XXL Nutrition

Bullshit: genetics & exercise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tijdje geleden de supplementen versie van deze mannen gezien.
No bullshit verhalen, hou ik wel van :).
Thanx man

[edit]
Dit is dezelfde, jammer :(
 
Laatst bewerkt:
intressante serie
 
Hmm... Toch denk ik dat voeding belangrijker is. Iemand met goeie genen wordt ook niet zomaar huge zonder goede voeding. En iemand met mindere genen kan best groot worden als de voeding goed is.
 
mja...

wat zal ik zeggen. De massa is dom en blind. en lui.
 
Cool fimpje, wel een bullshit verhaal over dat je genen bepalen hoe je uiteindelijk uit zal zien.
Ze spelen michien een grote rol in hoe snel het gaat, maar dat alleen een endo gespierd kan worden en er goed uitzien is grote bull
 
ze zijn mss wel niet correct in alles wat ze zeggen, toch vreselijk intressant sommige filmpjes, ben nu vna de bijbel eens aant bekijken tot die johova getuigen nog eens langstkomen:D
 
Cool fimpje, wel een bullshit verhaal over dat je genen bepalen hoe je uiteindelijk uit zal zien.
Ze spelen michien een grote rol in hoe snel het gaat, maar dat alleen een endo gespierd kan worden en er goed uitzien is grote bull

meso bedoel je.
 
eeh was toch endo? messo was toch het type dat veel vet vasthield???
 
nope omgekeerd helaas
 

Heel leuk filmpje, zouden ze eens moeten tonen aan die dikke huisvrouwen die al die onzin producten kopen.

Aan de andere kant kan je met heel hard werk en jaren toewijding echt wel een meso-achtig lichaam verkrijgen, of je nu ecto of endo was. Een endo of ecto zal alleen levenslang heel strikt moeten zijn met voeding en training, terwijl de meso veel meer kan cheaten. Het is echt wel mogelijk om uiterlijk gezien een lichaamstype transformatie te ondergaan, maar in realiteit zie je het zelden omdat simpelweg heel weinig mensen het volhouden.
 
Deze hele film is ****ing slecht en gaat werkelijk nergens over. Het enige wat er wordt verteld is dat genen bepalen hoe je eruit ziet en dat daarom al die dikke, constant bij de Mac Donalds etende trollen nooit een slank figuur zullen hebben.

Wat the ****, heeft die domme lul enigzins verstand over fitness en health? Tis niet aan zn lichaam te zien. Een beetje wijsdoenerij om geliefd te raken bij het overgrote deel van Amerika, die allemaal dik als een olifant zijn.

**** genetics, ik durf te wedden dat als je zo een dik monster uit zo een fastfood-restaurant sleept, haar de godsganze dag laat squaten en fruit laat eten, ze er binnen no-time echt wel wat beter uitziet dan dat deze twee personenn beweren!
 
ik vond het ook slecht :S ging nergens over. Ze halen van alles door elkaar. weight lose, bodybuilding, fitness, cardio weet ik veel allemaal. En het komt zo over van dat het onmogelijk is zonder goeie genetics. Echt zo van ow ik heb geen goede genetics, dus **** it ik doe geen moeite. Dat van die supps vond ik ook bullshit. Natuurlijk helpt die zooi wel mee (afhankelijk van je voeding), maar hoe zij het over brengen is ook zo iets van dat je door gebruik van die dingen binnen no time een super lichaam krijgt, is bullshit. Ja natuurlijk duh.
 
Heel leuk filmpje, zouden ze eens moeten tonen aan die dikke huisvrouwen die al die onzin producten kopen.

Vergis je niet, hetzelfde geldt voor hele volksstammen "bodybuilders", die maar de nieuwste pillen en poeders kopen omdat op het potje staat dat je er groot van wordt. Of nog erger, aankloten met anabolen omdat die grote jongen in de gym ze ook gebruikt.

Aan de andere kant kan je met heel hard werk en jaren toewijding echt wel een meso-achtig lichaam verkrijgen, of je nu ecto of endo was.

Maar zoals P&T aangeven DAT zeggen ze er niet bij in de tell-sell reclames. De suggestie die daar verkocht wordt is dat als je maar hun producten koopt dat je dan je doel zal bereiken. Niemand zegt tegen de mensen... beweeg meer en eet minder als je minder vet wilt zijn. Net zoals tegen veel bodybuilders gezegd zou kunnen worden train minder en eet meer :)
 
Ik heb dat filmpje een paar maandjes geleden gezien, kan dus zijn dat ik eea door elkaar haal.
Ze zeggen inderdaad dat je er nooit uit zult zien als een god/godin als je er niet de genen voor hebt.
MAAR ze zeggen niet dat je daarom maar zielig in een hoekje bij de Mac moet gaan zitten en je vol moet stampen met junkfood, omdat het nooit meer goedkomt. Met minder/gezonder eten en meer bewegen wordt je iig al wat gezonder en zal je qua uiterlijk wel wat dichter bij het ideaal komen.
 
Wat een bullshit verhaal, laat chunky het maar niet horen.
 
ik vond het ook slecht :S ging nergens over. Ze halen van alles door elkaar. weight lose, bodybuilding, fitness, cardio weet ik veel allemaal. En het komt zo over van dat het onmogelijk is zonder goeie genetics.
Ze zeggen zelfs nog letterlijk (en laten het dat model ook nog zeggen) dat het is: "je kan jezelf veel verbeteren, maar als je er de aanleg niet voor hebt zal je nooit zoals dat model worden". En daar valt weinig over te zegen, want het klopt gewoon.

Echt zo van ow ik heb geen goede genetics, dus **** it ik doe geen moeite.
Heb je hem wel gekeken?

Dat van die supplementen vond ik ook bullshit. Natuurlijk helpt die zooi wel mee (afhankelijk van je voeding), maar hoe zij het over brengen is ook zo iets van dat je door gebruik van die dingen binnen no time een super lichaam krijgt, is bullshit. Ja natuurlijk duh.
Genoeg mongolen (waaronder ook erg veel hier op DBB) die er nog steeds zo heilig in geloven. En hier zitten dan mensen waarvan je mag hopen dat ze beter weten dan Mien Publiek. Nee, dus. Vandaar erg goed dat ze het nog eens duidelijk zeggen. Supplementen zuigen en zijn voor 99% van de mensheid volstrekt nutteloos. That's right, I said it.
 
Back
Naar boven