Fitness Seller

bullshit uitleg van xxl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Willem Jonkman is ook een ouderwetse trainer en bijna al zijn atleten gebruiken net zoals veel XXL gasten. Ik snap niet dat alle niet-gebruikers dit soort gasten serieus nemen.
 
'Altijd'. Kun je mij vertellen waarin ik gelijk wil hebben in dit topic?
Zo nee, dat komt omdat ik geen gelijk wil halen, omdat ik geen mening heb over of het filmpje goed of slecht is.
Of bedoel je dat ik gelijk wil halen in het ''ik heb gelijk over het feit dat ik geen mening heb hierover'' ?

Wat zeur je dan als je toch geen mening hebt :P
 
Wat zeur je dan als je toch geen mening hebt :P

Geen mening over het filmpje, ik heb wel een mening over hoe/wat anderen erop reageren.
Alleen vinden de meeste dat niet zo leuk en maken ervan dat ik het geen bullshit vind :o
 
'Altijd'. Kun je mij vertellen waarin ik gelijk wil hebben in dit topic?
Zo nee, dat komt omdat ik geen gelijk wil halen, omdat ik geen mening heb over of het filmpje goed of slecht is.
Of bedoel je dat ik gelijk wil halen in het ''ik heb gelijk over het feit dat ik geen mening heb hierover'' ?

Heel simpel, in elke discussie die met jou wordt gevoerd blijf je doorzemelen totdat je - ogenschijnlijk - je gelijk hebt gehaald.

Geeft niet hoor, ga daar vooral mee door, het is hoogstvermakelijk. Zeker voor een vrouw, vandaar mijn vraag mbt testosteron :)
 
Heel mooi topic :roflol:
 
Het werkt blijkbaar wel voor hem en voor de mensen die daar trainen. Dat zij anders trainen dan wij, wilt dat dan gelijk zeggen dat het bullshit is?

Ik zeg niet dat zij het goed hebben, maar ik zeg ook niet dat zij er niet veel van snappen, ik besef me alleen wel dat wat zij doen, werkt.

Door het hier voor hem op te nemen, zeg je dat er een kern van waarheid in zit. ik kan je garanderen dat het niet zo is.


Als je met beide hetzelfde resultaat behaalt, waarom zou de ene manier dan bullshit zijn en de andere manier goed? Het is toch aan de persoon om te beslissen wat hij wilt doen?

Hij moet inderdaad zelf beslissen wat hij doet, en door dit te doen zal je ongetwijfeld breder worden. En toch is het bullshit, een groot deel van wat hij zegt klopt niet, is wetenschappelijk niet te onderbouwen of het is wetenschappelijk bewezen dat wat hij verteld, niet kan.

Ik denk het, kan je het anders uitleggen?
Sommige mensen doen dingen die schadelijk zijn voor hen, maar als een ander dat doet met iets anders, wat volgens bepaalde personen niet goed is, dán is het ineens bullshit.



Omdat ik niet aan 1 kant wil staan, maar van beide partijen het verhaal lees en op basis daarvan nog geen kant wil kiezen?
1. Ja, dat valt te onderbouwen.
2. Dit is als persoon a zegt de lucht is blauw, persoon b zegt de lucht is rood. en jij kan geen kant kiezen.


Nogmaals.
Ik heb nergens gezegd dat ik het goed vind. Ik heb nergens gezegd dat ik het wel of geen bullshit vind.
Ik geef alleen aan dat ik kijk naar beide kanten en dat ik geen kant kies.
1. 'vind'. Hier valt niet over te twisten, dit is feitelijk gezien onzin.
2. Niemand vroeg je een kant te kiezen, mensen hier trachten je wat bij te brengen. We vertellen je dat zijn uitleg onzin is, en jij verdedigt die XXL dude door geen kant te kiezen. Als je er open voor staat dan kan je wat leren van dit alles.

biertje92 Waarom moet ik jou een onderzoek geven van iets dat ik niet heb beweerd?
Jij beweert nog geen kant gekozen te hebben. Wij vertellen je dat wat hij zegt onzin is, jij bent er nog niet over uit blijkbaar. Ik daag je uit iets te vinden wat zijn uitspraken kan rechtvaardigen. Zodat jij, of terecht nog niet hebt gezegd dat wat hij zegt geen onzin is, of dat je overtuigd bent dat het wel onzin is. En dus iets hebt geleerd vandaag :)
 
Zullen we het er dan maar op houden dat er meerdere wegen naar Rome leiden, of gaan we nog ff door met rellen?
Er zijn meerdere wegen naar Rome.

Maar toch kies ik dan liever de korste weg. Aka dus een betere trainingsaanpak
 
Door het hier voor hem op te nemen, zeg je dat er een kern van waarheid in zit. ik kan je garanderen dat het niet zo is.




Hij moet inderdaad zelf beslissen wat hij doet, en door dit te doen zal je ongetwijfeld breder worden. En toch is het bullshit, een groot deel van wat hij zegt klopt niet, is wetenschappelijk niet te onderbouwen of het is wetenschappelijk bewezen dat wat hij verteld, niet kan.


1. Ja, dat valt te onderbouwen.
2. Dit is als persoon a zegt de lucht is blauw, persoon b zegt de lucht is rood. en jij kan geen kant kiezen.



1. 'vind'. Hier valt niet over te twisten, dit is feitelijk gezien onzin.
2. Niemand vroeg je een kant te kiezen, mensen hier trachten je wat bij te brengen. We vertellen je dat zijn uitleg onzin is, en jij verdedigt die XXL dude door geen kant te kiezen. Als je er open voor staat dan kan je wat leren van dit alles.


Jij beweert nog geen kant gekozen te hebben. Wij vertellen je dat wat hij zegt onzin is, jij bent er nog niet over uit blijkbaar. Ik daag je uit iets te vinden wat zijn uitspraken kan rechtvaardigen. Zodat jij, of terecht nog niet hebt gezegd dat wat hij zegt geen onzin is, of dat je overtuigd bent dat het wel onzin is. En dus iets hebt geleerd vandaag :)

Ik zeg dat mensen te snel oordelen over wat wel zo is of niet zo is.
Bodybuilders vinden het bullshit om 3x3 te squatten. Zij zullen zeggen: dat IS bullshit.
Nee, ze trainen gewoon totaal anders en hebben andere logica.
Dit probeer ik te zeggen.

Waarom moet ik per se zeggen dat het wel bullshit is of geen bullshit is? Wellicht is het voor jou een puntje om te leren dat als ik geen kant wil kiezen, ik daar ook geen moeite in ga steken, omdat ik van mening ben dat als zij het geen bullshit vinden (van het filmpje), dat dat gewoon hun zaak is.

''2. Dit is als persoon a zegt de lucht is blauw, persoon b zegt de lucht is rood. en jij kan geen kant kiezen.''

Het gaat niet om geen kant kunnen kiezen, maar om geen kant willen kiezen, maar open staan voor andere ideeën, zonder per se daarmee akkoord te gaan of af te kraken.

Jullie vinden het onzin en dat is prima.
Anderen vinden het geen onzin en dat is ook prima.

Alleen de meeste mensen vinden het niet prima, wanneer iemand het geen onzin vindt (die xxl mensen) en daarom worden ze debiel en retards genoemd.

Conclusie: mijn mening ging niet over of het onzin is of niet, mijn mening ging over dat ik het raar vind dat anderen het gelijk debiel en retarded vinden als iemand een andere mening heeft dan zijzelf.
 
Heel simpel, in elke discussie die met jou wordt gevoerd blijf je doorzemelen totdat je - ogenschijnlijk - je gelijk hebt gehaald.

Geeft niet hoor, ga daar vooral mee door, het is hoogstvermakelijk. Zeker voor een vrouw, vandaar mijn vraag mbt testosteron :)
NEE, het zijn jullie die er constant op ingaan, don´t feed the of zoiets..

or don´t lower yourself etc...
en als er is iemand normaal serieus wat vraagt, wordt ie de grond ingeboord..

goed bezig...
 
Niemand snapt dit nog :roflol:
 
rot op, ik was allang klaar met de 'discussie'

ga gerust verder met anderen
 
rot op, ik was allang klaar met de 'discussie'

ga gerust verder met anderen
En wie ben jij om te bepalen dat de discussie klaar is? Als jij dat vindt mag dat natuurlijk, maar anderen hoeven dat niet te vinden en die mogen dan gewoon doorgaan. De ene keuze is niet per se beter dan de andere.
 
Tymbo jij kent Hell irl, is ze daar hetzelfde als op het forum?

Ik ben op het forum zoals ik ben bij mensen die ik goed ken irl (die mij goed kennen) en die ik mag.
Ja, dat is eigenwijs, bijdehand en doordrammerig.

Mensen die ik niet goed ken/mij niet goed kennen, zien mij anders dan ik ben op het forum waarschijnlijk, omdat ik niet mezelf kan/wil zijn bij mensen die mij nog niet goed kennen.
 
Ik zeg dat mensen te snel oordelen over wat wel zo is of niet zo is.
Bodybuilders vinden het bullshit om 3x3 te squatten. Zij zullen zeggen: dat IS bullshit.
Nee, ze trainen gewoon totaal anders en hebben andere logica.
Dit probeer ik te zeggen.


Waarom moet ik per se zeggen dat het wel bullshit is of geen bullshit is? Wellicht is het voor jou een puntje om te leren dat als ik geen kant wil kiezen, ik daar ook geen moeite in ga steken, omdat ik van mening ben dat als zij het geen bullshit vinden (van het filmpje), dat dat gewoon hun zaak is.

''2. Dit is als persoon a zegt de lucht is blauw, persoon b zegt de lucht is rood. en jij kan geen kant kiezen.''

Het gaat niet om geen kant kunnen kiezen, maar om geen kant willen kiezen, maar open staan voor andere ideeën, zonder per se daarmee akkoord te gaan of af te kraken.

Jullie vinden het onzin en dat is prima.
Anderen vinden het geen onzin en dat is ook prima.

Alleen de meeste mensen vinden het niet prima, wanneer iemand het geen onzin vindt (die xxl mensen) en daarom worden ze debiel en retards genoemd.

Conclusie: mijn mening ging niet over of het onzin is of niet, mijn mening ging over dat ik het raar vind dat anderen het gelijk debiel en retarded vinden als iemand een andere mening heeft dan zijzelf.
- het gaat alleen om wat er in dit filmpje gezegd word, wat de rest vind en welke meningen ze nog meer hebben is hier niet relevant.
- niemand vroeg je een kant te kiezen, jij komt alleen even mededelen "hee jongens, ik kies geen kant hoor, ik zeg ook niet dat hij geen gelijk heeft". dat resulteert in discussie, want hij heeft inderdaad geen gelijk. dat jij geen kant kiest interesseert niemand, alleen jij ging daar op door. het gaat er hier om dat hij onzin verkoopt.
- als je zulke kennis als waarheid deelt, kan het inderdaad zo zijn dat mensen je debiel en retard vinden. dat jij die mening niet deelt prima.
- en nogmaals, het gaat hier niet over een mening, het gaat hier over kennis waar onderzoek over is en alles wetenschappelijk te onderbouwen valt. het woord mening is hier niet relevant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven