XXL Nutrition

bullshit uitleg van xxl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

biertje92

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 jun 2013
Berichten
870
Waardering
61
Lengte
1m65
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Hallo vrienden,
Na jaren trainen, leren, ervaring op doen etc. komt een gozer van XXL uitleggen hoe je o.a. je rug moet trainen.
En voor mij klinkt dit als de grootste bullshit ooit, maar mensen op fb reageren er onder alsof er eindelijk iemand is die het snapt en goed uitlegt.


veel ergenis gewenst, graag jullie mening.
 
Filmpje snel eens doornomen, wat is er volgens jou bullshit aan?
 
Dit is het zoveelste bewijs dat wanneer je PEDs neemt niet per se iets van training hoeft af te weten.
 
December 2013. Seems legit :thumbs:

Edit: verder ook, wat is bullshit precies?
 
Hij weet het mooi te vertellen maar het is inderdaad niet waar.

De lage trapezius (wat hij dikte van de rug noemt) heeft juist méér activatie wanneer je wijd optrekt, wat ook geldt voor de latisimus (wat hij wijdte noemt).
Smal optrekken resulteert in lagere activatie van zowel lats en traps, maar meer activatie van de biceps.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21068680
[Link niet meer beschikbaar]


edit: Heb hem hierna maar afgezet dus heb niet alle oefeningen + bs uitleg erbij gezien
 
  • Like
Waarderingen: JdT
Hallo vrienden,
Na jaren trainen, leren, ervaring op doen etc. komt een gozer van XXL uitleggen hoe je o.a. je rug moet trainen.
En voor mij klinkt dit als de grootste bullshit ooit, maar mensen op fb reageren er onder alsof er eindelijk iemand is die het snapt en goed uitlegt.


veel ergenis gewenst, graag jullie mening.

Is gewoon een wat (ver)ouder(d)e benadering van trainen en "een" basis.

Wat heb jij als bodybuilder gepresteerd verder eigenlijk? Omdat je Willem Jonkman als "gozer van xxl" betitelt?
 
Ze hebben een hele serie hiervan gemaakt met stuitend veel bullshit erin. Interesseert me verder geen flikker wat die jonkman gepresteerd heeft, voor mijn part heeft ie twintig keer de olympia gewonnen.
 
Sorry, na de bor en sldl kon ik het niet meer aanzien, zag er echt niet uit, bij zo een uitvoering kan ik de rest ook niet meer serieus nemen.
 
dat is toch algemeen bekent dat bodybuilders niet veel van training snappen?
 
Het werkt blijkbaar wel voor hem en voor de mensen die daar trainen. Dat zij anders trainen dan wij, wilt dat dan gelijk zeggen dat het bullshit is?

Ik zeg niet dat zij het goed hebben, maar ik zeg ook niet dat zij er niet veel van snappen, ik besef me alleen wel dat wat zij doen, werkt.
 
Als je 80% goed doet kan je 20% retard gaan en het alsnog maken.

Of 20% goed en 80% retard als je er flink hard naast kuurt.
 
Als je 80% goed doet kan je 20% retard gaan en het alsnog maken.

Of 20% goed en 80% retard als je er flink hard naast kuurt.

Als je met beide hetzelfde resultaat behaalt, waarom zou de ene manier dan bullshit zijn en de andere manier goed? Het is toch aan de persoon om te beslissen wat hij wilt doen?
 
Elke dag consequent een knuppel in je poeperdje douwen werkt vast ook wel om je kringspier te trainen maar dat betekent nog niet dat je t moet gaan doen
 
Hallo vrienden,
Na jaren trainen, leren, ervaring op doen etc. komt een gozer van XXL uitleggen hoe je o.a. je rug moet trainen.
En voor mij klinkt dit als de grootste bullshit ooit, maar mensen op fb reageren er onder alsof er eindelijk iemand is die het snapt en goed uitlegt.


veel ergenis gewenst, graag jullie mening.

.
 
hell93 gaat weer is full retard
 
Je mist het punt.

Ik denk het, kan je het anders uitleggen?
Wie beslist of het retard gaan is of niet?

Elke dag consequent een knuppel in je poeperdje douwen werkt vast ook wel om je kringspier te trainen maar dat betekent nog niet dat je t moet gaan doen

Ja, alleen daarvan is bewezen dat het schadelijk is.
Sommige mensen doen dingen die schadelijk zijn voor hen, maar als een ander dat doet met iets anders, wat volgens bepaalde personen niet goed is, dán is het ineens bullshit.

hell93 gaat weer is full retard

Omdat ik niet aan 1 kant wil staan, maar van beide partijen het verhaal lees en op basis daarvan nog geen kant wil kiezen?
 
Ik denk het, kan je het anders uitleggen?
Wie beslist of het retard gaan is of niet?

Allemaal technieken, zgn aandachtspunten en trickz pimpen die echt geen kut uitmaken voor je progressie is bullshit, als je dat geen bullshit vindt dan hanteer jij een andere definitie van bullshit dan de rest van de wereld.
 
full retard trainen met 5 gram tren in je anus en gainen kan elke mongool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven