Fitness Seller

bult na injectie

Bezoekers in dit topic

ArnoldJR

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
84
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
hallo,
zondag heb ik bij een maat 2ml test e geinjecteerd in de glute(naald 0.8*40). Dit was de 5e inject, het aspireren en al ging prima. Ndat ik de naald er uit trok kwam er wat vloeistof terug eruit (2-3 druppels) met een heel klein beetje bloed. Dit was bij 4e injectie ook gebeurd, daarvoor ging alles prima.
Kort na het injecteren van de 5e inject kreeg hij een bult op de plek. nu 2 dagen later is de bult nog wat groter en harder.
Hij twijfelt om naar de dokter te gaan, is dit nodig?

alvast bedankt
 
Injecteer je rustig genoeg?
 
onsteking...heb het ook wel vaker gehad verdwijnt na een paar dagen weer vanzelf.
 
of niet diep genoeg?? te snel kan idd ook.
 
diep genoeg? 40mm is denk wel diep genoeg..
snelheid denk zo'n 35-40sec na het aspireren dan zit die 2ml erin..

kan het iets ernstigs zijn want hij begint zich wel zorge te maken.
 
imo veel te snel, geef je spier tijd om de dikke olie op te nemen.
 
diep genoeg? 40mm is denk wel diep genoeg..
snelheid denk zo'n 35-40sec na het aspireren dan zit die 2ml erin..

kan het iets ernstigs zijn want hij begint zich wel zorge te maken.

haha je mag best zeggen dat JIJ je zorgen begint te maken...altijd grappig dit soort verhaaltjes over zogenaamde vrienden.

35-40sec voor 2ml is gewoon normaal...misschien moet je eens wat plekken gaan afwisselen.
 
imo veel te snel, geef je spier tijd om de dikke olie op te nemen.

heb galenika(toch niet de dunste olie)wel eens binnen 10sec 3ml in m'n flikker laten spuiten..kwamen kinderen binnen dus ik zei druk maar meteen door...
nergens problemen mee gehad...dus wil niet altijd iets zeggen...
ik zou zeggen wacht nog 'n paar dagen...kan toch niets ernstigs zijn lijkt me...
 
ach ja je hoeft het verhaal ook niet te geloven :D
Nee iemand die ik ken is tijdje gelede opgenomen in het ziekenhuis vanwege verkeerd injecteren, bij hem hebben ze een stuk uit zn billen gesneden en dit begon daar wel een beetje op te lijken :o
 
kan het gebruiken van diclo of ibuprofen een optie zijn?
 
heb al 14 dagen last van elk plekje waar ik hgh injecteer ! harde rode of blauw plek in de huidplooi waar ik injecteer. duurd 2 dagen minstens voor het weg is . dus zeiden ze mij dat het een allergische reactie zou kunnen zijn . dus nu injecteer ik vandaag in mijn schouder kop en toeval of niet na 1 uur heb ik last van een grote rode kring onder mijn oksel !en branden hoor . kan mss van het goed weer zijn vandaag dus morgen eens proberen in andere schouder .
bij deze wil ik zeggen niet te snel ongerust zijn en even wachten mss . ? ???
 
Had je toch een topic over gemaakt en was toch ook uitgelegd hoe dat komt..
 
Heb dit al dikwijls gehad, gaat over na een paar dagen, geen paniek.
 
Had je toch een topic over gemaakt en was toch ook uitgelegd hoe dat komt..

jaja man idd maar blijf zoeken he tot het zou over gaan maar denk dat ik er echt ni tegen kan . ze zeggen gaat wel over maar heb er mijn twijfels over. gewoon veranderen van hgh denk ik . maar ja zit wel met het aangekocht spul natuurlijk dus ..gewoon erin willen of ni :D

thx
 
Back
Naar boven