MuscleMeat

Bullworker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Louw

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2006
Berichten
432
Waardering
0
Zijn er hier nog mensen die met een Bullworker aan de gang zijn? Ik kwam hem gister tegen toen ik mijn vaders zolder aan het opruimen was. Nog nooit gezien, wel eens wat over gehoord. Als ik hem moet geloven was het in die tijd (vooral eind '60) een grote hype.

Het lijkt mij meer een krachttrainer dan dat je er daadwerkelijk massa mee kunt opbouwen?!


In dit geval gaat het om een bullworker 2.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
noppes maar mijn oom had vroeger (toen er nog niet overal in elk dorp een sportschool stond) ook van die dingen en hij is ****ing groot (mwha zegt natuurlijk niet zo veel) maar schijnt aardig effectief te kunnen werken.

heb er zelf geen ervaring mee maar voor flyes is het denk ik best een goed alternatief.
 
Hahaha mijn vader heeft er ook een :D
Als ik het over krachttraining had begon hij altijd over dat ding...als ik hem moet geloven zou hij enorme gains hebben gemaakt door elke dag 7 minuten met dat ding te oefenen,hij zou er serieus gespierd door geworden zijn ...maar hij was toen wel 65 kg bij 1.83 :roflol: dus ik weet niet waar hij die spieren dan had hij zal wel vrij droog geweest zijn dan:rolleyes:
Maar hij vind mij ook serieus gespierd dus dat zegt genoeg :cool:

Dit alles wil natuurlijk niet zeggen dat het een waardeloos apparaat is...ik zie dat je er ook nog de gebruiksaanwijzing bij hebt ik zou zeggen probeer het eens...ik meen dat er wel nogal wat rare oefeningen bij zitten waarbij je je afvraagt wat er gebeurt als het ding tijdens de oefening weg zou glijden...maarja je moet iets willen riskeren als je enorme gains wilt maken he;)
 
Hehe heb dit vroeger ook allemaal gehad. Net als zo'n buiger.
Wel eens een blauw oog mee opgelopen met die buiger. Zweethanden en dan schiet ie aan 1 kant los, pang, AUW!!
 
Hehe heb dit vroeger ook allemaal gehad. Net als zo'n buiger.
Wel eens een blauw oog mee opgelopen met die buiger. Zweethanden en dan schiet ie aan 1 kant los, pang, AUW!!

Haha, komt me bekend voor!
Ik had zo'n kracht set.
Zo'n dikke zwarte veer die je moest buigen, 2 handknijpers en 2 handels waar je 1 to 5 veren tussen kon plaatsen en uitelkaar moest trekken.
Ben ermee gestopt toen ik die veren achter mijn hoofd uitelkaar trok en al mijn haren er tussen kwamen.:rolleyes:
 
There is no substitute for a good gym!
 
Ik heb er nog 1 liggen, maar daar zit 20jaar stof op :D
 
Ben ermee gestopt toen ik die veren achter mijn hoofd uitelkaar trok en al mijn haren er tussen kwamen.:rolleyes:


Haha, heel herkenbaar. Toen ik nog haar had, kwamen ze er ook een keer tussen. Trekt al je haren uit je kop :roflol:
 
die veer hadden wij ook. aan één kant aan de muur bevestigt, kon je soort omgekeerde side rais doen. werkte wel goed voor lat en borst.
toen had ik ZOVEEL verstand van BB: ik deed het gewoon tot ik begon te zweten. als het koud was kon dat behoorlijk lang duren, ding hing op zolder.

dat met die haren komt me bekent voor idd..
 
Back
Naar boven