MuscleMeat

Bult na inject

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
5 jul 2015
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Heb eerder wel gehad dat ik na injecteren een bult had of dat het gezwollen was maar dit trok na 2 a 3 dagen helemaal weg.

Nu dit maal 4ml in glutes netjes zoals altijd geprikt alles ontsmet
2ml tren e 2ml test e

Nu zit na een week de bult er nog maar hij is wel veel kleiner niet rood niet warm gewoon een harde bult.

Nu ben ik nieuwschierig naar wat jullie ervaringen hier zijn met bulten of zwellingen die langer bleven zitten
 
Kan soms gebeuren, heeft te maken met de reactie van het lichaam op de stoffen die er in jouw injectievloeistof kunnen zitten. Bepaalde verhoudingen kan het lichaam heftig op reageren, dat kan dan ook licht ontsteken, zonder dat er een bacterie aan te pas hoeft te komen.
 
Kan soms gebeuren, heeft te maken met de reactie van het lichaam op de stoffen die er in jouw injectievloeistof kunnen zitten. Bepaalde verhoudingen kan het lichaam heftig op reageren, dat kan dan ook licht ontsteken, zonder dat er een bacterie aan te pas hoeft te komen.

Dus gewoon wachten niet aan zitten en gaat vanzelf weg?
 
Dat is niet op voorhand te zeggen op basis van de gegeven informatie. Zolang je geen koorts hebt, geen extreme pijn en geen rode gloed, dan gewoon goed in de gaten houden dat het niet erger wordt.
 
Dat is niet op voorhand te zeggen op basis van de gegeven informatie. Zolang je geen koorts hebt, geen extreme pijn en geen rode gloed, dan gewoon goed in de gaten houden dat het niet erger wordt.

Tnx ben zelf niet zo van naar de dokter gaan stel het altijd uit dacht zelf als het na 2 weken niet of heel veel minder is of weg dan toch even checken verder dagelijks even in de gaten houdem
 
trekt wel weg man, ook een rode gloed ed. het lichaam kan tot op zekere hoogte best voor zichzelf zorgen en helemaal wanneer je aan de roids bent.
Mocht het langer dan een week duren en je pus en dergelijke gaat krijgen dan zou een dokter wel eens handig zijn idd.
 
Komt wel goed.
 
trekt wel weg man, ook een rode gloed ed. het lichaam kan tot op zekere hoogte best voor zichzelf zorgen en helemaal wanneer je aan de roids bent.
Mocht het langer dan een week duren en je pus en dergelijke gaat krijgen dan zou een dokter wel eens handig zijn idd.

Als je na een IM inject pus gaat krijgen ben je al behoorlijk ver heen volgens mij.

Zolang je geen ontstekingsverschijnselen krijgt zou ik me niet teveel zorgen maken.
 
Hou het heel goed in de gaten want een ontsteking kan ernstig aflopen!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven