een bord havermout met yoghurt en banaan, 6 eieren waarvan 3 met dooier
8.15
2 sandwiches met elk 50 gram kalkoenfilet en een banaan.
10.30
een kipfilet van ong.200gram met een tweegepofte aardappellen
12.45
een pot magere kwark met een banaan en een boterham met 50 gram kalkoenfilet
15.00
2 sandwiches met elk 50 gram kalkoenfilet en plakjes van elk 1 ei.
17.30 (preworkout)
in de trein 4 boterhammen met 100 gram kalkoenfilet
(Op niet trainingsdagen was t om 18.00 een warme maaltijd bestaande uit kipfilet of tonijn met groentn en/of rijst met een zoete aardappel)
20.00
postworkoutshake. weightgainer promax in combi met eiwitshake promax.
20.45
Kip of tonijn met zoete aardappel en rijst en kidneybonen (en groente)
Het is niet echt een bulkmaaltijd zoals jullie die waarschijnlijk toepassen maar voor mij was dit al veel en ik wou dus geleidelijk meer gaan eten.
Probleem echter was dat ik om de week alles ging opmeten met een meetlint (geen vetmeter want die heb ik niet) en t enige wat in massa toenam was mn buik. de taille nam aardig wat centimeters toe maar mn armen bleven nagenoeg op dezelfde centimeters zitten, namlijk 31 cm met af en toe een schommeling.
mijn gewicht ging wel van 76 naar 80 kilo.
na een maand ging ik dus geleidleijk weer afbouwen.
Ik vrat vrijwel aleen gezonde voedingsmiddelen en in t weekend at ik meer tonijn, kip, aardappelen en groente en minder brood.
Nou wou ik dus van jullie graag weten waar dat aan kan liggen.
plus dat ik benieuwd ben naar jullie bulkschema's.